20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Reading (15. aug, kl 1820)  (Lest 51103 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Reading (15. aug, kl 1820)
« Svar #75 på: 15. Aug. 2009, 15:37 »
utifra d jeg har sett av krul både før og nå .. så burde han stå ..
Du svarer ikke på spørsmålet mitt. Hvor mye har du sett av Krul og på hvilket grunnlag mener du at han skal stå? Tipper hele din påstand baserer seg på en omgang mot WBA og kampen mot Palermo for 3(?) år siden.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #76 på: 15. Aug. 2009, 15:52 »
Eg VAR positiv til denne kampen og har vært det hele uken men når Duff er i London allerede og vi dermed mister mye av vår offensive kraft så må vi bare sette vår lit til de unge gutta som Lua Lua f.eks men CH er vel for feig til dette og satser på de mer rutinerte selv om eg tror våre unge gutter er gode nok til Championship bare de får sjansen. er faktisk mer eller mindre fornøyd om vi tar ett poeng selv om eg håper vi tar alle tre som vi burde

nerli

• Gjest
« Svar #77 på: 15. Aug. 2009, 15:53 »
utifra d jeg har sett av krul både før og nå .. så burde han stå ..
Du svarer ikke på spørsmålet mitt. Hvor mye har du sett av Krul og på hvilket grunnlag mener du at han skal stå? Tipper hele din påstand baserer seg på en omgang mot WBA og kampen mot Palermo for 3(?) år siden.

jo jeg svarte hvis du leste .. har ingen nøyaktig telling .. men d er iallfall a-lags kampene for newcastle .. noen landslagskamper for d nederland u-20 elns .. husker også å ha sett mye av perioden hans fra falkirk bl.a ..
der han også stod veldig bra i mål ..

så nei d er ikke baregrunnlag fra 2 omg mot wba og kampen mot palermo .

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #78 på: 15. Aug. 2009, 15:56 »
Hadde vært morro om Haris Vukcic kunne vært på benken + noen minutter på slutten av kampen.  ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #79 på: 15. Aug. 2009, 15:57 »
Er Guthrie fortsatt skadet?  ::) ???
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 15. Aug. 2009, 16:05 »
Hadde vært morro om Haris Vukcic kunne vært på benken + noen minutter på slutten av kampen.  ;)
Det er han nok ikke, fordi han scora 2 mål for U18 mot Chelsea i dag! :)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 15. Aug. 2009, 16:11 »
For de som vil ha en enkel link til dagens kamp. http://atdhe.net/ ta vare på linken de viser det meste av kamper og meste av all sport.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 15. Aug. 2009, 17:37 »
Vi starter med:
Harper - R. Taylor, Colo, S. Taylor, Enrique - Smith, Nolan, Barton, Jonas -Shola, Carroll

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 15. Aug. 2009, 17:37 »
NUFC: Steve Harper, Ryan Taylor, Jose Enrique, Fabricio Coloccini, Steven Taylor, Alan Smith (c), Kevin Nolan, Joey Barton, Jonas Gutierrez, Andy Carroll, Shola Ameobi

Subs: Tim Krul, Geremi, Xisco, Nile Ranger, Kazenga LuaLua, Ryan Donaldson, Tamas Kadar

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 15. Aug. 2009, 17:39 »
Tipper Barton starter på høyrevingen...

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #85 på: 15. Aug. 2009, 17:41 »
Ameobi er med idag også ja...

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #86 på: 15. Aug. 2009, 17:41 »
Så det nå ja, men hvorfor i helvete bruker vi ikke Lua Lua  ???
Det blir tøff midtbane med Nolan, Smith og Barton.
« Siste redigering: 15. Aug. 2009, 17:43 av SuperAlmeida »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #87 på: 15. Aug. 2009, 17:42 »
Sitat fra: nerli link=topic=3537.msg187470#msg187470
men d er iallfall a-lags kampene for newcastle .. noen landslagskamper for d nederland u-20 elns .. husker også å ha sett mye av perioden hans fra falkirk bl.a ..

Han har spilt 1,5 a-lagskamp for Newcastle United. Så det er som Daniel sier, ikke spesielt mye å basere ting på.
Men kan jeg bare få spørre hvor mye du fikk sett av Falkirk-perioden? Jeg prøvde å lete opp gang på gang, men ga opp etter hvert :P
Jeg tror jeg har sett Krul mellom 6-8 ganger, da teller jeg med kampen sist. Jeg har prøvd å fulgt med Krul så mye som mulig, og føler jeg har ca greit peiling på hvordan god han er.
Jeg ville helst ha sett Krul i målet i helgen, men jeg har også forsvart Harper i denne diskusjonen. Han er ingen dårlig keeper, og selv om jeg er skuffet over Hughtons valg, blir jeg ikke nevneverdig redd for at vi taper fordi Harper står.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #88 på: 15. Aug. 2009, 17:46 »
Jeg vil ha Krul fordi han er mer en matchvinner og utspark/utkastene til Harper gir ingen mål og mening. Krul virker å prøve på noe ihvertfall.

Krul har energi, Harper virker daff.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 15. Aug. 2009, 17:47 »
Så det nå ja, men hvorfor i helvete bruker vi ikke Lua Lua  ???
Det blir tøff midtbane med Nolan, Smith og Barton.

Syntes også LuaLua burde få sjansen, men skjønner også at Hughton vil ha med Barton. Han er tross alt vår beste midtbanespiller når han er i form så hvis jeg hadde fått bestemme hadde jeg valgt å vrake Nolan.