20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Reading (15. aug, kl 1820)  (Lest 51111 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Reading (15. aug, kl 1820)
« Svar #15 på: 12. Aug. 2009, 23:48 »
Håper virkelig ranger får mer enn 1 min denne gangen. Krul bør ikke benkes nå. Stod vel bra mot u21 laget til england og :)

Etter det jeg har lest så skjedde det ikke så allverdens mye spennende i den kampen så han fikk nok en mer rolig dag til sammen der enn han gjorde i den ene omgangen mot West Brom.... :P men helt enig i at han burde starte mot Reading. Smith er selvskreven og samme burde Duff være.... Bak burde det kanskje endringer til men Taylor og muligens Enrique får fornyet tillit da han glimtet til i løpet av forrige kamp. Jonas og/eller Nolan burde byttes ut og i alle fall Barton inn. På topp ville jeg gjerne hatt ut Ameobi (selv om eg faktisk før sesongen trodde at dette kunne bli sesongen for ham.....) Tror vi faktisk kan klare tre poeng i denne kampen

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 13. Aug. 2009, 09:03 »
I utgangspunktet fikk vi en veldig vrien sesongstart da vi sist møtte West Brom og nå møter Reading. Begge de to lagene er gode nok for opprykk og blir en utfordrer i kampen om direkte opprykk eventuelt playoff.
Spiller Newcastle slik de i perioder gjorde i forrige kamp sier magefølelsen at det blir seier på St. James'.

Er usikker på ferdighetene til spissene våre, så mye av det offensive blir nok lagt på midtbanen. Har de fire på midten en god dag og vi stiller med Tim Krul i mål vinner vi 1-0.

Står Harper i mål derimot frykter jeg det blir baklengsmål og det blir vanskelig å vinne da jeg neppe tror vi får en sesong preget av mange scoringer for de sort-hvite fra Newcastle. Med andre ord blir det veldig viktig å hindre scoringer bakover og da mener jeg det beste er å satse på unggutten i mål fremfor en som har karrieren bak seg (i dette legger jeg at Tim Krul må få utvikle seg som keeper, mens Harper tidligere har vist store mangler ved keeperspillet sitt).

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #17 på: 13. Aug. 2009, 10:13 »
Vil gjerne ta Harper litt i forsvar her. Jeg digger Krul, og håper virkelig at han starter, men tror ikke at muligheten til Premier League 10/11 minsker så betydelig om Harper står i mål. Jeg tror den avgjørende faktoren blir, som i fjor, for dårlige avsluttere, en midtbane som ikke innehar den helt store kreativiteten til å slå de nødvendige gjennombruddspasningene og en trener som ikke har det taktiske intakt.

Men hjemme mot Reading er en kamp vi skal vinne, så jeg håper på en 2-0 sier.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 13. Aug. 2009, 10:29 »
Som noen nevner en vrien sesongåpning for Newcastle, men jeg tror vi bare kan dra fordeler av dette. Vi møter et ute-av-trening WBA som kun klarer 1-1 hjemme mot oss, i tillegg til et Reading-lag hjemme som heller ikke har fått satt spillet sitt skikkelig.
Tror det er en positiv ting at vi møter gode lag i starten. Husker jo serieåpninga i fjor. 1-1 på Old Trafford. Det hadde nok ikke blitt resultatet om vi dro til Old Trafford i april for å si det sånn
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 13. Aug. 2009, 10:43 »
Håper på noenlunde det samme laget som sist, men ønsker at Ranger starter i steden for Amøba..Trur Ranger og Carroll utfyller kvarandre bedre enn Carroll og Amøba.

Vi vinner kampen 3-1 :D
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #20 på: 13. Aug. 2009, 11:20 »
STEVE Harper will start between the sticks for Newcastle United against Reading on Saturday night.

The Easington-born stopper has recovered from concussion and will take the place of Hawthorns hero Tim Krul, who earned the man of the match award against the Baggies with a string of fine saves.

Caretaker boss Chris Hughton said today: ?Steve is fine, he?ll start against Reading.

?He is very much our number 1 goalkeeper.

