20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Mackems 010209 Canal+Sport1, Canal+SportHD kl 14:30  (Lest 50010 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Satt 400 spenn på Newcastle til 2,60 i odds når jeg kom hjem fra byen i natt. Hvor dum går det ann å bli i fylla?

Tipp aldri på Newcastle! No vinne vi ikkje kampen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Belfry, anyone?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Synes dette laget virker sannsynlig/ønskelig med dagens skadesituasjon:

HARPER

TAYLOR  COLOCCINI  BASSONG ENRIQUE

GUTIERREZ   NOLAN     BUTT  LØVENKRANDS
                        I
                                   DUFF
                  CARROLL       I                                     

Nolan som den offensive, Butt som den defensive.
Duff jobber rundt Carroll.

Fart og driblestyrke på kantene skal lede til gode innlegg som Carroll og Nolan setter i goalen.

God kamp!

Ville byttet Duff med Løvenkrands siden han opprinnelig er spiss og er så mye raskere at han kan utnytte bakrommet om Corrall vinner noen hodedueller.
Uten at jeg vet det helt sikkert vil jeg tro at Duff også er bedre defensivt enn Løvenkrands.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Enig Frode, Carroll er jo ikke akkurat rask og Duff har mistet en del fart. Greit å ha noen med litt tempo i kroppen på topp.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Ameobi og Carroll starter på topp! Skandale!!!

ScandinavianMagpie

• Gjest
NUFC: Steve Harper, Fabricio Coloccini, Jose Enrique, Sebastien Bassong, Steven Taylor, Nicky Butt (c), Kevin Nolan, Jonas Gutierrez, Damien Duff, Andy Carroll, Shola Ameobi
Subs: Xisco, Geremi, Peter Lovenkrands, David Edgar, Kazenga LuaLua, Tim Krul, Ryan Donaldson

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Shite. Blir ikkje mykje fart på topp då ihvertfall, får håpe Ameobi kan score mot Mackems igjen då. Veit du resten av laget?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi og Carroll starter på topp! Skandale!!!

Hehehe, kan bli en meget frustrerende ettermiddag dette.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
NUFC: Steve Harper, Fabricio Coloccini, Jose Enrique, Sebastien Bassong, Steven Taylor, Nicky Butt (c), Kevin Nolan, Jonas Gutierrez, Damien Duff, Andy Carroll, Shola Ameobi
Subs: Xisco, Geremi, Peter Lovenkrands, David Edgar, Kazenga LuaLua, Tim Krul, Ryan Donaldson

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sunderland: Fulop; Bardsley, Ferdinand, Collins, McCartney; Edwards, Whitehead, Richardson, Malbranque; Cisse. Jones.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Tror faktisk dette er noe av det beste vi kan stille idag. To høye spillere på topp. Nå blir det opp til Jonas og Duff å få innleggene inn foran kassa. Og Nolans jobb å fylle på fra midten!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Her var det ikke mye kvalitet på benken. Synd ikke Martins rakk kampen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Vi har vel ingen andre alternativer enn Xisco da Daniel, så eg forstår ikke hvorfor du er så sur... Vi slippper i alle fall Geremi på banen...
 Om vi får igang Duff og Jonas, så kan dei kompensere for den manglende farten på topp.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Mange gode på hovudet her. Synd mi ikkje har noken som kan det å ta dødballar :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi har vel Løvenkrands for helvette? Med en slik lagoppstilling gir vi Sunderland sjansen til å stå mye høyere med laget enn hvis vi har en rask spiss på topp! Faen!