20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvordan komme i kontakt med NUFC?  (Lest 2444 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Hvordan komme i kontakt med NUFC?
« på: 01. Mars 2009, 16:36 »
Hvordan komme i kontakt med noen i ledelsen ved mail eller tlf?  Noen som vet?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hvordan komme i kontakt med NUFC?
« Svar #2 på: 01. Mars 2009, 17:57 »
Greit å gå gjennom pressekontoret dersom det er henvendelser. Spør etter Gary Oliver. Han er en meget hyggelig og imøtekommende mann som sikkert vil hjelpe deg på vei.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 01. Mars 2009, 18:03 »
Er det mulig å få lov å spørre hva du har tenkt til? 8)

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: 01. Mars 2009, 19:39 »
Bare lurte på om det var mulig.. prøvde å google litt, men fant ingenting. Skal sjekke linken lenger opp her.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 02. Mars 2009, 11:07 »
Dersom du bare vil kontakte de for hyggeprat tror jeg du vil bli avslått ganske enkelt. Da jeg var i kontakt med de som "representant" for newutd.no for å få tilgang til pressemeldinger, bli offisiell supporterklubb osv så var det tøft nok i seg selv å komme gjennom.

Dersom du vil ha synspunkter fra eller gi tilbakemelding til klubben så blir de kun behandlet gjennom supporterklubbenes møter med klubben. For å delta på disse møtene må man være offisiell supporterklubb, noe vi forsøkte å få til tidligere i sesongen men hadde for få medlemsskap i klubben til det. Anbefaler at du har en bra sak å kommunisere med de om ellers kan de fort virke arrogante, noe jeg skjønner siden det kan bli mye post å svare på om alle skal sende mail osv. i hytt og pine.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 02. Mars 2009, 15:11 »
Dersom du bare vil kontakte de for hyggeprat tror jeg du vil bli avslått ganske enkelt. Da jeg var i kontakt med de som "representant" for newutd.no for å få tilgang til pressemeldinger, bli offisiell supporterklubb osv så var det tøft nok i seg selv å komme gjennom.

Dersom du vil ha synspunkter fra eller gi tilbakemelding til klubben så blir de kun behandlet gjennom supporterklubbenes møter med klubben. For å delta på disse møtene må man være offisiell supporterklubb, noe vi forsøkte å få til tidligere i sesongen men hadde for få medlemsskap i klubben til det. Anbefaler at du har en bra sak å kommunisere med de om ellers kan de fort virke arrogante, noe jeg skjønner siden det kan bli mye post å svare på om alle skal sende mail osv. i hytt og pine.

Ja, skjønner det veldig godt. Dem har helt sikkert andre ting å drive med. Det ser da slik ut på tabellen=)