20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Nolan  (Lest 82264 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Kevin Nolan
« Svar #120 på: 25. Okt. 2009, 22:44 »
Det er i allefall godt at vi igjen har en midtbanespiller i stallen som er i stand til å score litt mål. Det har vi vel ikke hatt siden Robert herjet på vingen.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 25. Okt. 2009, 23:03 »
Solano bidro også ganske greit! Men det har vært stor mangelvare ja!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #122 på: 25. Okt. 2009, 23:35 »
Spør du meg er vår fåreløbig beste spiss 28 år gammel. Desverre er han skadet for øyeblikket  :)

Hvor lenge er det til Shola er tilbake?.. savner han :(

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 27. Okt. 2009, 00:15 »
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article6020229.ab#

Har ikkje fått med meg denne andre plasser  :) Gruppa virker i alle fall sammensveiset !

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 03. Des. 2009, 16:21 »
Newcastle midfielder Kevin Nolan has been named the PFA November Championship Fans' Player of the Month, taking the prize for the second month in succession.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_5743186,00.html

Helt fortjent pris til Nolan. Deilig å ha en midtbanespiller som scorer så mange avgjørende mål.

Peter

• Gjest
« Svar #125 på: 03. Des. 2009, 19:30 »
Yesssss!!!!!!!

Peter

• Gjest
« Svar #126 på: 07. Jan. 2010, 13:42 »
Helt ærlig: Jeg har aldri trodd at Nolan faktisk var såpass hyggelig! Snart ny favorittspiller!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 07. Jan. 2010, 17:21 »
Det slår meg stadig mer at det er Nolan som burde hatt kapteinsbindet, og ikke en som er reserve og ikke lenger god nok og en som spiller stadig færre kamper før han får ny karantene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 07. Jan. 2010, 17:27 »
Syns jo igrunn det er veldig fint at Smith, som tydeligvis har stått helt i front for å samle stallen og skape et skikkelig lag er kaptein, jeg. Men det hadde kanskje ikke vært direkte dumt å la Nolan være visekaptein!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 07. Jan. 2010, 22:30 »
Heilt greit at Smith er kaptein, men eg synes at det virker som at det oser mer autoritet av Nolan. Virker som at han har godt humør på banen, og tar vare på alle. Det er heller ingen tvil om at forståelsen til Nolan er bedre enn Smith sin, som for meg er viktig for en kaptein. Uansett er det egentlig likegyldig kem som har bindet. Det viktige er at vi har mange kapteiner i laget !

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #130 på: 08. Jan. 2010, 02:19 »
Heilt greit at Smith er kaptein...
Problemet er vel at det faktisk er Nicky Butt som er kapteinen vår, mens Smith er visekaptein. Smith, Nolan og S. Taylor (og Harper?) burde være kapteinskandidatene våre.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 08. Jan. 2010, 11:34 »
Butt er sikkert den beste kapteinen vi har, siden han er det. Einaste eg har å utsette på Butt er at han er for dårlig til å vere på banen, men ellers er han nok en eminent kaptein.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 08. Jan. 2010, 19:07 »
Jo, for all del. Flott kapteinstype, men han spiller ikke regelmessig for førstelaget, og han er ikke god nok for førstelaget. Hvorfor i pokker er han kaptein da. Omtrent som med Roar Strand i RBK. Han behandles som om han var hellig, men han spiller enda mindre enn Butt og er kanskje dårligere enn Butt i forhold til nivået på lagets bestemann (altså, forskjellen mellom newcs beste spiller og NB er ikke like stor som forskjellen mellom RBKs beste og RS).

I mine øyne bør laget bestå av mange kapteinstyper, men kun de som spiller regelmessig bør ha tittelen kaptein/visekaptein. Greit at Butt bærer bindet dersom vi ikke har Smith/Nolan på banen, men disse to bør begge være før Butt i køa.
Selv om Butt har vært her omtrent like lenge som de to andre til sammen (kun et overslag, har ikke telt på fingrene).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #133 på: 08. Jan. 2010, 22:52 »
Helt enig med deg Joakim.
Men avgjørelsen om hvem som er kaptein blir jo tatt før sesongen. Og jeg antar at Butt var tiltenkt en fast plass i laget. Men så ble han skadet, og Smith storspilte.
Og å bytte kaptein midt i sesongen, uten at den opprinnelige kapteinen har forlatt klubben kan kanskje virke inn negativt. Spesielt når vi snakker om Newcastle :P

Eneste forklaringen jeg har på at ting er som de er. :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 09. Jan. 2010, 03:04 »
Dessuten, Butt er ganske bankers når Smudge er ute, dermed kan det forsvares. Ingen er heller i nærheten av å kunne skilte med den samme rutinen og tyngden. Det skal selvfølgelig heller ikke undervurderes. Butt er en naturlig spiller å se opp til for de yngre i klubben.