20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jeg hater Champions league  (Lest 5239 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jeg hater Champions league
« Svar #15 på: 30. Juni 2009, 19:04 »
Jeg er kanskje ikke helt som alle andre. Men jeg gidder ikke bruke krefter på å hate Liverpool.
Jeg synes de har mange jordnære supportere og vi har en del "felles" spillere.

Jeg misliker klubben, men jeg gidder ikke bruke krefter på å hate dem. Spesielt ikke nå som vi er i Wankership.
Jeg vil faktisk heller at Liverpool vinner PL enn ManU eller Chelsea. Hvis jeg nå først må velge mellom en av de tre.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anthony

• Gjest
« Svar #16 på: 30. Juni 2009, 21:14 »
Hatet mot liverpool er faktisk større enn hatet mot Sunderland og manu...de kommer allikevel rett bak.

Peter

• Gjest
« Svar #17 på: 30. Juni 2009, 22:56 »
Jeg hater egentlig ingen lag i England.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 30. Juni 2009, 23:23 »
Jeg hater LFC, mye pga de norske fansa jeg kjenner, og også fordi deres fans i England er så forpult oppskrytt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 01. Juli 2009, 02:13 »
Jeg hater LFC, mye pga de norske fansa jeg kjenner, og også fordi deres fans i England er så forpult oppskrytt.

Akkurat det kunne jeg ikke vært mer enig i, håper ikke LFC vinner noe på VELDIG mange år, da absolutt alle jeg kjenner som holder med LFC blir forbanna høye på pære og umulig å snakke til ang. fotball.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 01. Juli 2009, 02:15 »
Mhm. Så forbanna høye de er på pæra også. Blir faen meg kvalm av det!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 01. Juli 2009, 15:23 »
De Liverpool-supporterne jeg kjenner er overhodet ikke høye på pæra. Jeg har riktignok møtt på noen på Three Lions som ikke har vært spesielt hyggelige eller hatt stort til overs for andre lags supportere. Men de jeg kjenner er fine folk.
Filkk også generelt veldig mange sympatierklæringer på slutten av forrige sesong. Også fra Liverpool-supportere. Så jeg kan ikke si jeg kjenner meg igjen i problemet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 01. Juli 2009, 15:27 »
Ja dei er umulige å diskutere med, og det blir et evig gnål og skryting om kor fantastisk det eine og det andre er, enten det gjeld den jævla sangen, stadion, klubbsjela og fansen. Fansen som må være den einaste som har bua på eget lag etter at laget inntar tabelltoppen. Nei blir kvalm av desse Liverpool-supporterane, og det verste er at så godt som alle er like idiotar når det gjeld dette.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 01. Juli 2009, 15:57 »
Diskutere med en LFC-supporter er umulig, Steven Gerrard er jo verdens beste spiller uansett!
Og ALt er bedre med LFC enn med alle andre lag, det er liksom ikke rom for diskusjon engang.
Nei, LFC-supportere prøver jeg å holde meg unna altså.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 01. Juli 2009, 16:19 »
Fått mye sympati fra Scum-fans, og mye dritt fra endel LFC-fans i kjølvannet av nedrykket jeg. Dette har bare forsterka hatet mitt mot LFC.

Anthony

• Gjest
« Svar #25 på: 01. Juli 2009, 21:43 »
Generelt sett er Liverpoolfans en gjeng halvfeite småbarnsfedre ved navn Tage etc....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 01. Juli 2009, 22:39 »
Vi Newcastle-supportere har da tidligere hatt besøk av en noenlunde oppegående kar ved navn Arild.
Dessuten er jo vår venn Radar også Pool-fan på si. Relativt oppegående kar han også. Selv om han prioriterer kjerringa foran en Brown Ale med en førstereisgutt :P (det er ikke så ille sagt som det er ment ;))

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 01. Juli 2009, 22:41 »
Skal ikke dra alle pool-fans over en kam, men mitt generelle inntrykk av dem er ikke mye bra, men for all del det finnes da noen som er ålreite.