20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Bristol City(03. Oktober 16:00)  (Lest 29169 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bristol City(03. Oktober 16:00)
« Svar #210 på: 05. Okt. 2009, 07:47 »
Helt latterlig at vi ikke får straffe på den der. Er jo så klar.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 05. Okt. 2009, 08:07 »
Ja ein får det ikkje klarare enn dette. Men er jo litt av noke sjansa vi brenne! ::)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 05. Okt. 2009, 11:08 »
Enig med Igrinde. Når vi ikke greier å sette en av dei sjansene vi har, så blir det heller ingen mål. Den sjansen til Guthrie er jo helt ekstremt at han ikke putter !

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 07. Okt. 2009, 18:10 »
Det er helt utrolig at de ikke greide å score på en eneste en av de sjansene. Det er faktisk en større prestasjon å bomme der, enn å score. Jeg mener fortsatt at det ikke var marginenes skyld, men mangelen på en klar toppscorer. Man må gjøre regning med at det svinger litt når det er midtbanespillere som står for de fleste sjansene. Riktignok skal Guthrie naturligvis sette sin sjanse 200 av 100 ganger. Men det skal de alle.

Straffen er så klokkeklar at det er skandaløst dårlig å ikke blåse. De har GARANTERT sett det. Hvis ikke er de bokstavelig talt blinde. Og da mener jeg blind, med hvit stokk og førerhund. Da hjelper det ikke å sende dommeren briller i posten. Men hvis man er avhengig av hvit stokk og førerhund, så kan man ikke dømme fotball på nest høyeste nivå.

Spillerne er unnskyldt for straffen. Men jeg er jammen ikke sikker på at de hadde satt den, når de bommet på sjanser som er LANGT større enn et skudd fra 11 meter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 07. Okt. 2009, 19:12 »
Og så er spørsmålet - skal vi hudflette Chris Hughton for at spillerne bomma grovt denne kampen, og male krise over hele SJP? Når vi tidligere i sesongen har vært jævla effektiv og satt en høy andel av sjanser?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 08. Okt. 2009, 10:29 »
Jeg klarer virkelig ikke se logikken  i argumentasjonen din Joakim. En dag mener du at det er spillerne sin feil at de ikke klarer å vinne en fotballkamp, når alle marginer er i mot dem. De holder tett bakover som de skal, de treffer treverket tre ganger i løpet av en kamp. Jeg antar at du har prøvd å sparke til en fotball selv en gang, slik at du vet hvor små marginer det er som skiller fra om en ball treffer de nødvendige millimeterne under tvelligeren eller treffer den? Jeg antar også at du vet hvor vanskelig det er for Guthrie og styre et så hardt innlegg opp i krysset? Innlegget er hardt, han får en fot på den, og keeperen gjør en strålende redning. Når vi i tillegg blir snytt for et klokkeklart straffespark er jeg klart bestemt på at i denne kampen var det uflaksen som gjorde at vi ikke vant kampen. Og slik er det av og til. Du har slike dager, og det må du leve med. Så får spillerne heller ta med seg det positive fra kampen.

Den neste dagen presterer du å si at det er dommeren sin feil at Rosenborg taper mot Start. Dette i en kamp hvor de klarer å misbruke sjanser der det er udyktighet og ikke uflaks som gjør at de ikke bommer. Det er slurv og udyktighet som gjør  at de slipper inn baklengsmål. Det er ren og skjær hodeløs idioti som gjør at de får straffe i mot seg på overtid, som gjør at de slipper inn mål. De gjør alt feil og driter seg loddrett ut, og du presterer å si at det ikke er deres egen skyld. Jeg sliter med å forstå tankegangen din.