20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Champions League  (Lest 228991 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #960 på: 09. April 2013, 22:55 »
1-1 i offsidemål da. Ingenting å klage på.

At Malaga fikk mer imot seg fra dommeren i denne kampen her er jo helt klart.... (jeg er ikke noe Malaga supporter eller noe altså)
Toon till I die.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #961 på: 09. April 2013, 22:59 »
Mulig det, uten at jeg synes dommeren gjorde noen spesielt svak kamp. Men faktum er at begge fikk ett offsidemål godkjent, og at det da selvsagt utlignes.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #962 på: 09. April 2013, 23:05 »
Jamen det er da vel ikke unaturlig å heie på fin fotball? Dersom BVB plutslig skulle snu og spille skikkelig kjip fotball de neste åra er det vel ikke så rart om de skulle miste noen tilhengere som ikke er supportere av laget i så måte. Jeg føler det er helt naturlig, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #963 på: 09. April 2013, 23:54 »
Det at folk flytter litt frem og tilbake på hvem de sympatiserer med i Italia og Tyskland har jeg egentlig bare blitt vant til. Føler det er helt greit å følge ekstra med på et lag om man feks liker spillestilen deres eller at de signerer noen norske spillere/utenlandske yndlingsspillere.

Prioriterte (som vanlig...) Real Madrid denne runden og var på nippet til å tro på et mirakel da Drogba satte inn 3-1, men mer spennende enn det ble det jo ikke. Facebook flommer jo over nå av folk som er i ekstase over å ha fått med seg sluttminuttene i Dortmund-kampen, så må innrømme at jeg angrer litt.

For øvrig pinlige uttalelser fra Malaga-eieren:

" - Jeg håper UEFA setter i gang en grundig etterforskning på hvorfor en spansk klubb ryker ut på denne måten. Dette er ikke fotball, men rasisme, tordnet han."

Får vel være grenser i hvilke settinger det overhodet er mulig å bruke ordet rasisme?  :P

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #964 på: 10. April 2013, 00:31 »
Berre synd med alle fotballhipsterene som er "supportere" av klubben rundt om i verden. Men dei ekte fansen er heilt rå!

-->

Jamen det er da vel ikke unaturlig å heie på fin fotball? Dersom BVB plutslig skulle snu og spille skikkelig kjip fotball de neste åra er det vel ikke så rart om de skulle miste noen tilhengere som ikke er supportere av laget i så måte. Jeg føler det er helt naturlig, jeg.

Helt enig. Det må være lov å la seg begeistre og danne seg noen sympatier rundt omkring, slik som å håpe på at visse lag går videre i forskjellige turneringer. Føler at det er det dette handler om! Må ikke ta alt så jævla alvorlig og leve helt i steinaldern, fordi om det er litt Dortmund-hype nå, eller at folk har hyllet Barca de siste årene. Det er vel derfor vi følger med på fotball...engasjement og begeistring!

Jeg er kun fan av ett lag og det er Newcastle, men jeg har også sterke og mindre sterke sympatier andre steder. Enten det er pga enkeltspillere eller gode årganger. Husker jeg digget Parma anno 98,99,00-ish, nå er det ingenting... Roma har vært et lag jeg har fulgt litt med på etter at jeg ble Totti-fan i EM 2000, og har vært det siden. Når Totti gir seg, så mister nok jeg litt engasjement også.

Så at folk hyller og koser seg med Dortmund sin fotball i år, eller Bilbao sin propagandafotball i fjor, det har jeg få problemer med - tvert imot er det slik det nesten bør være om man liker fotball. Sorry Christian, men jeg ser ikke problemet.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #965 på: 10. April 2013, 05:14 »
Same old Shearer, always scoring!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #966 på: 10. April 2013, 09:28 »
boris/kristoffer/kø1/plebUTG eg snakker ikkje om folk som sympatiserer med ulike lag. Eg snakker om folk som er fotballhipstere, som seier dei er supportere av eit lag pga det er in/kult akkurat nå å holde med akkurat det laget.

Ein som sympatiserer vil i dei fleste tilfeller ikkje sei han er supporter av eit lag, og fortelle heile verden om det. Men det er det motsatte med fotballhipsetere som liker å dele med heile verden at dei akkurat nå er supportere av BVB/Barca/eller kva enn lag som er in å holde med. For nokon år siden var "alle" Barca "supportere", mens nå er "alle" BVB "supportere"

Eg har ingen problem med folk har ulike sympati lag, noko eg også har.

http://balls.ie/football/the-balls-ie-guide-to-being-a-football-hipster/

edit: Det er ikkje noko viktig sak for meg, men siden boris sa det var så pinlig må eg forklare kva eg meinte. Itilegg til det andre som trur eg snakker om folk som sympatiserer med ulike lag.
« Siste redigering: 10. April 2013, 09:40 av Christian »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #967 på: 10. April 2013, 11:50 »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #968 på: 10. April 2013, 12:02 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #969 på: 10. April 2013, 15:00 »
Christian: Medgangssupportere har alle lag. Men er de veldig utbredt? Er det veldig mange av dem? Det samme med såkalte fotball-hipstere som ifølge den nettsiden du linket til må diskutere Newcastle på fransk og følge Molde via satelitt. Er det egentlig et problem? Jeg har aldri oppfattet det sånn.

Jeg forstår at falske supportere irriterer deg, men jeg har aldri oppfattet det som et problem. De er som regel alltid i mindretall, og min erfaring er at de heller ikke gjør så mye ut av seg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #970 på: 10. April 2013, 16:57 »
Flott fyr denne KLOPP ! Han har jo sagt at han vil trene et premiere league lag i framtiden. Hadde vært drit kult å ha fått han som trener Yessir  8)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #971 på: 10. April 2013, 17:52 »
Omfanget av dette er minimalt, Christian. Med mindre du medregner barn..

Dessuten finnes det mange som ikke har noe favorittlag, la nå folk la seg begeistre av fotball uten at du eller andre skal sitte å plukke på dem som noe tyttebærpoliti. Jeg har muligens et sånn forhold til musikk, band, artister som du reagerer på at folk har til div. fotballklubber.. Ser virkelig ikke problemet! Bruk åpent sinn..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #972 på: 10. April 2013, 18:49 »
Som sagt ikkje noko viktig sak for meg, men måtte forklare meg etter boris sitt "pinleg" svar.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #973 på: 10. April 2013, 22:04 »
Pastore!! :D Hadde vært fet med PSG i semien!

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #974 på: 10. April 2013, 22:10 »
Krysser alt som kan krysses for at PSG klarer å holde dette.