20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)  (Lest 52282 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Matuzalem

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #225 på: 11. April 2009, 20:23 »
fornøyd med 1 poeng etter å sett de første 70minuttene ivartfall, vi spiller helt på trynet og må heve oss noen hakk skal vi unngå nedrykk!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #226 på: 11. April 2009, 20:24 »
Deilig. Uavgjort borte mot Stoke er så ABSOLUTT godkjent!  :D
Det er vel strengt tatt ikke noe å hoppe i taket for... Skal vi holde oss oppe er det vel egentlig et minimumskrav vil jeg si.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #227 på: 11. April 2009, 20:24 »
andre gangen BØTT driter på draget i 16 metern

bonnafs

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #228 på: 11. April 2009, 20:24 »
Butt har et eget vm i støttepasninger utpå der. Lynsj ham foran fullsatte tribuner på St.James!!
There is only one No.9.. Alan Shearer

Newcastle - Manchester United: 5-0

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #229 på: 11. April 2009, 20:25 »
nåhhja - veit kkje ka eg ska sei om d e bra eller ei.

Hvis du ikke syns uavgjort borte mot Stoke er bra, så lever du i en fantasiverden. Beklager.
Bra??? Skjerp deg OLAV. Spørsmålet er ikke om det er bra, men om det er nok...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #230 på: 11. April 2009, 20:26 »

Hvis du ikke syns uavgjort borte mot Stoke er bra, så lever du i en fantasiverden. Beklager.
Poeng er absolutt bedre enn 0 og med tanke på hjemmestatistikken til Stoke, så ja. Men jeg forventer litt bedre spill enn hva vi i det hele tatt evner å forsøke på.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #231 på: 11. April 2009, 20:27 »
Og ikke er det godt nok for å unngå nedrykk, verken det ene poenget eller spillet.

Hoogie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #232 på: 11. April 2009, 20:28 »
Jepp, enig... Kan ikke være annet enn fornøyd med resultatet. Kampen derimot var ikke bra i det hele tatt. Slik det ser ut er vi veldig heldige hvis vi holder oss :(

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #233 på: 11. April 2009, 20:29 »
 Jeg har ALDRI vært så flau over Newcastle noen gang. Jeg vet ikke om jeg makter å se neste kamp hvis Butt og Amøba står i startoppstillinga. Resultatet er MYE bedre enn vi fortjente, og jeg må si jeg stusser når Carroll ikke kommer inn før det 70 minutt eller så. Hva er det Amøba gjør med managerne våre for å få starte slike kamper, enn si fortsette etter pause. SKulle netsen tro vi liker å starte med handikap.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #234 på: 11. April 2009, 20:31 »

Alle poeng i bortekampene ser jeg på som et bonus. Beklager, men når man forventer at et lag av Newcastles kaliber skal vinne bortekamper mot bedre lag, så er man litt "borte vekk".

Men enig i at spillemessig har det vært for dårlig.

I hjemmekampene trenger vi seire.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 11. April 2009, 20:33 »

Utifra vår form den siste tiden så syntes jeg som Olav at uavgjort borte mot Stoke er bra. Som Ulf sier så hadde jeg også forventet bedre spill, men resultatet i seg selv må vi være fornøyd med per dags dato.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 11. April 2009, 20:33 »
Jeg har ALDRI vært så flau over Newcastle noen gang. Jeg vet ikke om jeg makter å se neste kamp hvis Butt og Amøba står i startoppstillinga. Resultatet er MYE bedre enn vi fortjente, og jeg må si jeg stusser når Carroll ikke kommer inn før det 70 minutt eller så. Hva er det Amøba gjør med managerne våre for å få starte slike kamper, enn si fortsette etter pause. SKulle netsen tro vi liker å starte med handikap.
bedreviter.... Hvis ikke carrol hadde skårt hadde du ropt på Ranger... Garantert...

Men satan hvor skuffende dette var, men vi har en alt alt alt alt alt for dårlig stall... og ute løven og martins har vi ikke noe fart i laget... faen og hvor skjit denne kampen var...
Han kom, ble mett og dett var dett....

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #237 på: 11. April 2009, 20:33 »
Problemet er at vi må vinne alle hjemmekampene våre, og det gjør vi aldri slik vi spilte i dag. Derfor må vi vinne mot våre nedrykkskonkurrenter. Stoke kommer til å ta mange poeng hjemme mot andre lag resten av sesongen. Dette var en av kampene vi skulle skaffe våre 12 poeng på...

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 11. April 2009, 20:33 »
At Ameobi startet denne kampen kan ha kostet oss de to siste poengene. Evnen Carroll har til å time og heade en ball er eksepsjonell, ballen treffer Ameobi når han kommer på den, Carroll header faktisk ballen. Neste hjemmekamp er det 4-3-3 med Carroll i midten..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #239 på: 11. April 2009, 20:33 »
Støttes.... Ameobi er så dårlig at mor mi hadde jort ein bedre jobb. Helt utrolig at han spiller og helt utrolig at han har fått ny kontrakt.... Synes dette er en rar besluttning av Shearer og co. Og Jonas på benken er også rart, kan ver di forklare det med at han skulle komme inn når di andre var slitne og gjør mer ugang då, men han bør spille. Gleder meg til Barton er tilbake.