20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om omdøpingen av St. James Park?

Galskap
61 (64.9%)
Bittert, men ok hvis klubben får 100 milloner årlig som brukes til å forsterke laget.
26 (27.7%)
Vet ikke
5 (5.3%)
Har ikke noe problemer med dette i det hele tatt
2 (2.1%)

Stemmer totalt: 90

Avstemning er avsluttet: 10. Des. 2011, 09:08

Skrevet av Emne: St. James' Park omdøpt  (Lest 169105 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: St. James' Park omdøpt
« Svar #975 på: 25. Nov. 2011, 19:41 »
Regner med at thomas sa det halvt på fleip.
If it has tits or wheels, count on problems!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #976 på: 25. Nov. 2011, 19:56 »
Det vil fortsatt være en stadion som ikke rommer de beste spillerne i ligaen - og ei heller vil være arena for CL. Å tro at vi er kommersielt mer spennende enn de klubbene er å trykke Newcastle-brillene langt inni hjernebarken.

Når det gjelder stadionnavn så er det en spesiell sak. Ingen sponsorer vil bli assosiert med en middelmådig stadion, til tross for at gode spillere er i klubben. Og det er derfor, tror jeg, at Spurs venter med navneskifte inntil WHL er renovert.  Men når det gjelder draktsponsing, vil den sammenhengen du nevner være  helt tydelig.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #977 på: 25. Nov. 2011, 20:24 »
Om vi nå mot formodning skulle klare å få £8-10m for stadion og en ytterligere £4-6m for drakta så skal jeg imidlertid la meg imponere over strategien. Det ser imidlertid ikke ut som om det er det mest trolige utfallet uansett hvor lukrativt det måtte være å avløse Sports Direct Arena fremfor St James'.

Det er slik jeg også ser det. Hvis han selger St James for peanuts blir jeg oppriktig forbanna. Men klarer å dra i land £10 mill ekstra i året, vil det være snakk om så mye kapital at det er verdt det. Spesielt med det speiderverket klubben nå har på plass, har den alle muligheter til å maksimere det beløpet.

Kva er "peanuts" for deg? Eg meinar at ein totalpakke på 8-10 mill er "peanuts". Du forbanna på Ashley? Eg ventar i so fall i spenning ;)

Når det er sagt so er eg sjølvsagt i mot denne namnendringa uansett.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #978 på: 25. Nov. 2011, 20:36 »
Det vil fortsatt være en stadion som ikke rommer de beste spillerne i ligaen - og ei heller vil være arena for CL. Å tro at vi er kommersielt mer spennende enn de klubbene er å trykke Newcastle-brillene langt inni hjernebarken.

Når det gjelder stadionnavn så er det en spesiell sak. Ingen sponsorer vil bli assosiert med en middelmådig stadion, til tross for at gode spillere er i klubben. Og det er derfor, tror jeg, at Spurs venter med navneskifte inntil WHL er renovert.  Men når det gjelder draktsponsing, vil den sammenhengen du nevner være  helt tydelig.

Samme faan hvor flott stadion er vel. Newcastle sitt stadionnavn vil kun bli nevnt nasjonalt, mens både WHL og Stamford Bridge er internasjonale stadioner som blir nevnt i alle store aviser og tv-stasjoner i verden, samt at deres kamper i Europa blir vist til mange, mange millioner mennesker.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #979 på: 25. Nov. 2011, 20:47 »
Så PL-kampene til NUFC sendes ikke i utlandet de altså Daniel? Klart Tham har bedre omtale akkurat nå, men de har kun hatt CL i en sesong, og det er ikke sikkert de klarer det i år. Samtidig mener jeg kan være med helt i toppen i år hvis vi får noen gode forsterkninger.

Lgrinde: 8-10 mill er ikke småtterier, spesielt ikke for oss som nå har noen ræva sponsoravtaler.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #980 på: 25. Nov. 2011, 20:55 »
Så PL-kampene til NUFC sendes ikke i utlandet de altså Daniel?
Hvor mange av våre PL-kamper blir sendt på tv rundt omkring i verden i forhold til Spurs og spesielt Chelsea. Tipper de to sistnevnte har ganske store tall i forhold til oss, i tillegg kommer Europa-cup kamper.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #981 på: 25. Nov. 2011, 22:05 »
Åpenbart. Tottenham har yppet seg mot storgutta i flere år og har langt flere store profiler i laget som selger kontra hva vi gjør. Samt de meget valide grunnene som Daniel også nevner. Vi er enda langt unna å ha samme kommersielle gjennomslagskraft som Chelski og Spurs.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #982 på: 25. Nov. 2011, 22:30 »
Lgrinde: 8-10 mill er ikke småtterier, spesielt ikke for oss som nå har noen ræva sponsoravtaler.

Det er det ikkje, men kva er "peanuts for deg"? 8-10 mill sa du me fekk for kunn stadionnamnet.
« Siste redigering: 25. Nov. 2011, 22:32 av lgrinde »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #983 på: 11. Des. 2011, 20:18 »
Me endra stadionnamnet og har kunn teke 1 poeng etterpå...

Kva skjer på denne fronten? Mange som står i kø for å betala 10 mill pund i året reknar eg med.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #984 på: 11. Des. 2011, 20:20 »
Er budrunden som tar lang tid!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #985 på: 11. Des. 2011, 20:21 »
Er budrunden som tar lang tid!

:lol:

Eg la inn eit bud på 1 pund, berre for å vera på lista ;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #986 på: 22. Des. 2011, 10:13 »
Fortsatt utan seier sidan namnendringa.  :hest:

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #987 på: 22. Des. 2011, 10:17 »
Sjakktrekk... :promp:

:cheers:

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #988 på: 22. Des. 2011, 11:12 »
Noe nytt med Nike og 100 millioner i året da?

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #989 på: 22. Des. 2011, 15:34 »
Ashley må nok bytte tilbake til St. James Park! Vi klarer ikke å vinne på SDA.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.