20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NM Cupen 2009  (Lest 29214 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: NM Cupen 2009
« Svar #30 på: 19. Juni 2009, 12:45 »
Haha, jaja da var det rett og slett like greit at vi røyk :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 19. Juni 2009, 21:32 »
Ber instendig om at RBK kutter støtten til det møkkalaget, og heller satser på Kolstad eller Strindheim som farmerlag.
Strindheim! De har et superungt lag med mange spennende spillere. Ranheim er ikke like gode på talentutvikling. Kolstad, no thank you!
Kolstad har jo gitt oss Brattbakk og Tettey. Kolstad er ikke stort dårligere på talentutvikling enn Strindheim de heller, etter min mening.
Strindheims fordel er at de spiller i andredivisjon, mens Kolstad er i tredje. Men ettersom jeg kommer fra rett side av byen, så liker jeg Kolstad bedre enn Strindheim.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 19. Juni 2009, 21:34 »
Ber instendig om at RBK kutter støtten til det møkkalaget, og heller satser på Kolstad eller Strindheim som farmerlag.
Strindheim! De har et superungt lag med mange spennende spillere. Ranheim er ikke like gode på talentutvikling. Kolstad, no thank you!
Kolstad har jo gitt oss Brattbakk og Tettey. Kolstad er ikke stort dårligere på talentutvikling enn Strindheim de heller, etter min mening.
Strindheims fordel er at de spiller i andredivisjon, mens Kolstad er i tredje. Men ettersom jeg kommer fra rett side av byen, så liker jeg Kolstad bedre enn Strindheim.
Jeg kommer også fra rett side av byen og har spilt flere kamper mot begge lag. Rivaliseringen mot Kolstad gjør at jeg liker Strindheim bedre. ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 19. Juni 2009, 21:39 »
Problemet er at det tar så forbanna lang tid å kjøre helt ut til travbanen.
Da er det bedre å gå et par små kilometer ned til Parken. Jeg er et parkmenneske. Jeg liker ikke myr. Det er vått og fælt og farlig. Parker er så mye, mye bedre.

Men okey, nå er jeg useriøs.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 19. Juni 2009, 21:44 »
Park og park. Hjemmebanen til Kolstad ligger jo i Tyrkia. Men stopper avsporingen her. Rosenborg tar "The Double" i år!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 19. Juni 2009, 22:15 »
Nå må du ikke jinxe laget, Lerbakk. Jeg frykter fremdeles en sprekk. Jeg tar en og en kamp av gangen, selv om jeg på mange måter anser seriegullet for å ha startet ferden hjem fra Bærum. Tipper seriegullet er rundt Lillehammer-området nå. Om et par uker er det på vei over Dovre.

Men det er for mye å snakke om The Double allerede i juni. Vent til Løv Ham er slått ut først.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 20. Juni 2009, 00:09 »
fkh kjørte jo over sogndal men tapte 1-2. Sørum uttalte han aldri hadde vert med på og rundspele eit lag fra samme divisjon så grundig. Lover godt :D Og heilt ok og ryke ut så ein får fullt fokus på seren og opprykket.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 20. Juni 2009, 00:57 »
fkh kjørte jo over sogndal men tapte 1-2. Sørum uttalte han aldri hadde vert med på og rundspele eit lag fra samme divisjon så grundig. Lover godt :D Og heilt ok og ryke ut så ein får fullt fokus på seren og opprykket.

Ro ned litt no! Sogndal fekk to kjappe mål på bortebane, ikkje unaturlig at vi legg oss litt bakpå då mot nr 2 i serien. Var ikkje mange sjansar Haugesund skapte.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 21. Juni 2009, 12:01 »

Hehe "ok".

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 09. Aug. 2009, 20:30 »
Fantastisk deilig å se RBK bli rundtspillt så til de grader :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 09. Aug. 2009, 20:31 »
Morsom kamp! Liker egentlig ikke Molde, men det er nesten umulig å IKKE like de slik de spiller fotball!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #41 på: 09. Aug. 2009, 20:42 »
Sist jeg så RBK så dårlig var mot QuARBABABC ;D

Nei, dette var herlig!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 09. Aug. 2009, 20:55 »
Wow, Molde er så sinnsykt mye bedre enn alle andre lag i Norge.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #43 på: 09. Aug. 2009, 22:32 »
Jeg er Molde-fan, så jeg er høyt oppe akkurat nå, men jeg har gangsyn til å se at denne kampen fort kunne fått et helt annet utfall hvis Ivers hardde scoret på straffen sin. Likevel; Mota ble snytt for scoring (failaktig annulert for offside).
Jeg tror RBK tar serien, så tar vi cupen, da jeg ikke tror Molde tar 7 poeng mer enn RB resten av sesongen.

Uansett: Dette var nesten like deilig som NUFC - SCUMS 5-0

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 10. Aug. 2009, 00:30 »
Må nok en gang få si navnet - Maktar Thioune! TLs beste spiller. Styrer alle kamper fra sin midtbaneposisjon. Jeg skulle gjerne likt å sett han i Newcastle!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida