20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham-Newcastle 19.04.09  (Lest 28241 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nerli

• Gjest
Sv: Tottenham-Newcastle 19.04.09
« Svar #30 på: 19. April 2009, 03:48 »
greit nok øystein .. men han gjør ikke mye på egenhånd .. owen altså ..

gir de andre spillerene han store muligheter .. så kan gutten score .. men nå har bare navne igjen .. men håper selvfølgelig han blir god igjen .. men har min tvil .. og skulle han bli samme gamle owen så forsvinner han til en storklubb .. er også en grunn til at han ble droppa på landslaget lell om dem har spiss krise .. dere fikk vel me dere d ?

jonas som indreløper tror jeg absolutt kan funke .. gutten har tempo og vilje .. offensive og defansive kvaliteter .. og gutten blør faktisk for klubben .. en spiller vi må ta godt vare på .. og han kommer til å bli bedre og bedre i england .. mark my words .. han kan bli stor hvis han forblir lojal mot newcastle .. aner en ny robert lee / peter beardsley / david ginola type .. jonas har potensialet ..
den nye midtbane helten .. får mer og mer sansen for han ..

gleder meg enormt til i morgen .. kampen må SES !! og jeg har endelig fått trua på gutta igjen .. likte det de gjordet i 2 omg mot stoke .. lovende takter .. tror d blir jenvt .. men håper og tror vi drar d lengste strået i morgen !

carrol matchvinner.. ! man vet aldri .. starter gutten .. så er sjansen stor for at han scorer også .. kanskje en ny shearer .. kanskje litt å overdrive .. men .. carrol kan bli veldi god .. dere andre begynner nok å bli enig ..

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #31 på: 19. April 2009, 11:18 »
Må du ha to punktum mellom hvert setningsledd? Veldig irriterende egentlig  ;)

Jeg har, for første gang på mange kamper, en veldig dårlig følelse. Jeg kan rett og slett ikke se hvordan vi skal slå Spurs idag. Hvis det i hele tatt skal tenkes på, må midtbanen fungere optimalt.

Både Guthrie og Nolan (hvis de begge spiller eller bare en av de) MÅ komme etter på angrep. På den biten har Nolan skuffet meg veldig. Syns han kommer altfor lite etter, slik som han var så flink til i Bolton. Kanskje han har instruksjoner om å ikke følge blindt?

Jonas må spille. Eneste som kan kreere noe på siden for The big man, som Shearer kalte han så bekledelig.

Må sette press på Tottenham fra minutt 1. Blir vi presset, blir vi stresset - og da vet vi hvordan det går. Vi må både løpe mer og være mer aggresive, noe som vi var relativt flinke på mot Stoke.

Coloccini må ikke spille. Er Saylor tilbake, så skal han starte med Bassong. Coloccini hadde ikke fått mye rom mot en kjapp spiss som Keane, og hadde ikke regjert mot en stor spiller som Bent.

Owen må involvere seg! Enten det er ved å falle litt dypere å hente baller, eller rett og slett komme å møte ballen for en gang skyld, så må Michael involvere seg, noe som var en key-factor for overlevelse ifjor.

Er vel kanskje ikke så mye revolusjonært med det som bør gjøres, men det er noe som man må få til, skal man holde seg i PL.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #32 på: 19. April 2009, 11:20 »
Ratatosk og Kristoffer, hvor ser dere kampen? Wembley? PUls (hvis de har åpent?)? Andre steder??

