20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Plymouth Argyle(19. September 16:00)  (Lest 37519 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Plymouth Argyle(19. September 16:00)
« Svar #45 på: 19. Sep. 2009, 15:42 »
Bra at Chris ikkje er redd for å gjere endringar etter den svake kampen på onsdag. Greitt at Geremi får ein sjanse, men samtidig undrar eg på om Hughton ikkje har heilt sansen for Guthrie. Danny var glimrande mot både Palace og Leicester, og har vore den som har skapt mest farligheiter (den med flest målgjevande?) for spissane.

Han har blitt bytta ut tidleg dei to siste kampane, noko eg ikkje tykkjer var veldig fortent. Andre på midten har spelt svakare enn Guthrie i desse to kampane..

Enig. synes ikke det har vært fortjent at danny har blitt bytta så tidlig i de nevnte kamper. har også virket direkte pissed over å bli bytta så virker som om det er noe dårlig blod der dessverre. vi trenger en sprudlende guthrie. latterlig å stille med geremi i stedet spør du meg. men får satse på at geremi holder seg til MAKS 2 touch, da kan han faktisk gjøre noe bra inni mellom. er når han skal begynne å føre og vimse med ballen d går til helvete.

gl folkens

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 19. Sep. 2009, 15:51 »
Bra at Chris ikkje er redd for å gjere endringar etter den svake kampen på onsdag. Greitt at Geremi får ein sjanse, men samtidig undrar eg på om Hughton ikkje har heilt sansen for Guthrie. Danny var glimrande mot både Palace og Leicester, og har vore den som har skapt mest farligheiter (den med flest målgjevande?) for spissane.

Han har blitt bytta ut tidleg dei to siste kampane, noko eg ikkje tykkjer var veldig fortent. Andre på midten har spelt svakare enn Guthrie i desse to kampane..

Enig. synes ikke det har vært fortjent at danny har blitt bytta så tidlig i de nevnte kamper. har også virket direkte pissed over å bli bytta så virker som om det er noe dårlig blod der dessverre. vi trenger en sprudlende guthrie. latterlig å stille med geremi i stedet spør du meg. men får satse på at geremi holder seg til MAKS 2 touch, da kan han faktisk gjøre noe bra inni mellom. er når han skal begynne å føre og vimse med ballen d går til helvete.

gl folkens

I kampen mot Leicester som var den siste eg såg live, så var på så sin plass at Danny blei bytta ut. Var lite involvert, og ikke serlig posivt involvert dei gangene han var. Om han kanskje burde ha starta i steedet for Geremi er en annen sak, men alt i alt er eg fornøyd med laget vi stiller. Så lenge det er 442 !

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #47 på: 19. Sep. 2009, 15:52 »

gl folkens

I kampen mot Leicester som var den siste eg såg live, så var på så sin plass at Danny blei bytta ut. Var lite involvert, og ikke serlig posivt involvert dei gangene han var. Om han kanskje burde ha starta i steedet for Geremi er en annen sak, men alt i alt er eg fornøyd med laget vi stiller. Så lenge det er 442 !
Han ble jo blant annet bytta ut pga. et gult kort tror jeg. Dog skulle gjerne sett han idag.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 19. Sep. 2009, 15:53 »
Jaja. Rimelig greit uttak dette. Heldigvis er Butt på benken. Er greit at BigAndy starter. Vi må matche ranger forsiktig. Og jeg regner med at CH kommer til å bytte de 2 spissene hvis castle får en trygg ledelse. Også fornøyd med at Løven starter, selv om jeg helst skulle sett ham på topp. Hr ingen forutsetning for å vurdere Geremi, siden jeg ikke har sett ham de 2 siste kampene. Vi får trygghet bakover m  ham på banen. Det er en fordel.

Uansett, hvis vi skal ha håp om opprykk er dette en kamp som bare MÅÅÅ vinnes. Lykke til gutter.
« Siste redigering: 19. Sep. 2009, 15:57 av InspectorC »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 19. Sep. 2009, 15:57 »
Jaja. Rimelig greit uttak dette. Heldigvis er Butt på benken. Er greit at BigAndy starter. Vi må matche ranger forsiktig. Og jeg regner med at CH kommer til å bytte de 2 spissene hvis castle får en trygg ledelse. Også fornøyd med at Løven starter, selv om jeg helst skulle sett ham på topp. Hr ingen forutsetning for å vurdere Geremi, siden jeg ikke har sett ham de 2 siste kampene. Vi får trygghet bakover m  ham på banen. Det er en fordel.

Hvordan vet du at Løven starter på kanten og ikke på topp ??

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #50 på: 19. Sep. 2009, 15:58 »
http://www.freedocast.com/forms/PopOut.aspx?sc=427231CE2137109F

saturday live Skysports. Sikkert en reporter fra newcastle der.

streamen er veldig dårlig da.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 19. Sep. 2009, 16:04 »
Noen som har en radiolink?
Andreas Martins

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 19. Sep. 2009, 16:04 »

Hvordan vet du at Løven starter på kanten og ikke på topp ??

Skysports.com . De har en egen liveseksjon hvor formasjonen står. Castle spiller 4-4-2. Med Løven på venstrekant.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 19. Sep. 2009, 16:06 »
TAYLOR!!!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #54 på: 19. Sep. 2009, 16:06 »
1-0 Steven Taylor ;D

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 19. Sep. 2009, 16:07 »
Corner fra Geremi. Var vist en veldig enkelt mål for oss.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 19. Sep. 2009, 16:07 »
1-0 Steven Taylor ;D

hvor ser dere dette?
Andreas Martins

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #57 på: 19. Sep. 2009, 16:07 »
jaja, der fekk geremi assist ja :)

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #58 på: 19. Sep. 2009, 16:08 »
NICE!!!! TAYLOR. Har drakten på idag, det hadde eg ikke mot Blackpool  :P

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 19. Sep. 2009, 16:08 »
Bra!! :D