20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Nolan  (Lest 82240 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Nolan
« Svar #375 på: 15. Juni 2011, 17:32 »
InspectorC: Mener Frode hostet opp en statistikk som sa at Nolan hadde omtrent likt antall mål og sjanser med og uten Carroll på banen, så det argumentet holder rett og slett ikke mål.

Nope. Etter salget av Carroll har Nolan skårt 3 mål. Han stod vel med 9?. Så det du evnt må sjekke er om Nolan skårte de 9 første målene med Carroll på banen.

Og med all respekt Lgrinde, det er bullshit å påstå at Nolan er godt trent.  Det er han ikke. Hvorfor tror du han alltid slår tversover eller støttepasninger? Det er ikke pga teknikken, men fordi han ikke er bevegelig nok til å posisjonere seg på en måte at han klarer å ta medtak. Jeg har sett bilder av Nolan i syne yngre dager i Bolton. Og han var mange kilo lettere enn det han er nå. Nolan yter alltid 100% på banen,  men det er ikke det samme som at han er topptrent.

Det der har du tydeligvis ikke peiling på, så bare dropp de pinlige analysene dine neste gang.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 15. Juni 2011, 17:36 »
InspectorC: Mener Frode hostet opp en statistikk som sa at Nolan hadde omtrent likt antall mål og sjanser med og uten Carroll på banen, så det argumentet holder rett og slett ikke mål.

Nope. Etter salget av Carroll har Nolan skårt 3 mål. Han stod vel med 9?. Så det du evnt må sjekke er om Nolan skårte de 9 første målene med Carroll på banen.

Syntes uansett statistikken om at vi ikke vant en PL kamp uten Nolan er viktigere, men som det sies; det er tre typer løgner; løgn, forbannet løgn, og statistikk.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #377 på: 15. Juni 2011, 17:37 »

Det var vel jeg som lagde den i et svar til Frode.

Kevin Nolan skuddstatistikk med og uten Carroll

Kan også legge til at halvparten av målene hans kom i de tre storseierne mot Villa (6-0), Sunderland (5-1) og West Ham (5-0). Så kan man gjøre seg opp en mening om det.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 15. Juni 2011, 17:38 »
Jepp, fant det jeg også..  ;) Edit i innlegget lenger opp.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 15. Juni 2011, 17:40 »
Dette er jo konge. Nolan er utvilsomt en forsterkning for castle. Det var jo en haug med klubber som lå flate for ham da han var på sitt beste. Men godeste sammy lee satt en stopper for den fremgangen. Håper han får den tilbake i castle fordi da har vi en jævlig god midtbanespiller som vi fikk for en billig penge.

::)

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #380 på: 15. Juni 2011, 17:43 »
Cockney mafia OUT!!! Helst så fort som mulig! De selger nøkkelspillere hele tiden. Hva vet vi om de nye? Er de noe PL materiale? Passer de inn?
Det startet med keegan, deretter forsvant Given, det fortsatte med Carroll og nå Nolan. Nolan er en bra spiller, og frem for alt Capt! Se hva han gjorde med f.eks. Carroll når Carroll var på kjøret. Frykter vi kommer til å miste flere gode spillere nå. Nolan var godt likt. Spørs hvor lenge spillere som Tiote, Enrique og Colo kommer til å bli.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 15. Juni 2011, 17:48 »
Barton holdt seg heldigvis på intervju av skysports news. Håpet Nolan ble og ønsket å bli selv, slik han har sagt tidligere, men ikke underksrevet ny kontrakt. Snakk om hvilken retning klubben beveget seg i og mente man måtte ha respekt for avgjørelsene og vente å se.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 15. Juni 2011, 17:50 »
Enkelte folk er så jævla sentimental over at me mistar Nolan, at eg lurar på om det var dama som hadde slått opp med dei. Get over it, livet går vidare etter Nolan. Han er ikkje verdt den lønna/kontrakten han ønskar, han er på veg til å bli den nye Smith. Høg lønn, hyggleg person, men kan ikkje bidra med så mykje på bana pga han holder ikkje nivået.

Nolan og Barton var heilt sjef fram til Carroll vart solgt, grunnen? Fordi me spelte ein anna type fotball då. Hadde me forsatt hatt Carroll, og angrepsvåpnet var lange baller på han, så hadde eit salg av Nolan vore ein krise. Sidan han passa perfekt som ryddegutt for Carroll.

Vent for guds skyld til 1.september før det dømmer alt nord og ned.