Selv regner jeg med det blir Wembley. Men ingenting er bestemt.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 19. April 2009, 11:21 »
Må du ha to punktum mellom hvert setningsledd? Veldig irriterende egentlig  ;)

Enig med deg..                     DENNE KAMPEN SKAL VINNES!!!! :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 19. April 2009, 11:38 »
greit nok øystein .. men han gjør ikke mye på egenhånd .. owen altså ..

gir de andre spillerene han store muligheter .. så kan gutten score .. men nå har bare navne igjen .. men håper selvfølgelig han blir god igjen .. men har min tvil .. og skulle han bli samme gamle owen så forsvinner han til en storklubb .. er også en grunn til at han ble droppa på landslaget lell om dem har spiss krise .. dere fikk vel me dere d ?

jonas som indreløper tror jeg absolutt kan funke .. gutten har tempo og vilje .. offensive og defansive kvaliteter .. og gutten blør faktisk for klubben .. en spiller vi må ta godt vare på .. og han kommer til å bli bedre og bedre i england .. mark my words .. han kan bli stor hvis han forblir lojal mot newcastle .. aner en ny robert lee / peter beardsley / david ginola type .. jonas har potensialet ..
den nye midtbane helten .. får mer og mer sansen for han ..

gleder meg enormt til i morgen .. kampen må SES !! og jeg har endelig fått trua på gutta igjen .. likte det de gjordet i 2 omg mot stoke .. lovende takter .. tror d blir jenvt .. men håper og tror vi drar d lengste strået i morgen !

carrol matchvinner.. ! man vet aldri .. starter gutten .. så er sjansen stor for at han scorer også .. kanskje en ny shearer .. kanskje litt å overdrive .. men .. carrol kan bli veldi god .. dere andre begynner nok å bli enig ..

Rober Lee, Peter Beardsley og David Ginola. No rotar du veldig her. Meinar du her at dei 3 var like som spelarar? Einaste eg har sett teikn til at han kan likna på er Ginola, men problemet er at han ikkje scorar, så derfor er han LANGT unna å likna på Ginola likevel. Og endå lenger frå dei to andre. Som og var totalt annleis spelartypar. Men uansett, dei alle 3 scora mål. Flotte mål og mange... Det er jo Jonas desverre så langt unna å gjer at er skremmande...
Når eg les innlegget ditt så får eg inntrykk av at du går på speed/ectasy eller liknande :P
Skal vi vinna kampen idag, må heile laget spela på sitt beste i tillegg til at dei må spela som eit lag. Både offansivt og defansivt. No har vi ikkje råd lenger til å gi vekk mål. Bank i bordet!

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #35 på: 19. April 2009, 11:53 »
Hvis det blir tap i dag tror jeg det blir vanvittig tøft.. Jeg mener fortsatt at Owen er god når han kommer til sjanser i boksen, og at han ikke skal involvere seg ved å trekke nedover og hente baller. Hvorfor skal han det? Møte en ball og fordele de videre er greit nok, men fatter ikke hva han skal gjøre på egen bane halvdel når vi har ballbesittelse. Hvordan er ståa med de usikre spillerne til dagens kamp?

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #36 på: 19. April 2009, 11:58 »
Hvis det blir tap i dag tror jeg det blir vanvittig tøft.. Jeg mener fortsatt at Owen er god når han kommer til sjanser i boksen, og at han ikke skal involvere seg ved å trekke nedover og hente baller. Hvorfor skal han det? Møte en ball og fordele de videre er greit nok, men fatter ikke hva han skal gjøre på egen bane halvdel når vi har ballbesittelse. Hvordan er ståa med de usikre spillerne til dagens kamp?

funka jævlig bra ifjor... Da ser jeg heller for meg at han kommer med fart inn i boksen. Han har ikke den samme gjennombruddshissigheten som før, så at han ligger på linja, blir for meg helt dødfødt. Han har det smarteste fotballhodet på laget og kan slå bra gjennom til en Martins..

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #37 på: 19. April 2009, 12:34 »
Ratatosk og Kristoffer, hvor ser dere kampen? Wembley? PUls (hvis de har åpent?)? Andre steder??

Selv regner jeg med det blir Wembley. Men ingenting er bestemt.

