20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NUFC 09/10 Squad Numbers  (Lest 4593 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: NUFC 09/10 Squad Numbers
« Svar #15 på: 24. Juli 2009, 00:40 »
Tja. Skal ikke se vekk fra at Shola blir kommende sesongs beste spiss, slik ting ser ut nå. Så det gir jo nesten mening det...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 24. Juli 2009, 11:22 »
Jeg tror Shola blir toppscorer i CCC. Hvis noen finner noe sted man kan bette på det så si ifra!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 24. Juli 2009, 11:38 »
Jeg tror Shola blir toppscorer i CCC. Hvis noen finner noe sted man kan bette på det så si ifra!

Oddsen er sikkert rimelig god.  :D

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 24. Juli 2009, 12:54 »
nr 6 er fredet i Milan=) men der var det jo en legende som spilte i det nr da.
Dei har fredet Maldini sin trøye også nå...

Slike ting synes jeg er noe tull. Noe av sjarmen med fotball er jo å finne arvetagere til klubblegender og sammenligne dem med andre spillere.

I mine øyne skulle det heller vært en ære å få utdelt nummer 6 eller 3 i Milan, et tegn på at klubben verdtsetter deg høyt ville det ihvertfall vært. At ingen spillere vil få utdelt disse nummerene i klubben lenger synes jeg er ren idioti. Gode spillere forsvinner og da er det klubbens ansvar å finne erstatterne.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #19 på: 24. Juli 2009, 13:11 »
Kan se den! Litt enig med deg egentlig.
Men slik som City gjorde med drakta til Marc-Vivien Foe synes jeg er helt greit. De gjorde vel det samme i Benfica med han som døde der også. Og Sevilla.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 24. Juli 2009, 17:50 »
Carroll skifta til 24. Samme nummer som eg har på A-laget.. hehe
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #21 på: 24. Juli 2009, 22:41 »
Helt OK å frede en skjorte om det er tragiske dødsfall o.l. Men ser helst at erstatterene kan få trøye-nr til legendene. Ta Shearer som eit perfekt eksempel. Det ville vært helt "naturlig" å fredet nr 9 etter Jackie Millburn, men erstatteren Shearer BRØT klubbrekorden hans i samme nr. Det er mulig å erstatte legender, selv om det er sjelden kost, ikkje ein gong i 10-året ein gang nesten.
Venter i spenning...