20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs. Hull City, FA-Cup omkamp, Onsdag 14.Jan kl 20.45  (Lest 61985 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Hehehe, ikke helvete heller! Bra det er en manager som sier sitt til den konstante møkkadømminga i PL  :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
For en vits. Han nekta visst lenge å forlate banen også. Flaut.
Det er vel ikke uvanlig at trenerne er uenige i utvisningen?

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Tenk om det blir straffekonk i dag? ::)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hva? Begge to etter 20 min? Hva har skjedd?

Foul on Duff but the player didn't get booked, Colo makes a similar foul and gets booked.

All kicked off on the touchline then.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
mannen er hvertfall engasjert:)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Men so bra for dei som allereie hatar JFK!!! No kan dykk fortsetja med å fylja denne tråden og med hets og usaklege innlegg... Sjølvsagt nektar managarane gå på tribuna ei stund.
Men sjølvsagt, veeeeeeeeldig unødvendig!

Jeg er absolutt ikke noen Kinnear-hater selv om jeg ikke akkurat liker fyren. Synes det er latterlig at han ikke kan å oppføre seg!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Veldig bra matchcenter som utvikler seg her nå, kan bare lukke de andre fanene ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Selvfølgelig skal han få si ifra, men han trenger da faen ikke sendes opp på tribunen hver gang han er misfornøyd med dømminga. Dessuten er det jo faen ikke så jævla fatalt med et gult kort at du må gjøre noe slikt. Det er en vits!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Ja og nå kjøper vi Nigel Quashie, og da er vi ihvertfall en vits

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
fy faen så mye offside i denne kampen
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

cybro

• Supersub
    • Vis profil
JFK er ein fin fyr, ein legende denne mannen. Men det er for dumt at han nekter å gå av bana. Koman Newcastle!
* Newcastle 4 Ever :) *

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Er det ingen som har en radiolink som fungerer da?
Walking in a Keegan wonderland!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

JK har heldigvis avvist de ryktene, men man vet aldri hva dvergen og solbrilla finner på.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
RADIO LINK NOEN ???

Har REALPLAYER , Windows media player 11... Funker ikke på BBC Radio Newcastle fordet om :S

Tips ???
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil

Vits er vi, med eller uten JFK og Quashie.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida