20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 22/2: Newcastle United - Everton (CANAL+ Sport 1/ CANAL+ Sport HD)  (Lest 56342 ganger)

0 medlemmer og 12 gjester leser dette emnet.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg tipper Ryan Taylor får spille på høyrebacken denne matchen også. Samt at Ameobi sikkert starter...
Denne kampen også? Han spilte høyrekant forrige kamp.

Det var det jeg også trodde. Men nå er Jonas tilbake, og jeg vil nødig benke ham. Da vil jeg heller ha Taylor inn for Duff, som jeg skrev på et innlegg på forrige side..
Synes S.Taylor har gjort det bra på backen, og ser ingen grunn til å benke han..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg tipper Ryan Taylor får spille på høyrebacken denne matchen også. Samt at Ameobi sikkert starter...
Denne kampen også? Han spilte høyrekant forrige kamp.
Det var det jeg også trodde. Men nå er Jonas tilbake, og jeg vil nødig benke ham. Da vil jeg heller ha Taylor inn for Duff, som jeg skrev på et innlegg på forrige side..
Synes S.Taylor har gjort det bra på backen, og ser ingen grunn til å benke han..
Helt enig! Vil se dette laget jeg:

Harper

Saylor - Coloccini - Bassong - Enrique

Raylor - Nolan - Butt - Jonas

Martins - ?????

Fryktelig usikker på hvem jeg vil ha på den andre spissplassen.
« Siste redigering: 16. Feb. 2009, 22:45 av Daniel »

ScandinavianMagpie

• Gjest
Ryan Taylor er en garantist på godt leverte dødballer og må være på banen. Føler også at han er like god defensiv (om ikke bedre) enn Steven som back.

Tipper/håper på dette laget:
Harper - R.Taylor, Colo, Bassong, Enrique - Jonas, Guthrie, Nolan, Duff - Løvenkrands, Martins

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Steven Taylor spiller garantert fra start...
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Godt at Viduka Smith og Martins er tilbake så har me ialfall spisser tilgjengelig, ute av matchform men alikevel.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvis det ikke er noen skader i forsvarsrekka, så skal vi heller ikke forandre på fireren bak.
Den fireren som spiller nå er vår nest beste firer, og vi trenger ikke bryte opp den unødvendig. Taylor har flere gode kamper som hback bak seg nå, så det er ingen vits i å ikke gi ham fornyet tillitt.

Ryan Taylor fortjener fornyet tillitt på høyrevingen, så Jonas kan få briljere på venstrevingen, og kombinere meget godt med Enrique.
Sentral midtbane sier seg selv. Butt-Nolan.

Martins skal selvfølgelig starte på topp. Helst sammen med Carroll. Hvis ikke går jeg for Løvenkrands.
Alt på denne jord er bedre enn Shola Ameobi. Til og med Alan Smith.

Det burde gi følgende 11:
Harper - S. Taylor, Colo, Bassong, Enrique - R. Taylor, Butt, Nolan, Jonas - Carroll, Martins

'Ameobi skal få lov å varme ledige seter på tribunen. Plassen på benken går til Løvenkrands.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Hvis det ikke er noen skader i forsvarsrekka, så skal vi heller ikke forandre på fireren bak.
Den fireren som spiller nå er vår nest beste firer, og vi trenger ikke bryte opp den unødvendig. Taylor har flere gode kamper som hback bak seg nå, så det er ingen vits i å ikke gi ham fornyet tillitt.

Ryan Taylor fortjener fornyet tillitt på høyrevingen, så Jonas kan få briljere på venstrevingen, og kombinere meget godt med Enrique.
Sentral midtbane sier seg selv. Butt-Nolan.

Martins skal selvfølgelig starte på topp. Helst sammen med Carroll. Hvis ikke går jeg for Løvenkrands.
Alt på denne jord er bedre enn Shola Ameobi. Til og med Alan Smith.

Det burde gi følgende 11:
Harper - S. Taylor, Colo, Bassong, Enrique - R. Taylor, Butt, Nolan, Jonas - Carroll, Martins

'Ameobi skal få lov å varme ledige seter på tribunen. Plassen på benken går til Løvenkrands.

Og Duff, som for tida er ein av våre beste , skal kor? ::)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
På benken. Inn for en eller annen pussig skrue mot slutten av kampen, når Jonas har løpt høyrebacken til Everton i senk. Jeg mener Duff er best når han kan komme inn og trille ball i hatt med dødsslitne backer, som ikke orker å løpe en meter, etter å ha slitt med å holde følge med Jonas i 70-75 minutter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Eg meinar Steven Taylor skal på benken. Han har vore brukbar i det siste, gjort det bra framover, men som vanlig gjer han til tider stygge feil bakover. Eg håpar og trur virkelig Ryan Taylor er bedre enn Steven.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Det Ryan mangler som Taylor har, er driv og kraft når han kommer fremover. Tror Taylor har større toppfart også. Men det Ryan har, som ingen andre i Newcastle har, er en dødelig dødballfot. Ingen av dem er noe serlig bakover, så alt i alt vil eg at Ryan spiller. KUN pgr av foten.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Håper på følgende lag:

Harper
S.Taylor-Colo-Bassong-Jose
R.Taylor-Butt-Nolan-Jonas
Martins-Duff

Duff har vært for god til å vrakes, jeg ser gjerne han med fornyet tillit.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Håper på følgende lag:

Harper
S.Taylor-Colo-Bassong-Jose
R.Taylor-Butt-Nolan-Jonas
Martins-Duff

Duff har vært for god til å vrakes, jeg ser gjerne han med fornyet tillit.

Vil også ha dette laget. Duff har vært for god til at han fortjener benken, mens jeg ikke klarer å vrake verken Ryan eller Steven Taylor.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
er drit å si det men man kan jo nesten gamble store penger på at Ameobi kommer til å starte denne kampen(hvis ikke carrol er klar)
No way in hell at di begynner med både Martins og Lovenkrans på topp. Jeg tror jeg hadde likt å sett Smith og Martins på topp, Smith løper rundt å lager rom mens martins gjør det martins gjør best, løpe som et skudd og lage ting der han får plass.
Newcastle United Football Club<3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ønsker ihvertfall se Smudge komme inn i løpet av kampen. Nå har Smith sjansen til å få spille sammens med Martins, og jeg tror vel som en av svært få at de kan bli et bra par!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Ryan Taylor er en garantist på godt leverte dødballer og må være på banen. Føler også at han er like god defensiv (om ikke bedre) enn Steven som back.

Tipper/håper på dette laget:
Harper - R.Taylor, Colo, Bassong, Enrique - Jonas, Guthrie, Nolan, Duff - Løvenkrands, Martins

Helt enig. I tillegg var Duff veldig god forrige kamp. Selv om jeg blir irritert på hvor tungvint Duff gjør det fremover av og til må vi huske på at han legger ned mye arbeid bakover også. Jose får bedre dekning. Så forbanna synd at ikke Ameobi ble skadet i forrige kamp, tror han dessverre kommer til å starte.

Uansett kommer dette til å bli en tøff kamp. Everton har vært rå på bortebane denne sesongen. Tar gjerne et tap borte mot Bolton hvis vi vinner denne hjemmekampen. Det er på hjemmebane vi må gjøre det og vi trenger boosten som en seier mot Everton vil gi oss. Borte har vi vært elendig sesongen gjennom uansett.
« Siste redigering: 17. Feb. 2009, 09:08 av InspectorC »