20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Supporterklubben klar  (Lest 18794 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Supporterklubben klar
« Svar #60 på: 21. Aug. 2009, 15:39 »
Hyggelig at folk er fornøyde med medlemspakken! Skal legge ut et register med navn og medlemsnummer på medemssidene i løpet av helga :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #61 på: 21. Aug. 2009, 22:18 »
Medlemskortet med terminlista bakpå var rett og slett HEILT PERFEKT! :)

Det med terminlista synes jeg faktisk var det beste med hele pakken! :)
På ingen måte misfornøyd med noe, ølbrikken var en kul idé, men terminlista bakpå medlemskortet var en genistrek! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #62 på: 22. Aug. 2009, 16:49 »
Medlemskortet med terminlista bakpå var rett og slett HEILT PERFEKT! :)

Det med terminlista synes jeg faktisk var det beste med hele pakken! :)
På ingen måte misfornøyd med noe, ølbrikken var en kul idé, men terminlista bakpå medlemskortet var en genistrek! :)

Helt enig. flott å kunne sjekke hvem Newcastle møter når man vil på dagen hvis man lurer på det  8) Ølbrikken står fast på stuebordet  8)

cybro

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #63 på: 22. Aug. 2009, 23:36 »
Ser frem til å få den berømte ølbrikka :)
* Newcastle 4 Ever :) *

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 30. Aug. 2009, 15:54 »
Da var pengene satt inn, og jeg venter på godkjenning! :)

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #65 på: 03. Sep. 2009, 19:03 »
Ja, da har man en mulighet for å søke, kan være så heldig at det har gått tre mnd før møtet. Så, sjansene er jo der!

Sitat
a. Alle skandinaviske supporterklubber for britiske fotballklubber kan bli medlem. Det kan bare tas opp én supporterklubb per fotballklubb.

b. Årsmøtet avgjør hvilke klubber som skal stå tilsluttet SBF i den kommende driftsperioden. Dette innebærer at årsmøtet godkjenner klubbenes medlemskap for ett år av gangen. Godkjennelsen skjer etter innstilling fra styret.

c. Nye klubber som søker medlemskap, skal ha vært i drift i minst tre måneder før de kan bli opptatt som medlemmer. Klubbene skal kunne dokumentere at de har minst ti medlemmer ved søknadstidspunktet. Medlemskapet blir gjort gyldig når medlemskontingenten er betalt.

d. Supporterklubber som er medlem av SBF forplikter seg til å
Betale fastsatt kontingent innen vedtatt tidsfrist.
Utgi minst to medlemsblader per sesong og/eller inneha hjemmesider som skal produseres med egenprodusert, redaksjonelt stoff minst en gang per måned i fotballsesongen.
Sende to eksemplarer av samtlige utgitte medlemsblader til SBFs styre og et eksemplar til andre SBF til enhver tid har avtale med.
På oppdrag fra styret i SBF å trykke inntil seks sider per sesong i medlemsbladet. En supporterklubb som ikke utgir medlemsblad, skal legge disse ut på klubbens hjemmeside.
Føre regnskap. Regnskapet skal offentliggjøres for medlemmene og styret i SBF.

e. Supporterklubber som nedlegges plikter å oversende sitt adresseregister til SBF. Nedlagte klubber skal også overføre udisponerte midler til SBFs konto. Med udisponerte midler menes midler hvor klubben ikke kan dokumentere at disse er disponert i henhold til klubbens reglement eller på en annen fornuftig måte. Midlene settes inn på egen konto. Både adresseregister og økonomiske midler skal oppbevares frem til det dannes en ny supporterklubb for samme fotballklubb. Dersom det ikke er dannet en ny klubb innen tre år etter datoen for nedleggelsen, tilfaller midlene SBF.

§ 4. Styret
a. SBF drives av et styre for ett år av gangen. Styret velges av årsmøtet, og skal forestå den daglige drift av unionen i henhold til gjeldende reglement og instrukser.

b. Årsmøtet velger en leder, en økonomiansvarlig og fire styremedlemmer. Styret velger selv en nestleder blant styremedlemmene.

c. Styret har til oppgave å ivareta den daglige driften av SBF, føre regnskap for driften og være medlemsklubbenes talerør utad.

d. Styret plikter å holde hver supporterklubb informert om aktiviteten i SBF.

§ 5. Valgkomité
a. Årsmøtet velger en valgkomité. Denne skal bestå av to personer. Innstilling på medlemmer til valgkomitéen fremmes av styret.

b. Valgkomitéens oppgave er å legge frem forslag til valg av tillitsvalgte, unntatt til valgkomiteen, senest 4 uker før årsmøtet.

§ 6. Årsmøtet
a. Styret pålegges å avholde et årsmøte med nytt valg av styre. Årsmøte bør avholdes i eller nær Oslo, og bør avholdes i perioden 20. oktober til 10. november.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #66 på: 05. Sep. 2009, 13:49 »
Jeg må bare si at dere gjør en topp jobb på hjemmesiden og om supporterklubben blir drevet like bra, så kommer det til å bli en STOR suksess.
Nå har ikke jeg meldt meg inn i klubben enda, men jeg kommer til å gjøre det. Jeg var tideligere medlem i Nussc og det var ingen "høydare" for å si det mildt.
Stå på med den utrolige bra jobben dere gjør og lykke til.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #67 på: 13. Sep. 2009, 19:26 »
Må få rotet meg til å gjøre dette jeg også. Naboen viste frem ølbrikka si idag og jeg ble naturlig nok misunnelig. Skjønner ikke at dette har gått meg flere hus forbi...

Mange medlemmer er det til nå?
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 13. Sep. 2009, 22:32 »
Vi er 170 medlemmer per i dag :)

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 16. Sep. 2009, 16:15 »
Klistremerkene var også en god idé har de på PC'n og mobilen.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #70 på: 24. Sep. 2009, 10:35 »
Da var betaling utført. /me gleder seg til ølbrikke/musematte  ;D
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #71 på: 24. Sep. 2009, 10:44 »
Hehe, brukte faktisk ølbrikken som musematte her om dagen. Satt ved et glassbord og hadde optisk mus. Dermed måtte jeg bruke ølbrikken, som fungerte overraskende bra. Man trenger jo ikke så veldig stort areal for å bevege musa.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 24. Sep. 2009, 17:58 »
Om eg vil bytte brukernavn til bare Sebastian her på forumet, kan eg bare skrive inn Sebastian i ruten for brukernavn på registreringsskjemaet for innmelding i TAN? Har ikke meldt meg inn enda  :-\

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 24. Sep. 2009, 21:24 »
Jepp, det vil jeg tro. Kan ikke huske at brukernavnet Sebastian er opptatt.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #74 på: 25. Sep. 2009, 13:23 »
Det tror ikke jeg. Jeg hadde nicket "limmis" før, og jeg må bruke det for å logge meg inn på forsiden.
Så hvis du, Sebastian, bare forandrer nicket, må du bruke det som du opprinnelig hadde.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