20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196255 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #1800 på: 26. Nov. 2009, 18:55 »
Mine kilder er venner og fotball-venner i Trondheim og Levanger. Disse har fortalt om hvor dårlig likt Vatshaug er i hjembyen Levanger, og andre har sagt seg enig med meg i at Vatshaug bruker mye knotter, albuer, knær og armer. Mer enn han har lov til, men likevel ikke nok til at han straffes av dommerne.
Men så er jo også norske dommere veldig ustabile, og den ene dagen tillater de alt, mens de den andre ikke tillater noen ting. Den ene dagen legger de til 10 minutter. Den andre dagen legger de til flere minutter MINDRE enn de skal gjøre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1801 på: 26. Nov. 2009, 19:08 »
Men kan du ikke fremvise noen statistikker eller noe konstruktivt i det hele tatt?

Det her blir det samme som om jeg skulle si at Hamrèn er en ekkel og ufyselig drittsekk som driver skatteunndragelse, men ikke så mye skatteundragelse at myndighetene får tatt han. Kildene mine er nynazistvenner fra sør-sverige.

For øvrig tror jeg dere RBK-ere drar nytte av norske dommeres ustabilitet, men det blir selvsagt en subjektiv vurdering.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1802 på: 26. Nov. 2009, 19:56 »
Dette er diskusjon på barnehagenivå Joakim. Blir du ikke flau? Til og med Peter argumenterer jo bedre enn deg. Du kommer jo bare med masse påstander og personlig vandetta som du har "hørt" fra "venner".

Fra tiden i Start husker jeg Vatshaug som en helt ok spiller, og ihvertfall ikke grisete. Har på ingen måte noe savn eller bitterhet for denne fyren.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1803 på: 26. Nov. 2009, 20:11 »
Jeg må innrømme at jeg til tider ikke har så mye til overs for Molde. Jeg synes altfor mange av spillerne deres på 90-tallet var litt kvalme  :P men uansett har jeg liksom ikke klart å hate dem i år. Jeg synes Thioune filmer litt mye, men ellers er ikke Molde sine spillere noe verre enn alle andre motstanderlag sine :P

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1804 på: 26. Nov. 2009, 20:50 »
Det innleggene dine stinker mest av Joakim er mindreverdighetskomplekser. Er ikke det litt merkelig når du holder med et lag som er 100 ganger rikere enn resten og dermed ser ut til å vinne serien i all overskuelig framtid?

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1805 på: 26. Nov. 2009, 20:56 »
Jeg regner med at en som bruker de typene karaktistikker om folk som Joakim gjør tåler å få høre sannheten selv.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1806 på: 27. Nov. 2009, 17:34 »
http://www.rbk.no/incoming/article156293.ece
Sweet! Virker som ein spennende spiller om han holder seg skadefri og får spilletid kan det bli bra :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1807 på: 27. Nov. 2009, 18:10 »
http://fotball.bt.no/eliteserien/article156425.ece

Frekkheten til denne galehusinstitusjonen TIL tar aldri slutt. De har allerede latt kommunen ta regningen for konkursdriften sin, nå skal skolene, eldre og syke sannsynligvis få betale for enda mer hodeløs satsing. Hvordan kan de egentlig tenke på nye spillere i den situasjonen de er i? Morten Kræmer må være århundrets brødhue.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1808 på: 27. Nov. 2009, 22:42 »
Japp, de skal også være interessert i å bla opp noen millioner for godeste Bjørdal...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1809 på: 27. Nov. 2009, 23:22 »
Nei, nå får dere alle gi dere! Ikke akuratt hyggelig for de som leser eller Joakim når dere skriver på denne måten! >:(
Jeg har vent meg til at jeg blir møtt på den måten. Men det er ikke alltid like morsomt.

Uansett, jeg kan ikke dra frem statistikk på hvordan jeg oppfatter Vatshaug. Jeg kan vanskelig legge frem empiriske bevis på at Vatshaug er en ufyselig drittsekk. Jeg mener heller ikke at jeg prøver å legge det frem som empirisk bevist at Vatshaug er en stygg, fæl spiller.

TIL fortjener å gå konkurs, men Morten Kræmer er jo en morsom skrue, som man bare må le av. En dummere fotballeder skal du lete lenge etter.

Litt synd at Savolainen går uten å egentlig ha fått en skikkelig sjanse til å vise seg frem. Han var direkte uheldig som ble langtidsskadet rett etter en mildt sagt elendig debut. Men i treningskampene i fjor vinter (vinteren 2008) var han en av våre bedre spillere, og den elendige debuten var derfor svært overraskende for oss som følger Rosenborg tett.

Etter comebacket i høst har han vært litt opp og ned. Til tider meget god, men også særdeles dårlig. I Rosenborg har vi dog ikke råd til å vente i lange tider på at spillerne skal vise seg frem. Og med både Annan, Winsnes og Demidov foran i køa sentralt på midten, er det egentlig like greit at han går til FKH. Lykke til videre, Juska. Håper han viser seg fra sin aller beste side.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1810 på: 28. Nov. 2009, 01:55 »
Jeg er litt enig i at Jokke får litt hareder medfart enn strengt tatt nødvendig, noe som er litt rart ettersom jeg nok er en av de som gir ham hardets medfart. Jeg er imidlertid ganske sikker på at han takler det, og iallefall fra en Molde supporter. Alle vet at i forball nabo-oppgjør, så uttales hatet sterkere enn det virkelig er, og Jokke fotjener den pesen han får. Så enkelt, så vanskelig

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1811 på: 28. Nov. 2009, 13:21 »
At Joakim får mye kjeft er nok riktig, men som sagt; En som bruker den typen karaktistikker mot folk som han gjør får nesten regne med det. En ting som er brent seg inn er at han kalte alle barn som har gått på privatskole for tilbakestående idioter, så å gjøre seg til offer her blir vel litt stakkarslig. :P

Er det ikke en kristen regel som sier at alt man vil andre skal gjøre mot deg, skal du også gjøre med dem? Ønsker man å bli behandlet med litt mer respekt, må det vel også komme motsatt vei.

Ser forresten at veldedighetskonserten som holdes til inntekt for Brann begynner å bli stor. Håper vi får inn noe i en ordentlig transfersum-størrelse her.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1812 på: 29. Nov. 2009, 02:45 »
Nei, nå får dere alle gi dere! Ikke akuratt hyggelig for de som leser eller Joakim når dere skriver på denne måten! >:(

Litt synd at Savolainen går uten å egentlig ha fått en skikkelig sjanse til å vise seg frem. Han var direkte uheldig som ble langtidsskadet rett etter en mildt sagt elendig debut. Men i treningskampene i fjor vinter (vinteren 2008) var han en av våre bedre spillere, og den elendige debuten var derfor svært overraskende for oss som følger Rosenborg tett.

Etter comebacket i høst har han vært litt opp og ned. Til tider meget god, men også særdeles dårlig. I Rosenborg har vi dog ikke råd til å vente i lange tider på at spillerne skal vise seg frem. Og med både Annan, Winsnes og Demidov foran i køa sentralt på midten, er det egentlig like greit at han går til FKH. Lykke til videre, Juska. Håper han viser seg fra sin aller beste side.

Med andre ord holder han seg skadefri og får regelmessig speletid så snakker me om ein spiller over middels Tippeligakvalitet ?  :D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1813 på: 29. Nov. 2009, 18:27 »
Bedre enn Martin Andresen i hvert fall. Men det skal jo ikke så fryktelig mye til da.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1814 på: 29. Nov. 2009, 18:31 »
Har forøvrig aldri sagt at barn som har gått eller går på privatskole er tilbakestående idioter. Men de som har gått på Steinerskolen er tilbakestående idioter ja. Men det burde jo enhver tilbakestående idiot forstå. ;D

Jeg synes det er bedre, når man skriver på et forum, å ha sterke meninger, og av og til tråkke et lite stykke over streken, enn å være en ren diplomat, som ikke vil mene noe om noen ting som helst, i frykt for å støte noen. Jeg er nok mye mer diplomatisk i det virkelige liv, enn jeg er på forumet.