Her må eg sei meg ueinig. Akkurat som mi er ueinige i at klubben kvittar seg med Nolan, ein må vel få lov til det utan å vera sentimental? Men eg må innrømma Nolan er ein favoritt. Og mi meinar Nolan held nivået, vertfall det nivået klubben er på og vil befinna seg på ei stund framøve. Og i takt med at klubben hevar nivået, so vil då evt Nolan få mindre speletid og kanskje verte mindre viktig. Viss det er andre som står fram og presterar. Mi hadde ein ekstremt tynn stall denne sesongen, og eg meinar det er farleg med for mykje utskiftningar. Kor mange spelarar trenge mi inn no? Eg trur ikkje Nzogbia åleina kan få oss til Europa...
Kva type fotball spelar mi no, som gjer at mi ikkje treng Nolan, Barton, Jonas og Jose?
« Siste redigering: 15. Juni 2011, 17:51 av lgrinde »

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #383 på: 15. Juni 2011, 17:51 »
Dette er jo konge. Nolan er utvilsomt en forsterkning for castle. Det var jo en haug med klubber som lå flate for ham da han var på sitt beste. Men godeste sammy lee satt en stopper for den fremgangen. Håper han får den tilbake i castle fordi da har vi en jævlig god midtbanespiller som vi fikk for en billig penge.

Voksent av deg å ta opp et innlegg som er over to sesonger gammelt. Debattføring i høy klasse!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #384 på: 15. Juni 2011, 17:52 »

Ja han har "endret syn" på 29 måneder, og det etter at han har tatt forbehold om at han "håper han får den [fremgangen fra da han var på sitt beste]. Snakker meg om å snu kappa etter vinden!  ::)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 15. Juni 2011, 17:54 »

Voksent av deg å ta opp et innlegg som er over to sesonger gammelt. Debattføring i høy klasse!

Eg ser litt lenger enn to sesongar når eg vil at klubben og Pardew skal byggja eit lag. Har ikkje Nolan prestert bra i dei to sesongane? Eg meinar han har det, og ser for meg at han ville gjort det i mange til. Var det so jevla barnsleg då...

Simmi

• Gjest
« Svar #386 på: 15. Juni 2011, 17:56 »
What the fuck* Christian ;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 15. Juni 2011, 17:56 »

Ja han har "endret syn" på 29 måneder, og det etter at han har tatt forbehold om at han "håper han får den [fremgangen fra da han var på sitt beste]. Snakker meg om å snu kappa etter vinden!  ::)

Eg ser litt lenger enn 29mnd sesongar når eg vil at klubben og Pardew skal byggja eit lag. Har ikkje Nolan prestert bra i dei to sesongane? Eg meinar han har det, og ser for meg at han ville gjort det i mange til.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #388 på: 15. Juni 2011, 17:58 »
Forøvrig, for å presentere mitt syn på saken. Å miste Nolan er ikke bra, han har vært et symbol på det som har vært bra under Newcastle den siste tiden. Men det er ikke den slaktingen av klubben som enkelte vil ha det til.

Jeg vil absoultt ikke si at Nolan har vært en utblåst rundingsbøye etter 20 minutter, heller har han ikke vært en spiller som har satt fyr på Premier League, 12 mål til tross.

Han har vel etter mitt syn vært en middelmådig spiller med eksepsjonelle egenskaper utenfor banen. Hvorvidt det er verdt £2.5m+ i året i 5 år til vet jeg ikke.

Det gjenstår å se ringvirkningene av dette eventuelle salget, men det er litt mye krisemaksimering OG kriseminimering ute å går føler jeg.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 15. Juni 2011, 17:58 »
Et interessant spørsmål: Tror noen at vi hadde klart å komme tilbake fra 0-4 mot Arsenal uten spillertyper som Nolan og Barton?

Et annet interessant spørsmål: Hvor mange har klart å komme tilbake fra 0-4 mot Arsenal uavhengig av spillertyper. Den kampen er så nærme "once in a lifetime" som man kommer, og det er nok et langt mer sammensatt svar på spørsmålet ditt enn hva du legger opp til.

Det vi kan si, med fasiten i hånd, er at man trengte Nolan og Barton for å komme tilbake fra 0-4 mot Arsenal. Men om vi spiller den kampen 100 ganger der vi begynner på 0-4 etter 26 min. så tror jeg ikke forskjellen i utfallet varierer veldig om 50 kamper er med Barton og Nolan, og 50 kamper er uten.

Selvfølgelig er det ikke så enkelt. Det illustrerer bare poenget av å ha spillere med vinnervilje som blør for drakta og hater å tape fotballkamper.