Kampen blir nok sett hjemmenfra for min del.    Jobben til kjærringa legger opp vaktene hennes etter når Newcastle spiller kamp, så jeg er stort sett fastelåst hjemme med barn når det er kamp ::)
sunt pueri pueri puerilia tractant

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 19. April 2009, 12:55 »
Game over!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 19. April 2009, 13:13 »
Nolan er da en offensivt anlagt midtbanespiller, selv om han ikke har de kreative evnene. Men han har løpskraft og er en klassisk box-to-box-spiller. I et slikt 4-3-1-2-system vil ikke den trioen der være så forferdelig. Butt det klare ankeret, mens Guthrie og Nolan er klassiske indreløpere som springer som faen. Tatt dagen stall i betraktning vil ikke det være den verste utnyttelsen vi kan gjøre av spillermaterialet. Langt derifra.
Men det kan være interessant å prøve Jonas som indreløper, ettersom han har mye løpskraft han også.

En ting kan jeg ihvertfall si - gud så godt det skal bli å få Barton tilbake fra skade! Jo før, jo bedre dersom vi vil unngå nedrykk!
Det er bare en liten ting, Kristoffer. Hvem skal slå pasningene? Du karakteriserer Nolan, Guthrie og Jonas som rene sporhunder. Løpsmaskiner. Roar Strand/Øyvind Leonhardsen-typer. Men hvem skal da slå de kreative pasningene? Hvem skal gi Owen, Martins og Carroll noe å jobbe med? Butt vet vi alle at ikke har den evnen. Han kan slå forholdsvis greit korte, kjappe pasninger til nært plasserte medspillere som venter på å få ballen. Enten må vi da slå lange baller på Carroll konstant, og håpe på stuss, retur og mange gode løp inn mot Spurs´ 16-meter. Men jeg vet ikke om det i vårt tilfelle er den beste måten å få i gang Owen og Martins på.

Vi trenger å få i gang Barton fort som f... Han er vår mest kreative sentrale midtbanespiller, og løper også mer enn nok.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 19. April 2009, 13:22 »
Jonas må stå for kreativiteten... Les diskusjonen da!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 19. April 2009, 13:27 »
Litt av problemet med det er at Jonas ikke skaper all verden. Det blir litt sånn halvfarlig, men ikke noe mer. Synes Jonas altfor sjelden får tellende resultat ut av det han gjør. Det er forsåvidt greit at han gir oss dødballer hele tiden. Men vi har jo ingen som vet å utnytte disse dødballene, slik at det blir sjanser ut av det. Jonas er ikke den som dribler seg ned til dødlinja, og legger presist inn i feltet. Jonas er den som dribler seg ned til dødlinja, og får en corner ut av det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 19. April 2009, 13:37 »
Jajaja! Fullstendig enig i at han har rota seg litt bort.. Det er nok ikke fordi han er for dårlig, men fordi han ikke tørr å gå innover oftere.. Går alltid utover! Forutsigbart
Spiller han på midten blir det mye mer fart rett mot backrekka og det er det ingen andre idag som kommer til å prøve på! Hvis Jonas kommer smalt er det gull føler jeg!

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #43 på: 19. April 2009, 13:40 »
Laget:

Harper
            Beye--S.Taylor--Bassong
R.Taylor------------------------------Duff
             Nolan-----Butt---Jonas
                  Owen----Carroll

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #44 på: 19. April 2009, 13:46 »
En svært vanskelig kamp, mot et Tottenham-lag i form. Vi har hatt et godt tak på Spurs de siste årene, og jeg håper vi fortsetter med det.
Joey Barton er ute, men kan komme i full trening neste uke. Enrique er usikker til kampen.
Steven Taylor og Peter Løvenkrands er tilbake i full trening, mens Shearer vil ta en sen avgjørelse angående Martins. Jeg krysser alt jeg har på at Martins blir klar! I tillegg er Viduka tatt med i troppen.

Håper på dette laget:

------ Martins - Caroll --------
----------- Owen ------------
------ Guthrie - Butt - Nolan
R.Taylor - Bassong - S.Taylor - Beye
----------- Harper -------------

Evt:

--------Martins - Caroll-------
Duff - Guthrie - Nolan - Jonas
R.Taylor - Bassong - S.Taylor- Beye
-----------Harper

Er enig med det første oppstillingen, men hadde byttet Guthrie med Jonas.