20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Veien videre...  (Lest 10994 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Veien videre...
« Svar #45 på: 14. Mars 2009, 19:38 »
Kjekkt dåkk oppdager det no 1 år for seint men alikevel  ;)

Spar meg. Veit ikkje kven du siktar til. Men trur dei fleste her inne har vore skeptiske til Ashley sidan dag 1, og at han bevist dette med alle dei feil valga han har teke. Sjølvsagt har ein alltid dei som er heilt i mot, dei som er midt i mellom og i dette tilfelle svært få som totalt for.
Derfor er det ingen som no OPPDAGAR at vi rykker ned og at leiinga har gjort mange feil. Dette har alle fått med seg jevnt og trutt heile sesongen. I vertfall flesteparten her inne.
Derfor kan ein spara seg for "kva var det eg sa" , "på tider resten innsåg dette" og "dette har eg sagt heile tiden" osv...

So da so :)

Fullstendig latterlig. Kem som hadde dårlig hukommelse sa du ? Blei jo hengt her inne om ein hinta om nedrykk, for ikkje mindre enn eit par måneder siden...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 14. Mars 2009, 19:44 »
Kjekkt dåkk oppdager det no 1 år for seint men alikevel  ;)

Spar meg. Veit ikkje kven du siktar til. Men trur dei fleste her inne har vore skeptiske til Ashley sidan dag 1, og at han bevist dette med alle dei feil valga han har teke. Sjølvsagt har ein alltid dei som er heilt i mot, dei som er midt i mellom og i dette tilfelle svært få som totalt for.
Derfor er det ingen som no OPPDAGAR at vi rykker ned og at leiinga har gjort mange feil. Dette har alle fått med seg jevnt og trutt heile sesongen. I vertfall flesteparten her inne.
Derfor kan ein spara seg for "kva var det eg sa" , "på tider resten innsåg dette" og "dette har eg sagt heile tiden" osv...

So da so :)

Fullstendig latterlig. Kem som hadde dårlig hukommelse sa du ? Blei jo hengt her inne om ein hinta om nedrykk, for ikkje mindre enn eit par måneder siden...

Ken so hengte deg? Du bør vel gå på dei då.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 14. Mars 2009, 19:54 »
ohmygood
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 15. Mars 2009, 02:41 »
Som Glimt-supporter minner dette meg litt om nedrykkssesongen vår i 2005 da vi rett og slett sakte men sikkert dalte rett ned i Adecco - ting ble liksom bare verre og verre til tross for at vi skulle være for gode. Handlingslammet lot en også en temmelig uerfaren og dårlig trener få sitte hele veien. Sier ikke at det er like situasjoner - men føler til nå en viss grad av deja-vu her, og det er litt skremmende.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida