20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Champions League  (Lest 231688 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Champions League 09/10
« Svar #135 på: 17. Sep. 2010, 00:40 »
Sier vel det meste om norsk klubbfotball at landets desidert beste lag er så svake ute i Europa mot kontinentets neste beste klubber. RBK hadde vel blitt kasteball i CL - og de har vel faktisk blitt dårligere på alt under Eggen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 17. Sep. 2010, 00:49 »
Veit ikkje om cl gruppa til København er så veldig mykje dårligere enn europacup gruppa til Rosenborg egentlig. Men bedre å være kasteball i CL enn i europa league.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 17. Sep. 2010, 12:45 »
Jeg synes vel egentlig det er bedre å tape 4-0 mot Leverkusen enn 10-0 mot Barcelona. Selv om du blir rundspilt av verdens aller beste fotballspillere, så er det overhodet ikke særlig inspirerende å tape 10-0.
Det er flaut nok å tape 4-0, uansett motstander.

Og det er skremmende å se at utviklingen under Eggen faktisk har gått helt feil vei. Spillerne gjør individuelle feil nå, som aldri i verden ville skjedd under Erik Hamréns ledelse. Mikael Dorsin har ALDRI tidligere gjort slike feil på dette nivået. Han har hatt sine svake kamper, og gjort sine tabber. Men aldri av et slikt kaliber som dette. For å bruke Eggens ord, RBK-spillerne har blitt individuelt, kollektivt dårligere både defensvit og med ballen i beina offensivt under ledelse av lektor Eggen. Enkeltspillerne har blitt langt dårligere. Rade Prica scorer ikke mål lenger. Steffen Iversen er slapp og tung i steget. Nøyaktig som han var før Hamrén kom. Anthony Annan spilte karrierens dårligste kamp, og var minst like ubrukelig som Demidov var mot FCK. Skjelbred hadde en kort opptur i sommer, men i det siste har han virket sliten, og preger ikke kampene like mye som i sommer. Daniel Örlund gjør en forferdelig tabbe på 3-0, som en keeper av hans kaliber ikke skal gjøre, og som han aldri har gjort tidligere.

Et eller annet er alvorlig galt i Rosenborg akkurat nå, kan det se ut til. Og om ikke Brann hadde motivasjon nok til å slå oss fra før av, så ble ikke motivasjonsfaktoren mindre i går kveld. Skulle vi ryke i Bergen i tillegg, da vet jeg jammen ikke hva jeg skal gjøre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 17. Sep. 2010, 14:07 »
Jeg kan ikke se at motivasjonen til Brann skal endre seg med dette. Motivasjonen til RBK derimot har nok aldri vært høyere. Dobbelt pinlig for dem om de går på en ny smell til helgen, og derfor frykter jeg at de kjører over Brann ganske greit.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 18. Sep. 2010, 12:14 »
Motivasjonen for å slå Brann er sikkert på topp, men spørs hvordan det er med innstillingen til kampen. Henger spillerne fremdeles med hodet, eller er de topp skjerpet og klar for å dø for drakta? Jeg er skeptisk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 18. Sep. 2010, 13:39 »
Veit ikkje om cl gruppa til København er så veldig mykje dårligere enn europacup gruppa til Rosenborg egentlig. Men bedre å være kasteball i CL enn i europa league.

Her har du et veldig godt poeng. Gruppa vår i EL er så vanskelig uansett at vi like godt kunne vært i CL, tapt like mange kamper, men fått mye mer penger.

Jeg håper forresten Jønsson evner å fikse forsvaret vårt tilbake til Hamren-standard. Det er trist å se hvordan vi forsvarer oss under Eggen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 02. Nov. 2010, 23:14 »
Ble nesten slosskamp etter FCK-Barca. Ståle vs Guardiola.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 03. Nov. 2010, 08:36 »
Faktisk helt utrolig at Valdes ikke ble utvist i går. Det hjelper å spille på Barcelona.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #143 på: 15. Feb. 2011, 23:36 »
http://www.youtube.com/watch?feature=iv&annotation_id=annotation_643579&v=Ee8nV0kFVEY

1.20. Good to see you, Graeme! You're a top man!

Wheeler Dealers i skjønn forening.  :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 15. Feb. 2011, 23:45 »
Haha. To fine typer der, ja!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #145 på: 16. Feb. 2011, 00:15 »
Helt sykt at hverken flamini eller gattuso får rød kort, lukter bestikkelse fra berlusconi sin side!

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #146 på: 16. Feb. 2011, 00:51 »
hahaha syk takling... Hvordan ser ikke dommeren at det er rødt? :P

Og angående Gattuso, vet mange ikke liker han. Men jeg digger fyren. Ass treneren sku faktisk hatt kort for å gå inn på banen for å være ærlig.
Toon till I die.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 16. Feb. 2011, 09:00 »
hahaha syk takling... Hvordan ser ikke dommeren at det er rødt? :P

Og angående Gattuso, vet mange ikke liker han. Men jeg digger fyren. Ass treneren sku faktisk hatt kort for å gå inn på banen for å være ærlig.

Enig ang. Gattuso ! :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 16. Feb. 2011, 09:56 »
Hehe! Ikke lite partiske Sky heller! :P

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #149 på: 16. Feb. 2011, 19:38 »
Blir så jævlig irritert av å se Gattuso på banen der, sykt at man kan være så usportslig. Burde vært utestengt fra fotballbanen på livstid. Oppfører man seg sånn på gata havner man bak lås og slå, kanskje det beste om han også blir det?