20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Kommer du til å følge Newcastle like tett i TCCC?

Ja, holder med laget i tykt og tynt!
125 (94.7%)
Kommer til å følge med, men engasjementet vil dale
4 (3%)
Kommer til å følge litt med.
1 (0.8%)
Nei, nå er det nok!
2 (1.5%)
Vet ikke. Kommer an på sommerovergangene
0 (0%)

Stemmer totalt: 126

Skrevet av Emne: Kommer du til å følge Newcastle like tett neste sesong?  (Lest 23806 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Kommer du til å følge Newcastle like tett neste sesong?
« Svar #90 på: 20. Juni 2009, 01:20 »
Hei Henning. Hva er spesielt siden 7 Juli 1989?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #91 på: 20. Juni 2009, 07:49 »

Status så langt: 9 kamper, 7 seire, 1 uavgjort, 1 tap. Shearer scoret i 8 av kampene!  :)

Hvor faen var du i fjor? ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #92 på: 21. Juni 2009, 11:41 »
Hei Henning. Hva er spesielt siden 7 Juli 1989?

7.juli var første gangen jeg var i Newcastle. Skulle begynne i 1.klasse dette året, så vi muttern dro med familien over for å se slott, landskap og annet shait. Jeg og fattern endte fort opp på St.James. Noe mer sliten den gangen, men med en nyåpnet Moælven brakke som de klate for museumet. Er første utlending som skrev min i de bøkene. (Bok som besøkende kunne skrive ned navnet sitt i)
Kjøpte effekter for flere tusen kroner, selv om laget den gangen var på full fart nedover.
Så de siste 20 årene har denne klubben gitt meg mye, både positivt og negativt. Men nå kjenner jeg meg litt igjen fra den gangen, og gleder meg så sykt mye til å starte på nytt igjen.
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #93 på: 21. Juni 2009, 11:55 »

Status så langt: 9 kamper, 7 seire, 1 uavgjort, 1 tap. Shearer scoret i 8 av kampene!  :)

Hvor faen var du i fjor? ;)

Siden denne tråden heter "kommer du til å følge Newcastle like tett neste sesong?", kan jeg kjapt komme med en oppsumering av de siste årene også.

Er sikkert mange her inne som vil kjenne meg igjen fra newcastle.no. Hadde vel 1500 innlegg der i året, var en periode også admin på forumet.
Men 11.juni 2007 byttet jeg jobb. Vips så forsvant muligheten for å være online hele tiden. Dette var i perioden da Allardyce tok over klubben.
Mistet egentlig helt lysten til å bry meg noe særlig. Ventet bare på at vi skulle vippe utenfor stupet.
Men uansett har jeg startet og avsluttet hver dag de siste 2 årene med å gjennomgå nyhetene for Newcastle. Alle kampene er sett i ført drakt.
Sønnen min på 8 måneder er nå på sin 3 drakt, ettersom det andre er blitt for smått. (2 første var riktignok bodyer og pysjamas), så i teorien sin første drakt nå, men den skal byttes ut innen vi grisebanker WBA i første kamp.

Men nå er jeg så til de grader tilbake for fult. Dette minner meg om da KK først kom til klubben. Nå skal vi bygge denne klubben opp igjen, stein for stein og jeg skal være der hele sesongen. I år er målet mist 4 kamper på St.James. Skal ha pappaperm i høst, og jeg hadde ikke byttet ut 1+ gradd, sludd, brown ale, St.james og Newcastle by om jeg så hadde fått 10.000 kroner og 35 grader på Gran Canaria i stedet.

For å gjøre bot for de 2 årene jeg var borte fra formuet, skal jeg innen opprykk ha tatoert minst 3 Newcastle relaterte tattoeringer på kroppen...
Skal i allefall ikke ha på meg stemplet som medgangssupporter  :)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #94 på: 21. Juni 2009, 12:04 »
Ahhh, Fjeldheimen ja - deg husker jeg fra den unevneliges forum. Velkommen tilbake i "ilden". Eller rettere sagt; velkommen i de GODES selskap!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #95 på: 21. Juni 2009, 12:43 »
Husker også deg fra det andre forumet.
Velkommen :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #96 på: 21. Juni 2009, 13:11 »
Føles som om jeg har ett tonn av energi som skal blåses bort innen seriestart  ;)
Er godt å være tilbake sammen med likesinnende, selv om vi alle er i en kjip situasjon.

