20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196823 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #810 på: 16. Juni 2009, 11:39 »
Trond kunne nok hjulpet dere til poeng i jevne kamper. Men jeg tror ikke Trond Olsen ville utgjort noen forskjell mot Odd. Såvidt jeg forsto av det Mini sa, skapte dere såvidt bare en sjanse.

Trond Olsen er god, men han er på langt nær så god. Da hadde han ikke spilt i Bodø/Glimt i så lang tid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #811 på: 16. Juni 2009, 12:48 »
Trond Olsen er absolutt så god jo, så lenge han brukes riktig. Vi har ingen som er i nærheten like kjapp eller uforutsigbar. Runar Berg kunne slå i blinde mot Trond Olsen. For Trond sprang - hele jævla kampen! Det at vi nå har mistet Trond betyr at lag kan stå mye høyere mot oss, for vi har i realiteten ingen som truer bakrom.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #812 på: 16. Juni 2009, 12:57 »
Brann har tatt store steg fra starten av sesongen. Vi er fortsatt for ustabile, men langt bedre totalt sett nå. Steinar Nilsen har virkelig tatt tak i det fysiske! Og Huseklepp er en diamant i Tippeligaen.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #813 på: 16. Juni 2009, 13:01 »
Om Trond Olsen ville hatt noen betydning for Odd kampen isolert sett er umulig å si.     Han ville hatt en stor betydning for laget generelt, og dermed kunne Glimt vært i en helt annen form/flyt før Odd kampen.
Men det blir evt bare spekulering.
Han er selvsagt ingen verdensstjerne, men han var en "verdensstjerne" for Glimt.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #814 på: 16. Juni 2009, 16:17 »
Trond Olsen er absolutt så god jo, så lenge han brukes riktig. Vi har ingen som er i nærheten like kjapp eller uforutsigbar. Runar Berg kunne slå i blinde mot Trond Olsen. For Trond sprang - hele jævla kampen! Det at vi nå har mistet Trond betyr at lag kan stå mye høyere mot oss, for vi har i realiteten ingen som truer bakrom.
Hehe, og RBK-fansen klager på at motstanderens forsvar er nødt til å stå mye lavere enn tidligere, bare på grunn av den "kløna" Trond Olsen som ifølge enkelte er dårligere enn Øyvind Storflor til å komme seg forbi motstanderens høyreback.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #815 på: 17. Juni 2009, 04:24 »
Jeg kan overhodet ikke skjønne meg på de personene som mener Øyvind Storflor er bedre til noe som helst sammenlignet med Trond Olsen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #816 på: 17. Juni 2009, 14:58 »
http://fotball.bt.no/eliteserien/article142207.ece

Haha. Kan tenke meg Trond Mohn er fornøyd med pengebehandlingen til denne gjengen med premieklovner. Tore Reginiussen er bosmanspiller i sommer, og klubben vil ikke få mer enn maks 5 mill for han tenker jeg. Dette kan bli stygt. :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #817 på: 17. Juni 2009, 15:16 »
Spør du meg er Trond Olsen meir en spiss enn ving. Om han skal spille ving, så mener eg at det må vere i en 451, 433 formasjon. Han er ikke typen som runder backen, kommer til linja og slår innlegg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #818 på: 17. Juni 2009, 15:54 »
Jeg synes ikke Olsen er noen spiss. Han er ikke den typen som går rett på mål. Han liker seg langs linja. Han liker å ha mye rom å løpe i, og han liker å ha en litt dypere utgangsposisjon enn de fleste spisser. Han er ikke tpyen som runder backen, kommer til linja og slår innlegg, det er riktig, og det er problemet for Olsen i RBK. Men jeg tror ikke han ville fungert noe bedre som spiss.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #819 på: 17. Juni 2009, 16:38 »
Nei, mulig du har rett. Men om han enten er en 442-flanke eller spiss, så ville eg sagt spiss.

Peter

• Gjest
« Svar #820 på: 17. Juni 2009, 16:46 »
Trond Olsen spiller ving? I så fall virker han mer som en spiss på banen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #821 på: 17. Juni 2009, 19:33 »
Spør du meg er Trond Olsen meir en spiss enn ving. Om han skal spille ving, så mener eg at det må vere i en 451, 433 formasjon. Han er ikke typen som runder backen, kommer til linja og slår innlegg.

Nei, han hadde jo tross alt et latterlig dårlig antall assists i fjor :P

Forresten, as we speak:
Mål Alta 3 - 0 Vegard Braaten. Softic snapper opp ballen fra en uoppmerksom forsvarspiller og kommer alene mot keeper fra venstre kanten. Han får lagt til Andersen som skyter, ballen blir reddet på strek men på returen står Braaten og utligner til 3-0.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #822 på: 17. Juni 2009, 19:37 »
Dette gjør altså Glimt med toppa mannskap.
Skal tro hva Alta-trener Bjørkan syns om dette, som var i Glimts trenerteam i fjor..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #823 på: 21. Juni 2009, 18:51 »
Erstatteren til Trond Olsen er fra Fauske og heter Daniel Stensland. Godt med fart på topp igjen! :)

Peter

• Gjest
« Svar #824 på: 21. Juni 2009, 20:27 »
Å herregud! Så ufortjent! Selfølgelig skal Lyn score selvmål 1 og et halvt minutt på overtid. Jeg er så lei av at vi aldri vinner. Har vært på 7 hjemmekamper i år å de har endt sånn: Lyn-Molde 0-1, Lyn-Viking 0-0, Lyn-Sandefjord 1-2, Lyn-VIF 4-4, Lyn-LSK 1-1, Lyn-RBK 1-1 og Lyn-Odd 1-1. Vi må vinne snart ellers ser det stygt ut. Vi må også klare å redde økonomien vår ellers er det "hallo 3.divisjon"

Det blir ikke noe lettere på høsten ettersom vi mister sentrale spillere i Jo Inge berget og Lukas Pratto. Dette blir tøft! :-[