Talent skrev under proffkontrakt
Skrevet av Asbjørn, 17 Juni 05
Vår lovende midtstopper Paul Huntington (17) har skrevet under en proffkontrakt med Newcastle United. Dette etter å ha imponert på Newcastle U18 lag denne sesongen. Han har også imponert for England på aldersbestemte landslag.
Paul Huntington fikk også ?Wor Jackie? prisen for årets mest lovende Newcastle talent. Han fikk sin landslagsdebut for England U18 i desember 2004, da England vant 1-0 over Skottland. Paul Huntington er selvsagt storfornøyd med den nye kontrakten.
?Dette er fantastiske nyheter. Jeg har hatt en utrolig sesong, og i tillegg debutere for England var meget spesielt. Jeg må bare fortsette å jobbe hardt, og fortsette å lære av spillere og trenere. Klubben har en historie med å gi unge spillere sjansen, og det hadde vært fantastisk om også jeg fikk oppleve å spille for fulle hus på St James` Park en dag.?
Det er gledelig å se at talentarbeidet fungerer. Nå har Newcastle fått fram Ramage, Taylor og Huntington på kort tid. Det spesielle er at alle har midstopper plassen som sin favoritt posisjon.