Det er en trageide dette her! Og jo Igrinde, det er byttet Martins - Viduka som gjør at vi taper kampen. Jeg tør faktisk påstå det. Jeg har nå sett to Newcastlekamper på en uke hvor laget rett og slett har blitt fullstendig inkompetente etter at Martins har forlatt banen. Folk snakker om hvordan vi skal klare oss uten Owen, men her har vi en som er minst like viktig!!
Problemet var at vi lå bakpå i hele 2.omg, og farten til Martins var med å strekke laget. Nå Viduka kom inn, så klarte vi ikke det. Vi ble liggende altfor langt bak og kom oss aldri løs. Jeg har sagt det tusen ganger, i kamper hvor vi blir presset er Viduka nytteløs, men i kamper vi styrer så kan han være meget god fremme der fordi han binder opp forsvaret. Men det hjelper jo faen ikke spille feilvendt på Viduka når han står på midtstreken, det blir for trangt!!!!! Da skulle vi heller lagt ballen i bakrommet ut mot kantene og latt Martins løpe rævva av seg. Jeg tror de fleste skjønner hva jeg mener, og jeg er sjokkert over at Kinnear ikke ser dette!!!!!!
Med Geremi, så kvittet vi oss med den eneste sentrale midtbanespilleren vi hadde igjen på banen. Herregud!!!!!! Kinnear som var så opptatt av å ikke spille folk ute av posisjon.