20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andre favoritt lag enn Newcastle?  (Lest 20535 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #30 på: 05. Sep. 2009, 13:20 »
1. Newcastle!.................................... 2. Brann
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 05. Sep. 2009, 14:06 »
Går sikkert an, men eg kan i alle fall ikke se for meg korleis man kan vere fullstendig betatt av to lag.

Her i gården er det hvertfall Newcastle for alle penga !

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 05. Sep. 2009, 14:13 »
Skal det være et lag bortsett fra Newcastle, så må det vel være det Norske landslaget
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 05. Sep. 2009, 15:47 »
Går sikkert an, men eg kan i alle fall ikke se for meg korleis man kan vere fullstendig betatt av to lag.

Her i gården er det hvertfall Newcastle for alle penga !

Når en er født i Nord-Norge, og det første fotballminnet du har er at Glimt vinner cupen i 93, så er det jævla enkelt. Pluss at en også har opplevd som liten gutt å få autografen hos Runar, samt ei skyllebøtte hos Trond Sollied! Det bør jo være enkelt å bli fan av et norsk lag av direkte lokal tilhørighet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 05. Sep. 2009, 17:21 »
Jeg husker selv fra jeg som ung gutt syntes det var veldig stas med Rosenborg og Lerkendal. Jeg hadde alltid en overdreven respekt for Sørloth, Eggen, Mini og den gjengen der. Mitt første fotballminne er vel at jeg hørte Rosenborg knuse Fyllingen på radio, og så husker jeg med gru cupfinalen 91, som jeg så på TV. Det er nok de som husker 91 i langt større detalj enn meg, og som fremdeles har mareritt om Odd Johnsen.

Med en så sterk lokal tilhørighet til Rosenborg for meg, eller til Glimt for Kristoffers del, så kan man heller snu på flisa og spørre: Hvordan er det mulig å være betatt av to lag? Her i gården er det Rosenborg for alle penga!

Men de fleste av oss som er født på 80-tallet og har våre første fotballminner fra tidlig 90-tall, så er også engelske fotballkamper på statskanalen et kjært minne. Den sterke, lokale kjærligheten til Rosenborg, Brann, Glimt eller Tromsø er det første som rammer oss. Deretter dukker den opp, den avstandsforelskelsen som aldri vil gi slipp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #35 på: 05. Sep. 2009, 18:46 »
Rosenborg og St Etienne.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #36 på: 05. Sep. 2009, 18:47 »
Jeg følger Newcastle tett, men det kan ikke sammenliknes med forholdet jeg har til Brann.

Peter

• Gjest
« Svar #37 på: 05. Sep. 2009, 18:59 »
Jeg følger Newcastle tett, men det kan ikke sammenliknes med forholdet jeg har til Brann.

Sånn er det med meg og. Bare med Lyn. Jeg spiller selv for 1.laget til Lyn97 og bor 5 minutter unna Ullevål Stadion.
Newcastle er viktig, men Lyn er viktigere for meg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 05. Sep. 2009, 19:41 »
Jeg veit faktisk ikke hva som står meg nærmest av Glimt og Newcastle, og det syns jeg egentlig er en styrke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #39 på: 05. Sep. 2009, 19:58 »
Jeg veit faktisk ikke hva som står meg nærmest av Glimt og Newcastle, og det syns jeg egentlig er en styrke.

For meg er Newcastle en god del hakk høyere opp enn Glimt.
Men er jo ett relativt kjent og merkelig fenomen det at Glimts "beste" supportere er folk fra distriktene rundt Bodø, og ikke Bodøværingene selv.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 05. Sep. 2009, 20:27 »
Brann.

Også har jeg et bittelite øye til Schalke, men ikke noe mer.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #41 på: 06. Sep. 2009, 12:46 »
FC Barcelona har i grunn alltid vore mitt 2.lag, men det finst jo sjølvsagt andre lag som eg likar, til dømes Arsenal.

Ellers så HATER eg Real Madrid, Man Utd, Chelsea, Inter, VIF og alle lag Nordlie skaper.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 06. Sep. 2009, 21:30 »
Newcastle
Rosenborg
FC St. Pauli

Ellers er jeg svak for Barcelona og AC Milan.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 06. Sep. 2009, 23:10 »
Sogndal og Newcastle er det som gjeld, men har alltid hatt litt sansen for Fulham etter at Keegan tok over klubben, samt Craven Cottage.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 07. Sep. 2009, 01:22 »
Sogndal og Newcastle er det som gjeld, men har alltid hatt litt sansen for Fulham etter at Keegan tok over klubben, samt Craven Cottage.

Ganske enig der når du sier det, selv om det døde litt ut da Keegan gav seg, er Fulham en likanes klubb fremdeles. Legger btw merke til at lillebror Riise har klaga på manglende spilletid til fordel for stornavn som Damien Duff, som han proklamerer seg som en bedre fotballspiller enn.