20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??  (Lest 86001 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??
« Svar #375 på: 10. Mai 2009, 22:14 »
Ok.

He-He

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 10. Mai 2009, 22:55 »
F.eks. Albert Fucking Luque.
Aldri snakk stygt om Albert Luque så lenge Benson kan se det ;)

Unspoken rule.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #377 på: 10. Mai 2009, 23:01 »
http://www.sport.co.uk/news/Football/19399/Taylor_We_would_be_safe_if_Shearer_arrived_sooner.aspx

"I just wish he had come in earlier," Taylor said. "He is a very strict guy and everyone knows not to cross him. He has strict routines and that is how it should be at this club.

"He does not want any slackers. You have to be on time for everything. If you are late for anything you get a hefty fine. That's how it is.

"There are no favourites at the club. That's how it should be but it hasn't been at this club since I've been here. I'm now very confident and the lads are very confident that we can take maximum points from the last three games and stay in the top flight.

"Everyone is more upbeat now. Everyone is working harder. The heart-rate monitors show we are not slacking off and if you do, you come in for afternoon sessions. You have to work hard for him."
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #378 på: 10. Mai 2009, 23:19 »
Leste det intervjuet i dag tidlig, rett og slett sjokkerende lesning. Hadde iallefall trodd at Keegan og Big Sam var bedre på treningsfeltet enn dette. All ære til Shearer, får håpe han blir leeenge.
an sparker ikke Bobby Robson??

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 11. Mai 2009, 00:59 »
Sånnt leser man jo om alle nye trenere omtrent. Men kjekkt og lese er det jo.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 11. Mai 2009, 17:22 »
Det han sier om Shearer er så sin sak. Det han sier om Shearers forgjengere derimot...
Det er ikke kjekt å lese. Det er heller oppsiktsvekkende lesning, selv om man i ettertid ikke blir veldig overrasket.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #381 på: 11. Mai 2009, 18:14 »
Får helt oppriktig håpe at han vil fortsette hvis det skulle gå adundas! Har stor tro på at akkurat det kommer til å skje.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 11. Mai 2009, 23:22 »
JAAAAA!!! så sinnsykt deilig! nå tror jeg vi klarer det, bare bolton klarer å slå Hull!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #383 på: 12. Mai 2009, 00:22 »
Slår vi Fulham så tror jeg vi skal klare dette, men først må den kampen vinnes. Vi er langt ifra trygge.
Plutselig taper vi mot Fulham, mens Hull slår Bolton. Som Shearer sa, det kan avgjøres i siste runden.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 12. Mai 2009, 00:30 »
Viktig å bygge på denne seieren! Jeg har ihvertfall trodd at denne ene seieren vi trengte skulle gi oss det nødvendige momentumet vi trenger for å redde plassen! Laget spilte med en innsats og glød de ikke har hatt tidligere i 2009, og når de atpåtil vant etter en så jævlig start, så må det gi oss masser av selvtillit. Hele SJP eksploderte også mot slutten, i ren ekstase, og det må være med å løfte alt og alle!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #385 på: 12. Mai 2009, 08:31 »
Vi trenger en seier til, får vi det tror jeg vi er sikra! Har ingen tro på at Hull plutselig skal vinne to kamper på tampen. Regner det som sikkert at Bolton er mer enn motiverte for å avslutte sesongen bra på Reebook, og Sir Alex vil ikke akseptere at Man U gir faen i kampen borte mot Hull i siste runde, selv om han nok vil spare noen av de aller beste. Men et litt svekka Man u skal alikevel slå Hull, så Hull vil få det tøft. Kanskje kan vi tape de siste og alikevel klare oss i forhold til Hull, men vi trenger en seier ti, så la oss ta Fulham på lørdag og avslutte en miserabel sesong med stil hjemme på St James`Park foran Toon Army!

Hadde vært enormt med seier mot Hangeland og hans kamerater på lørdag. Da blir 17 mai garantert en fest!

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #386 på: 12. Mai 2009, 08:47 »
Jeg tipper Alex Ferguson kommer til å bruke Ronaldo uansett i siste kampen. I hvert fall hvis Anelka putter flere mål. Med tanke på toppskårer tittelen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 12. Mai 2009, 10:30 »
Jeg tipper Alex Ferguson kommer til å bruke Ronaldo uansett i siste kampen. I hvert fall hvis Anelka putter flere mål. Med tanke på toppskårer tittelen.
Haha, tror du ikke Sir Alex driter i om Ronaldo blir toppscorer? Tipper CL-finalen er litt viktigere gitt...

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #388 på: 12. Mai 2009, 10:57 »
Jeg tror vi er "sikra" nå, ser ikke for meg Hull skal ta flere poeng nå, og boro tar neppe 3 poeng, men jeg har tatt feil før, håper dog ikke jeg gjør det denne gangen :p
Spennende blir det, og jeg har troa på poeng både mot Fulham og Villa etter en veldig oppløftende kamp mot boro.
Satser på Shearer har kontroll!  ;D

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 12. Mai 2009, 11:09 »
Deilig med seier!!!! Men vi er ikkje trygge enda. Nå gjelde det å bygge videre på dette. ;D ;D
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.