2009/10 sesongen blir likevel vendepunktet for Newcastle. Dette blir "prosjekt PHOENIX".
Men for dere som har vært her lengre enn meg. Hvordan er utviklingen på forumet?
Mange som har falt fra, eller er aktiviteten omtrent som før?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 21. Juni 2009, 16:08 »
Hehe, Fjeldheimen huskes ja :D
Syns ikke aktiviteten har blitt så jævlig mye verre, jeg! Kanskje heller tvert om?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #98 på: 21. Juni 2009, 16:19 »
Faktisk! Ut av det eg kan sjå, så har det "strømmet" inn med nye medlemer som ønsker å støtte laget sitt i Championship. Då både av den eldre garde og av den yngre.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 21. Juni 2009, 16:24 »
Det er vel generelt svært få av de "gamle traverne" på forumet som har falt fra på noen måte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 21. Juni 2009, 21:18 »
Har flere ganger etterlyst deg her på forumet, etter at du forsvant sporløst mot slutten av min tid i NUSSC.  Velkommen tilbake  ;)

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #101 på: 24. Juni 2009, 12:08 »
Jeg kommer garantert til å følge med.
Har vært rimelig sur og grinete på det meste som har skjedd i klubben de siste to-tre sesongene.
Det har tidvis vært veldig frustrerende å være Newcastlesupporter, men som Stabæk supporter i Tippeligaen (må heie på noen mens det er spillefri i England 8) ;)) og nedrykket der i 2004 var kjempetungt, men den aller beste sesongen (med unntak fjoråret) var faktisk i 2005 i Addeccoligaen. Først og fremst fordi laget vant de fleste kampene, men også for den optimismen og gleden det året ga som supporter. Og følelsen da Stabæk sikret opprykket med seieren over Sandefjord i sin tid er noe av det beste jeg har opplevd på en fotballbane noensinne.
Det jeg prøver å skrive og ikke minst si er at et nedrykk ikke nødvendigvis kommer til å bli verdens undergang. Hvis Newcastle kommer greit i gang med sesongen og supporterne stiller opp som før kan kommende sesong bli en real opptur etter en del trøblete sesonger i det siste.
Det blir godt å kvitte seg med en del daukjøtt av spillere. Er vel begrenset hvor interessante mange av dem er, mye på grunn av hva de selv presterte sist sesong, men også fordi det bare er å innse at de fleste spillerne per dags dato er over høyden av sin karriere.
Jeg håper de kommer til å satse på en del unge spillere fra egen junioravdeling. Har ikke særlig peiling på hvordan den delen av klubben drives, men det jeg tror er at unggutter med lokal forankring vil ha en fantastisk kampvilje for klubben og er villige til å blø for klubben, en ting som var så godt som fraværende i sesongen vi har lagt bak oss. I tillegg trengs en del rutinerte spillere og det bør normalt være mulig å få tak i det skulle jeg tro.

Magefølelsen sier at neste sesong kommer til å bli tøff. Ikke det at jeg tror på et nedrykk til League One (selv om jeg nok kommer til å skrike om det hvis seriestarten går rett i dass  :-\) . For å si det rett ut; jeg tror dessverre ikke Newcastle blir å finne i Premier League sesongen 2010/11...
Uansett hvordan det går: Enten jeg vil det eller ikke er det Newcastle som står mitt hjerte næemest og hjertet skal man følge har jeg hørt (blant annet gjennom en rekke Hollywoodfilmer ;D).

Ønsker alle lykke til med sesongen 2009/10.

BallaJazz

• Flaskebærer
  • *
  • Newcastle & VIF !
    • Vis profil
« Svar #102 på: 25. Juli 2009, 13:11 »
Såklart.Blir alltid med Newcastle uansett!.Selvom det kan virke utrolig håpløst og frustrerende til tider men engang må vell bedre tider komme for Newcastle også :).

nerli

• Gjest
« Svar #103 på: 27. Juli 2009, 01:50 »
Såklart.Blir alltid med Newcastle uansett!.Selvom det kan virke utrolig håpløst og frustrerende til tider men engang må vell bedre tider komme for Newcastle også :).

bedre tider kommer nok en gang ja .. men ikke me d første .. for øyeblikket er newcastle en synkende skute .. sånn som situasjonen er nå frykter jeg for en forferdelig sesong og intet opprykk!  alt pga spillerene og eieren vi har .. pluss mangel på trenere og ikke minst en MANAGER!

BallaJazz

• Flaskebærer
  • *
  • Newcastle & VIF !
    • Vis profil
« Svar #104 på: 27. Juli 2009, 06:08 »

bedre tider kommer nok en gang ja .. men ikke me d første .. for øyeblikket er newcastle en synkende skute .. sånn som situasjonen er nå frykter jeg for en forferdelig sesong og intet opprykk!  alt pga spillerene og eieren vi har .. pluss mangel på trenere og ikke minst en MANAGER!

Nei kan nok ikke regne med bedre tider med det første nei.Akuratt nå ser det helsvart ut på alle måter.Opprykk forventer jeg heller ikke!.Men håper på bedre tider om noen år.