?Tim though did very well against West Brom.?

http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/08/13/steve-harper-gets-the-nod-for-reading-clash-72703-24399448/

Kan vel nesten konkludere med at godeste Harper starter mot Reading da.
Skuffende.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 13. Aug. 2009, 11:27 »
Suprise suprise: Houghton kjører safe igjen. LAATTERLIG. Vi kommer ikke opp av denne myra hvis vi ikke benytter situasjonen vi nå er med å gjøre våre egne talenter gode. Rykker vi opp til PL igjen så kan vi ikke begynne å forsterke laget med dyre PL-spillere. Det er ikke sikkert vi har råd til det  heller. Har vi hatt en trener med kløkt og taktisk forståelse ville han ha skjønt dette.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #22 på: 13. Aug. 2009, 12:43 »
Jaja, da var Stephen Hunt solgt til the Tigers (Hull). Deilig, da slipper vi å møte han.  ;D
Dog, har sett litt på Reading laget vi møter på lørdag, og de har et bra lag.
Liam Rosenior (back), en tidligere engelsk u21 spiller.
Brynjar Gunnarsson (Def. midtbanespiller), en rutinert islandsk spiller.
Andre Bikey (forsvarspiller), ung kameruner.
James Harper (midtbanspiller), tøff type (behøver ikke si noe mer...)
Nicholas Bignall (Spiss), meget stort talent, bare 19 år, fysisk sterk spiller.

Bignall putta 2 mål i midtuka i Carling cup for Reading, får han spille kan han stelle i stand trøbbel for colo tror jeg...

http://www.readingfc.co.uk/page/ProfilesDetail/0,,10306~43977,00.html
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 13. Aug. 2009, 14:27 »
Jeg står på at Tim Krul per dags dato fortjener å være vår førstekeeper. Skjønner godt trenerteamet som ønsker 'sikre' Harper, men jeg mener denne sesongen kan være den som gjør at Krul tar store skritt mot å bli en ny kommende super Premier League keeper  ;D!

Dette er en av en sesongens store 6-poengskamper (kanskje tidlig å begynne med det nå, men det er viktig å få gode resultater mot andre opprykksfavoritter!).

I tillegg vil en god start på St. James' kanskje bidra med at det blir fulle hus selv om vi spiller en divisjon lavere enn i vår???

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #24 på: 13. Aug. 2009, 14:29 »
Andre Bikey (forsvarspiller), ung kameruner.

Vi får fake en skade, og vente til det kommer folk som med båre ut, så er han ute av kampen :)

James Harper (midtbanspiller), tøff type (behøver ikke si noe mer...)

Han scoret to mål mot oss for to år siden. Enten var det i en og samme kamp, eller så var det et i hvert møte. Ble vel med de to målene for Harper hvis jeg ikke tar feil :P

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 13. Aug. 2009, 14:42 »
Harper scoret da ganske bra da Reading sist var oppe. Husket han hanket inn en del poeng på fantasy, og han var også linket til oss...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 13. Aug. 2009, 15:23 »
Det PROVOSERER meg at Krul ikke starter denne kampen. Helvette heller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #27 på: 13. Aug. 2009, 15:52 »
Jepp, provoserende, men som forventet. Føler meg ganske sikker på at vi starter med nøyaktig den samme oppstillingen som startet mot WBA. Tror ikke Hughton er mannen som er glad i mange dristige taktiske valg.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 13. Aug. 2009, 18:27 »
Jepp, provoserende, men som forventet. Føler meg ganske sikker på at vi starter med nøyaktig den samme oppstillingen som startet mot WBA. Tror ikke Hughton er mannen som er glad i mange dristige taktiske valg.

Jepp. Det er akkurat det jeg har sagt hele tiden.

Øyvindy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #29 på: 14. Aug. 2009, 00:42 »
Ingen stor overraskelse. Gjør meg heller ingenting, vi må da la Harps få litt spilletid når han akkurat har blitt førstevalg. Tenke å sitte på benken i over 10 år, å så når du endelig har fått plass mellom stengene kommer en ungfole og danker deg uten etter noen kamper. Gi heller Krul ligacupen, FA-Cupen og det kommer nok endel sjangser utover sesongen ettersom Harps er 34 år og utsatt for skader mer enn han var tidligere. Krul kommer han, bare vi klarer og beholde han ut august.