20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 09  (Lest 46670 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Transfersommeren 09
« Svar #90 på: 16. Juni 2009, 21:34 »
Jeg skjønner at du bare er 12 år Peter, men hvordan kan du si noe sånt?

Du tror virkelig at det er nesten 50% forskjell i pris hvis Benitez og Wenger forhandler om samme spilleren?

Da Wenger kjøpte Arshavin var han til salgs for 24 millioner pund eller noe sånn? Kjøpte ikke Wenger han for 14 da? Det er jo nesten 50% forskjell. Kanskje han kunne gjort det samme med Johnson. Det står også at Arbeloa er transferlistet og til salgs for 85 millioner, jeg har ikke sett mange pompeykamper i år, men i utganspunktet er vel Arbeloa og Johnson like gode? :)

Dette blir kun spekulasjoner. Det du sier er at Benitez måtte kjøpt Arshavin for 24 mill, mens Wenger kun måtte ut med 14 mill? Hehe... Kunne jeg kjøpt Playstation3'n din for 500 kr hvis jeg var SYKT god til å prute?

Ja, når ps4 kommer ut. :D

Nei det er ikke det jeg sier. Nei, dette var vanskelig å forklare. Jeg har mye inni hodet mitt som jeg ikke har så lett for å forklare.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #91 på: 16. Juni 2009, 23:49 »
Saken om Arshavin var vel noe spesiell på mange måter også, i og med at Wenger trakk seg pga. prisen var skyhøy, før Arshavin klaga og nekta å spille for klubben, så at det var grunn til for klubben hans til å selge han langt billigere skjønner jeg.

Jepp, også fordi ingen ville ha Arshavin det tidspunktet Arsenal ga full gass. Tottenham hadde trukket seg fordi de mente at Zenit var useriøs klubb å forhandle med. Wegner var smart, han gitt til angrep i riktig tid og fikk overgangen i boks. Hadde det vært flere klubber etter han hadde nok han glippet for Arsenal også.
Ba Ba Ba!!!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #92 på: 17. Juni 2009, 10:52 »

Nei det er ikke det jeg sier. Nei, dette var vanskelig å forklare. Jeg har mye inni hodet mitt som jeg ikke har så lett for å forklare.

Er en artig liten pode som har mye rart i hodet, er kalle klovn [kalle klovn]
Ja kalle klovn [kalle klovn]

Kalle klovn, kalle klovn
Han kan lære deg altmulig han er rett å slett utrolig, er kalle klovn [kalle klovn]
Ja kalle klovn [kalle klovn]   :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #93 på: 21. Juni 2009, 15:38 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #94 på: 25. Juni 2009, 22:02 »
http://www.dailyexpress.co.uk/posts/view/109646/Change-for-Hart Joe Hart mener det er for hard konkuranse om å være 1. keeper for City etter at Shay Given ble hentet til City. det ble ikke lettere når City hentet Stuart Taylor fra Villa. Nå er Hart lånt ut til Birmingham City.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 26. Juni 2009, 16:13 »
Jeg skjønner ikke helt hvorfor City kjøpte Stuart Taylor, når de har Shay Given og Joe Hart. Men så har jo Mark Hughes alt for mye penger mellom hendene, og da må han jo bruke dem på en eller annen måte. Det ville jo vært for galt å la pengene ligge og råtne på bok.
Han har mer enn nok penger til å kjøpe alle de superstjernene han måtte ønske uansett. Så da må han jo bruke opp vekslepengene også.

Jeg skjønner ikke helt vitsen med å bruke penger på en reservekeeper jeg da, med mindre det er et ungt talent vi snakker om. Men den tiden er forlengst over for Taylor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #96 på: 26. Juni 2009, 16:18 »
Jeg skjønner ikke helt hvorfor City kjøpte Stuart Taylor, når de har Shay Given og Joe Hart. Men så har jo Mark Hughes alt for mye penger mellom hendene, og da må han jo bruke dem på en eller annen måte. Det ville jo vært for galt å la pengene ligge og råtne på bok.
Han har mer enn nok penger til å kjøpe alle de superstjernene han måtte ønske uansett. Så da må han jo bruke opp vekslepengene også.

Jeg skjønner ikke helt vitsen med å bruke penger på en reservekeeper jeg da, med mindre det er et ungt talent vi snakker om. Men den tiden er forlengst over for Taylor.

Har de ikke Kasper Smichel(aner ikke hvordan det skrives) også da. Given, Hart og Smichel er alle bedre en Taylor.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 26. Juni 2009, 16:36 »
De har unge Kasper Schmeichel også ja. I den grad han er så veldig ung lenger.
Men Joe Hart er yngre og bedre, og kan fort bli lånt ut til en av våre konkurrenter.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 26. Juni 2009, 17:11 »
Joe Hart har gått på lån til Birmingham ut sesongen.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #99 på: 26. Juni 2009, 17:28 »
Svarte på innlegget over mitt, og hvis du leser det, så skjønner du kanskje tegninga.

Crowo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #100 på: 26. Juni 2009, 20:03 »
Stuart Taylor ble vel kjøpt inn nettopp for at City kunne leie ut Hart. Hart har lenge vært misfornøyd med spilletiden, så City hentet inn en ny reservekeeper slik at Hart kunne leies ut til en annen PL klubb.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 27. Juni 2009, 01:23 »
Jeg visste jo det godt, men av en eller annen grunn tenkte jeg fullstendig feil da jeg skrev innlegget mitt.
Jeg tror jeg mente å si at Kasper fort kunne bli lånt ut til en av våre konkurrenter. Men av en eller annen grunn ble det visst ikke sånn.
Jaja, det var min unnskyldning og forklaring.

Jeg synes det er litt tåpelig å leie ut Hart bare fordi han kunne tenkt seg mer spilletid, og at de derfor kjøper inn en ny reservekeeper.
Harts hovedproblem var vel først og fremst måten han ble vraket på i utgangspunktet. At Given fikk plassen i buret med en eneste gang, selv om Hart hadde stått bra. Personlig tror jeg en bedre manager ville overbevist Hart om å bli, og gi Given kamp om plassen. Hart er jo mye bedre i stand til å pushe Given enn det Taylor er.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 27. Juni 2009, 01:46 »
Jeg visste jo det godt, men av en eller annen grunn tenkte jeg fullstendig feil da jeg skrev innlegget mitt.
Jeg tror jeg mente å si at Kasper fort kunne bli lånt ut til en av våre konkurrenter. Men av en eller annen grunn ble det visst ikke sånn.
Jaja, det var min unnskyldning og forklaring.

Jeg synes det er litt tåpelig å leie ut Hart bare fordi han kunne tenkt seg mer spilletid, og at de derfor kjøper inn en ny reservekeeper.
Harts hovedproblem var vel først og fremst måten han ble vraket på i utgangspunktet. At Given fikk plassen i buret med en eneste gang, selv om Hart hadde stått bra. Personlig tror jeg en bedre manager ville overbevist Hart om å bli, og gi Given kamp om plassen. Hart er jo mye bedre i stand til å pushe Given enn det Taylor er.

Helt uenig! Selvsagt er det genialt av City og ikke minst for Joe Hart himself at de har fått istand en låneavtale med Birmingham. Keeperplassen er spesiell, den roteres ikke, og sjansene til å vinne plassen fra Shay Given er minimal, og Hart har sikkert også fått beskjed allerede nå av Hughes hvem som mest sannsynligvis starter sesongen mellom stengene. Kamptrening er det eneste som gjelder for unge spillere, og selv om han sikkert kunne lært mye av Given på feltet, så kan det ikke sammenlingnes med førstelagsspill. For City betyr det at de mest sannsynlig får tilbake en bedre Joe Hart til neste sesong igjen. Jeg kaller dette en vinn-vinn situasjon ihvertfall.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #103 på: 27. Juni 2009, 10:19 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1195868/It-Ruud-Big-Sam-sets-sights-Van-Nistelrooy.html

Big Sam ønsker seg Ruud Van Nistelrooy til Blackburn, og avviser at han skal prøve seg på Owen. RVN til Blackburn høres helt søkt ut, men alle vet jo hva Big Sam kan få til....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #104 på: 27. Juni 2009, 11:01 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1195868/It-Ruud-Big-Sam-sets-sights-Van-Nistelrooy.html

Big Sam ønsker seg Ruud Van Nistelrooy til Blackburn, og avviser at han skal prøve seg på Owen. RVN til Blackburn høres helt søkt ut, men alle vet jo hva Big Sam kan få til....

Oi sann. Ruud blir Blackburns største flopp gjennom tidene. Det vedder jeg på. :P