20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs. Hull City, FA-Cup omkamp, Onsdag 14.Jan kl 20.45  (Lest 61942 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Få inn en rik araber Sheik a!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Kinnear hyler etter nye spillere. Jeg hyler etter ny manager.

Jeg hyler etter ny eier.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
hvem møter newcastle til helgen?

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
vi hadde sikkert tapa hjemme mot millwall og så like greit å ryke ut nå, så vi kan konsentrere oss om å ikke rykke ned :)
lt;3 Newcastle <3

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
må berre ha ett mål for å få ekstra omganger, bortemålregelen gjeld ikkje trur eg, er jo omkamp
Vi hadde bare trengt ett mål for å vinne også, men rævvalaget leverer aldri!
Gjett om det blir spillerflukt nå. Og ingen vil komme til ett lag som blir slått av Hull to ganger på rad.  U T R O L I G
Who else...... Alan Shearer

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
jeg hyler etter noen som faktisk KAN jobben sin
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Blackburn..borte.. :P

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Natta er ikke vits å følge med lenger :'(
Foresten pressekonferansen til kinnear burde være jævelig bra etter denne kampen, det eneste som kan glede meg nå er at vi har skaffa; Saviola, Mbia, Meireles og Ebondo!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

ScandinavianMagpie

• Gjest
Surt å ryke ut av cupen, men med den tynne stallen vi har tror jeg kanskje at jeg ikke synes det er så ille - Vi har mer enn nok å konsentrere oss om i serien. Fullt fokus på serien resten av sesongen!!

5 min tillegg!! *krysser fingrene*

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
jeg hyler etter noen som faktisk KAN jobben sin

Med andre ord må vi bytte ut de fleste.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Blackburn..På st.james..
Hjemmekamp ja. Tap altså....
Who else...... Alan Shearer

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Ja vi får teinkja positivt. Vi har prestert elendig i cupen i maaaaaaaange år no...og i PL. No får vi fokusert alt på å ikkje rykka ned.  Vi var tross alt kun eit middelmådig lag når Ashley tok øve, no e vi berre hakket verre ;D
« Siste redigering: 14. Jan. 2009, 22:41 av lgrinde »

André S

• Kaptein
    • Vis profil
5 min tillegg...

Blackburn borte...

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Natta er ikke vits å følge med lenger :'(
Foresten pressekonferansen til kinnear burde være jævelig bra etter denne kampen, det eneste som kan glede meg nå er at vi har skaffa; Saviola, Mbia, Meireles og Ebondo!

Du mener den pressekonferansen han garatert ikke møter opp på. Den dumme mannen. Neste kamp er borte mot Blackburn