20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Nolan  (Lest 82549 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Kevin Nolan
« Svar #45 på: 25. Feb. 2009, 12:25 »
Etter det Smith viste som sentral midtbanespeler i fjor, så vil folk ha han på sentralen! Såg dykk kampar eller i fjor eller? Smith-But er eit tragisk par å ha på midten, blir alt for like på ein måte.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 25. Feb. 2009, 12:41 »
greit taylor har en god døball fot , men han er flink til å slå støttepasninger fra kanten og er ikke typen til å utfordre. tror han er bedre som back
lt;3 Newcastle <3

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 25. Feb. 2009, 12:44 »
Positive med Smith er at det er ingen som gir jernet mer når han først spiller. Tror han har potensiale av å bli en god defensiv midtbanespiller. Ser gjerne Smith i stedet for Butt og Lua Lua sentralt på midten i kampen mot Bolton.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 25. Feb. 2009, 14:26 »
Smith var vel vår beste borte mot Mackems i fjor om jeg ikke er helt på jordet som ryddegutt, og jeg tror også han kan gjøre en kanskje bedre jobb enn Butt som anker, men da må han ha rette mannen ved sin side. Smith og Butt er for meg alt for like sentralt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 25. Feb. 2009, 14:34 »
Et dårlig innhopp, og Jonas skal få the chop?
Han er fortsatt vår beste ving i dagens stall, og bør i mine øyene fortsatt selvfølgelig starte.

Ok ser den. Er heller for å sette Duff på benken. Taylor og Jonas utgjør vingene...! ;)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 26. Feb. 2009, 23:29 »
greit taylor har en god døball fot , men han er flink til å slå støttepasninger fra kanten og er ikke typen til å utfordre. tror han er bedre som back

Enig. Tror det vil synke inn hos folk når han har spilt noen flere kamper på kant, om han får.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 02. Juni 2009, 14:04 »
Jeg begynner ikke å grate hvis Nolan drar til Hull, men tror han kunne vært viktig for oss i CCC.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #52 på: 02. Juni 2009, 14:08 »
Kvifor er Ryan Taylor ein dødballekspert? Ingenting av det eg har sett av han i Newcastle skal tilsvare det! Er det ein "dødballekspert" i Newcastle så er det Danny Guthrie. Punktum.

Når det kjem til Nolan så håper han reiser til helvette vekk. Dårlig og treig speler som krever alt for mykje i lønn. Såg utsom han kun var her for pengane skal vi dømme ut av innsatsen hans så langt for Newcastle.
for a logical solution!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 02. Juni 2009, 14:34 »
Dødballeksperten R.Taylor har ikke slått en eneste bra dødball for oss. Eller jo, en, og den førte faktisk til mål fra Steven Taylor, men bortsett fra det har døballene hans vært på tufte nivå. Jeg har ikke sett på makan. Danny Guthrie derimot, har jo slått samtlige cornere presist.
Han vet i det minste hvordan dødballer skal slås. Steinharde og presise. Men Ryan Taylor har skuffa meg enormt.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #54 på: 02. Juni 2009, 17:16 »
Hadde strengt tatt ikkje nokon store forventningar til Ryan Taylor. Squad player maks.
for a logical solution!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 02. Juni 2009, 18:18 »
bare å bli kvitt nolan
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 20. Juni 2009, 16:17 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 20. Juni 2009, 16:23 »
Nei vær så snill..Nolan er ikke løsningen på en dritt.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #58 på: 21. Juni 2009, 11:25 »
Hvorfor ikke? Var selve drivkraften i Bolton i 07-08 sesongen og er bare 26 år. Skjønner ikke hvorfor du ikke ser at han kan virkelig brilljere i CCC, og vil være kremen av midtbanespillere i ligaen. Bruker vi han rett og kan få litt friere tøyler når det kommer til offensive løp, så kan han være sin vekt verdt i gull.

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #59 på: 21. Juni 2009, 13:19 »
Nå skal det sies at han kom til oss på tidenes værste tidspunkt. Omtrent som å komme padlene i gummibåt på Omaho Beach i 1944, i ført bullseye blink på hjelmen og med reflexvest..
Nolan var ikke god for oss, men han var ikke noe spesielt dårligere enn mange andre.

I Bolton var han meget bra, men de har jo også byttet noen managere. Flere spillere enn han som har slitt med slikt, men at han kan bli en av de beste, om ikke den beste midtbanespilleren i CC neste år, er jeg ikke tvil om. Alderen hans er perfekt i tilegg, og dersom han mener det han sier så er jo holdningen også slik den skal være.

Skulle vi solgt alle som spilte dårlig fra januar av, så skulle jo hele laget hatt sparken!
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!