20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Mackems 010209 Canal+Sport1, Canal+SportHD kl 14:30  (Lest 50098 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Nei no som Geremi er ute av laget manglar vi den store dødballseksperten.  :)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
enig daniel, ville sett løvenkrands på topp.
lt;3 Newcastle <3

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Skandale. Løvendkrans burde ha startet på topp saman med Carroll! Genial manager vi har.
Dette blir ein kamp spekka med frustrasjon har eg på følelsen av.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
nå setter jeg med på flyet... når jeg lander er kampen over.. håper på positivt resultat når jeg lander.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Han har vel knapt spilt fotball det siste året, så han er neppe fit til å starte dagens lokaloppgjør. Tipper han får maks 30 min.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Han har vel knapt spilt fotball det siste året, så han er neppe fit til å starte dagens lokaloppgjør. Tipper han får maks 30 min.
Men Ameobi er fit, som så vidt har trena etter å ha vært ute med skade?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Ashley ankom St. James' for 10-15min siden med "heavy security" i følge Sky Sports news! :D

Ser ikke bort i fra at de vaktene trengs etter dagens kamp.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Synes vi skal være glade for å ha Shola tilbake jeg, han liker jo å score mot Sunderland ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Synes vi skal være glade for å ha Shola tilbake jeg, han liker jo å score mot Sunderland ;D

Sier litt om kvilken retning klubben har tatt.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Positivt at Harper aldri har tapt mot Mackems!

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Er enig i at Løvenkrands ikkje har spilt masse fotball i det siste, og at han ikkje er i tipp topp kamp-form... Men eg synest det er 2 viktige poeng i dette derbyet.

1. I desse oppgjøra er det en tilnærma krig. Det hender ofte at kampane ikkje ender rettferdig, og tilfeldighetar har masse og sei... Enkeltspillera har også masse å seie i en sånn kamp, der enkeltprestasjonar (tenker på Martins) ofte bestemmer kordan dinna kampen ender.

2. Eg er enig med Daniel, fordi KOFFOR skal vi spille med det samme laget vi har tapt med sida 2008? "Never change a winning team", men ka med "a loosing team"? Et eller anna er nødt til å skje, og i vår situasjon, meiner eg radikale forandringar er nødvendige.

Eg er sikker på at trestammen Ameobi ikkje kan ordne dinna kampen aleine, ettersom han ikkje har egenskapar til å avgjøre slike kampar. Løvenkrands har fart, nokke som kan vere nyttig mot sunderland... Vi trenger en rask spiss, i steden for 2 lyktestolpa! Bestemora mi kunne parkert dei begge på 60 meter! Ka skal dei gjøre? Heade ballen til kverandre? Eg meiner altså vi trenger Løvenkrands i bakrom.

Husk det første argumentet mitt, ALT kan skje i denna kampen, så eg møter kampen med et åpent sinn! (Men sjuuukt nervøs!)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Ryan Taylor på St.James Park i Newcastle treningsdress!! :D

Tommy Nilsen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Da spretter jeg første pilsen og setter meg godt til rette i godstolen :) Lykke til idag gutter!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Noen som har funnet en ok stream?

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
da er det bare å fyre opp mark knopfler med local hero :)
lt;3 Newcastle <3