20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Colin Calderwood  (Lest 6863 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Colin Calderwood
« Svar #30 på: 18. Okt. 2010, 18:27 »
Forhåpentlegvis ein som har spelarerfaring i ein posisjon offensivt i banen.

-
Jaja, får ønske Colin lykke til vidare. Skal ha sin del av æra for vår gode sesong i fjor.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 18. Okt. 2010, 18:35 »
Heilt greit for min del. Uvisst kor stor innflytelse Colin har hatt, men håper vi får tak i en fyr med litt meir offensive fibrer og som kan få til et så godt forhold med CH som Colin har hatt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 18. Okt. 2010, 18:37 »
Åpenbart at vi må ha inn noen nye i trenerstaben nå, den er jo allerede ganske liten. Håper også vi får inn en mer offensivt orientert trenertype - dog ikke Saunders eller noe slikt ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 18. Okt. 2010, 20:38 »
Kan jo bare glemme at Shearer vil jobbe under Ashley uansett.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 18. Okt. 2010, 21:01 »
Shearer ville jo takket ja hvis han hadde fått tilbudet om å bli manager i sommer, etter det jeg har skjønt på intervjuer. Er lov å håpe :) Men ser ut som han trives meget godt i MOTD..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 18. Okt. 2010, 21:38 »
Om shearer vil, så bør det absolutt være et alternativ!
Ellers håper jeg vi får inn en med gode taktiske kunnskaper, ettersom jeg ser på dette som CH største svakhet.
Så får vi også ønske Colin lykke til i hibs!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 18. Okt. 2010, 22:11 »
Shearer sa jo for ikke veldig lenge siden at han så ikke for seg å noen gang kunne jobbe under dagens regime da. Og som nummer to - ikke faen uansett!
John Carver?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 18. Okt. 2010, 23:05 »
John Carver er ingen dum kandidat. Han kjenner hvertfall klubben godt.

Hva med Lee Clark da?? Har jo gjort det meget bra med Huddersfield så det kan jo tenkes at han heller vil fortsette i rollen som manager.

Andre aktuelle kan jo være: Les Ferdinand. Han er vel i teamet til Tottenham og muligens litt fersk, men hadde uansett hvert artig å få han hem igjen.

Robert Lee, Peter Beardsley, Chris Waddle..

Gazza er vel ledig også :P

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 18. Okt. 2010, 23:15 »
Håper vi får inn en ass.manager som kan arbeide med den offensive biten av spillet. Jeg stoler på at CH velger den riktige. Nå har han sett hvordan samarbeidet med Calderwood har gåttt. Kanskje han har gjort seg tanker om hvilke kvaliteter Calderwood mangler, som newcastle trenger. Kanskje Calderwood og CH er for like?

Håper uansett at det kommer inn en trener som har grei erfaring.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 18. Okt. 2010, 23:17 »
John Carver hadde vært et godt valg. Har mye god erfaring, og han kjenner klubben.

Jeg er ikke spesielt interessert i å hente opp fra egne rekker, som f.eks Peter Beardsley. Jeg mener vi trenger en ny person og nye impulser, slik det var for oss både når Hughton selv og Calderwood ankom.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 19. Okt. 2010, 09:51 »
Lee Clark vil nok helst fortsette som manager. Og det er også best for hans utvikling at han fortsetter som manager, og ikke blir assistent til Hughton.

Alan Shearer vil aldri spille andrefiolin, når han først har vært manager. Hughton var førstelagstrener under Shearer, og så skulle Shearer være assistent for sin førstelagstrener? That makes sense.

Enig med kø1 i at vi bør hente en utenfra. Vedkommende kan gjerne kjenne klubben godt fra før, men vi bør ikke rekruttere fra egne rekker. Beardsley er reservelagstrener og fornøyd med det. Det bør vi også være.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon