20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Konserter/festivaler!  (Lest 29571 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Sv: Konserter/festivaler!
« Svar #105 på: 12. Mai 2011, 23:37 »
Det passer dessverre dårlig, selv om RW er noe jeg har jævlig lyst til å oppleve! :)
Har du noen erfaring med KoL live? Liker dem veldig godt, og er vel det jeg har hørt på mest de siste 2-3 årene. Satser på at det er et bra live-band også :)
Så de på Rw for to år siden. Synes det var bra, men det er først i etterkant jeg virkelig har fått sansen for bandet, så tror det ville vært kulere å være på konsert med de nå.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 12. Mai 2011, 23:52 »
Stikk på Roskilde og se EyeHateGod og Autopsy. Føh fæhn! Fett!
Nei.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #107 på: 19. Mai 2011, 23:07 »
Noen som klarer å finne ut hvem som spiller når på Peace & Love i Börlange? Mulig jeg som er stokk dum, men klarer faen meg ikke å finne det på hjemmesiden.....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 19. Mai 2011, 23:16 »
Nei.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 19. Mai 2011, 23:21 »
Om spørsmålet går på tidspunkt/scene osv, så blir nok det ikkje offentliggjort før seinare. Den vanlige tommelfingerregelen er vel at dei største artistane blir fordelt utover kvar sin dag, på den største scena på halvsein kveldstid. Vil tippe at Kings of Leon og Strokes ender opp på fredagen og laurdagen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 19. Mai 2011, 23:33 »
Oida. Så faktisk ikke at det sto "når", Men ja, fant ikke jeg heller, så er nok ikke bestemt eller noe.
Nei.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #111 på: 19. Mai 2011, 23:43 »
Kings of Leon går på onsdag i følge dem selv. Jævlig vanskelig å kjøpe dagsbillett da, hvis man ikke veit veit når bandet spiller :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #112 på: 11. Juni 2011, 00:36 »
Oh lord. Jeg hadde en fantastisk musikkopplevelse i kveld med Patti Smith. Der skulle dere ha vært!

http://www.nrk.no/lydverket/vekkelsesm%C3%B8tet/
Godsanger?

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #113 på: 23. Juni 2012, 17:15 »
Noen som har tenkt seg på noen festivaler i år? Stikker til Roskilde neste uke, 6 år på rad nuh!

Blir jævlig fett å se The Roots og Jack White live!

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #114 på: 23. Juni 2012, 17:28 »
Eg var på Download i England, det var skamfett! Nærmere 100 000 når Sabbath spilte  ;)
Venter i spenning...

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #115 på: 23. Juni 2012, 18:11 »
Skal på Open'er Festival i Polen om under to uker. Gleder meg!

http://opener.pl/en/
Godsanger?

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #116 på: 23. Juni 2012, 23:03 »
Download har alltid helt syke line-uper. Frister like mye hvert år å reise dit, men jeg vil ha litt camping-liv osv også, så det ender alltid med Roskilde.. Open'er hadde en ganske grei line-up i år da!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #117 på: 24. Juni 2012, 03:06 »
Noen som har tenkt seg på noen festivaler i år? Stikker til Roskilde neste uke, 6 år på rad nuh!

Ren rutinert konge,,6 år.

1.hvor gammel er du?
2. hva bør man ha med seg og hva bør man ikke ha med seg?
3. skal til roskilde første gang og innser allerede nå at jeg kommer til å hate livet der nede. tørre telt, lite søvn og slitne mennesker som aldri dusjer...

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #118 på: 24. Juni 2012, 18:07 »

Ren rutinert konge,,6 år.

1.hvor gammel er du?
2. hva bør man ha med seg og hva bør man ikke ha med seg?
3. skal til roskilde første gang og innser allerede nå at jeg kommer til å hate livet der nede. tørre telt, lite søvn og slitne mennesker som aldri dusjer...

1. Jeg er 23.

2. Det viktigste er at du har med deg gummistøvler og regntøy, sovepose, penger og generelt klær nok til uka. Ellers finner du alt du trenger der. Ikke ta med noe du ikke vil miste, for å si det sånn. Mye alkohol blanda med en "samma faen"-feeling kan fort skape problemer for dyre solbriller eller en heftig telefon!

Skal du være der hele warm-upen også?

3. Ta det heeelt med ro, folk er ikke slitne før mot slutten, det er dusjer der nede, og litt utenfor området ligger det en liten innsjø man kan ta seg en dukkert i (anbefales på det sterkeste, gjør det hver dag selv!). Det blir litt pain å våkne i teltet om morran om sola steiker. Du er dehydrert som faen og hater livet, men det varer bare til du kommer ut av teltet og de første 10 minuttene før noen kommer med et brett øl og livet smiler til deg igjen! Lite søvn kommer du ikke til å tenke på i det hele tatt, du er for opptatt med å ha det helt sinnsvakt morsomt!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #119 på: 24. Juni 2012, 18:12 »
haha, kontante spørsmål jeg spurte i går, ja. Skal på hele warmupen. Eller, vi kommer ned èn dag for sent pga danskebåten.

Men har to (tre) spørsmål til:

1. Er det minibank der? Kortet mitt er ødelagt, så må ta ut penger - det fungerer ikke å bruke det i butikker o.l.
2. Bruker om dagen en sånn skikkelig drittmobil fra samsung,,er det mulig å få loadet den der nede? er det noe vits å ta med lader?  :P