20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 4/4: Newcastle - Chelsea 16:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 35109 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 4/4: Newcastle - Chelsea 16:00 (Canal + Sport 1)
« Svar #30 på: 02. April 2009, 14:07 »

hva med å hive inn Shearer på topp? :P
[/quote]
Unødvendig, når vi har Owen og Martins.
Gleder meg til å se Shearer i dress og slips på sidelinja.
[/quote]

Blir bra d ja! :) Håper bare vi får se mindre til amøba i tiden fremover..!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #31 på: 02. April 2009, 14:50 »
Dette kommer til å bli en kjempe kamp fra start til slutt. Og har STOR tro på at Newcastle får en etterlengtet seier mot Chelsea.
Det er 24 poeng å kjempe for, vi bør ta full pott i hjemme kampene vår.

Tor Øyvind

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #32 på: 02. April 2009, 22:21 »
Jeg har en kjempe god følelse og er sikker på at Newcastle tar 3 poeng:) Shearer kommer til å inspirere gutta så de kommer til å spille som helter:) Skulle gjerne vært på St. James på lørdag å få oppleve dette store øyeblikket. Har tro på at det kommer til å løsne for Owen igjen nå.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 02. April 2009, 22:28 »
Jeg tror fortsatt vi taper på Lørdag. Men tror vi karrer til oss nok poeng for å holde oss i PL..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 02. April 2009, 22:32 »
Dowie har da brukbart med managererfaring han. Og han har kjempet om å unngå nedrykk flere ganger tidligere.
Nettopp derfor ser jeg på Dowie som en ressurs.
Selvtillitt er det fullt mulig å gjøre noe med, gjennom gode motivasjonsegenskaper. Og er det noe Shearer kan, så er det å få folk til å yte sitt aller aller aller beste.

Rapportene fra sjefen sjøl tyder på at treningen i dag var veldig god. Så gjenstår det bare å se om han og Dowie greier å få spillerne til å gjøre nøyaktig det samme, og enda litt til i kamp. Jeg tror de får til det allerede mot Chelsea. Om det holder til poeng er mer usikkert. Men det er mer sannsynlig nå, enn det var på tirsdag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 02. April 2009, 22:32 »
Eg trur også vi taper, og anser sjansen for at vi holder oss for 50-50.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 02. April 2009, 22:53 »
For en uke siden var jeg 100% sikker på at vi skulle rykke ned, men nå har jeg fått troa.
Tviler på poeng mot et Chelsea lag som vil heve seg etter tapet mot Tottenham i forrige runde, men jeg tror vi tar Stoke, Middlesbrough, Portsmouth og Fulham.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #37 på: 03. April 2009, 14:48 »
både gode og dårlige nyheter hær: http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1611498,00.html

drogba og bosingwa er ute, men anelka er klar!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 03. April 2009, 16:07 »
Heller Bosingwa og Drogba enn Anelka. Men vi møter uansett veldig tøff motstand. Og husker jeg ikke helt feil møtte vi en ganske anonym Anelka på Stamford Bridge.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #39 på: 03. April 2009, 16:18 »
ser at rob styles skal dømme kampen, og det kan jo gå riktig ille! da får vi en utvisning og en straffe i mot! faan!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 03. April 2009, 17:33 »
ser at rob styles skal dømme kampen, og det kan jo gå riktig ille! da får vi en utvisning og en straffe i mot! faan!

Rob Styles er virkelig en skandale!! Han som viste ut Habib Beye i fjor høst og ga straffe til Robinho i den situasjonen som skjedde utenfor 16meteren, noe som jo ikke var annet enn en klokkeren takling! Styles som dømte landskampen på Ullevål onsdag, og han hadde fin kontroll da, men vi får se i morra! Jeg liker det ikke!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #41 på: 03. April 2009, 17:57 »
ikke glem straffen blackburn fikk på ewod park!

Joe

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #42 på: 04. April 2009, 01:06 »
Har stor tro på 3 poeng imårra jeg ass. skal skru tv`en på maks å la gåsehuden gå løpsk da bruset fra 52,000 løfter st.James fra bakken.
Vi spiller vår første kamp med mangager effekt x 5 når Shearer stikker hodet ut av tunellen! FY FAEN jeg gleder meg ,tror faktisk d blir en festdag i morgen ..Owen og Martins finner nota bak Petr også.

Owen Martins                                                                                             Cech
  Jonas Nolan Butt Raylor                                                      X    - Carvalho - Terry - A. Cole
  Enrique Collo   X     Beye                                                     Quaresma - Essien - Lampard - Malouda
                                                                                                              Kalou - Anelka

Duff,Saylor og Bassong er svært tvilsomme. Løven blir innbytte jokeren imårra.             -Bosingva er ute så gåper Jonas gruser venstre
Håper på en av Stephen eller Bass blir klare men frykter cacapa må slippe til .                 siden. Ellers er Drogba ute mens Anelka er
Velger Jonas på venstre for å skjære inn mens Raylor får lagt inn. Litt varisjon.                 tvilsom.
Someday we gonna rise up on that wind you know
Someday we gonna dance with those lions
Someday we gonna break free from these chains and keep on flyin
Shearer is BACK In BLACK `n White ;p

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 04. April 2009, 01:23 »
jeg tipper Rayloer eller Beye blir midtstopper imorgen og Løven blir ving. Hvis det blir 442:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 04. April 2009, 01:25 »
Ryan Taylor blir iallefall ikke midtstopper, til det har han ikke nok duellkraft...pluss en hel del andre mangler også. Beye kan spille midtstopper, men håper enten Taylor eller Bassong rekker kampen, det betyr mye!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM