20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 29/11: Middlesbrough - Newcastle [C+ extra]  (Lest 19469 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 29/11: Middlesbrough - Newcastle [C+ extra]
« Svar #90 på: 29. Nov. 2008, 17:50 »
Latterlig kamp av oss. Vi blir jo totalt eid, spesielt i 2.omg.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 29. Nov. 2008, 17:52 »
Jeg sitter her å koker. Fy faen så svakt jeg synes det er her. Forferdelig.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 29. Nov. 2008, 17:53 »
forbanna tragisk dritt bytte . owen var jo faen ikke borte i ballen jo
lt;3 Newcastle <3

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #93 på: 29. Nov. 2008, 17:53 »
Det er godt vi venter til det 91 minutt før vi prøver å spille fotball.

Ellers var det håpløst offensivt, 0 baklengs skal jeg ikke utsette noe på.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 29. Nov. 2008, 17:53 »
Sjønner eg ikkje synes me speler betre enn forventa. 1 poeng fekk me jo og !!!! :D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #95 på: 29. Nov. 2008, 17:55 »
Spiller børs:
Given - 6 lite å gjøre til tross for at Boro har ballen ekstremt mye til tider

Beye - 7 Rydder flott opp på sin side i forsvaret

Colo - 7 Samarbeidet mellom han og Bassong blir bedre og bedre for hver kamp. Rolig i de fleste situasjoner

Bassong - 8 MOM, strålende kamp igjen. Her skal Taylor slite med å få tilbake plassen "sin".

Enrique - 2 katastrofal i de fleste situasjoner i denne kampen, han kan bli Taylor's redning for å få tilbake plassen sin med at Bassong evt overtar venstrebacken...

Jonas - 6 prøver hele tiden, men har en liten tendens til å gå seg fast.

Butt - 5 en kamp helt på det jevne, en pasning bakover som fort kunne blitt katastrofal

Guthrie - 6 Jobber og sliter hele kampen

N'Zogbia - 7 Bedre enn Duff har vært i det siste.

Martins - 8 enseste av de offensive som virkelig prøver, skuffet når han blir byttet ut - noe han skal være

Owen - 6 nesten usynlig i dag, berger plassen sin pga sitt gode navn og rykte samt at han er kaptein.

Viduka - mangler matchtrening men virker ganske pigg i den halvtimen han får.

Konklusjon: I januar kan vi godt få inn en ny v.back, en defensiv midtbane og en spiss. Vi skal være veldig glad for at vi klarte karre oss til 1 poeng i dag!

Grabbie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #96 på: 29. Nov. 2008, 18:01 »
Er helt enig. Josè var katastofal her idag.
Startet med å bomme på 5 enkle pasningen i starten. Eneste positive er at han han ett "greit" driv fremover ett par ganger,
men der stopper det.
At Oba ble byttet ut var hoderystende. Eneste som skapte noe fremover. Min mening er at Owen burde blitt tatt ut. Greit nok han er kaptein men han var helt usynelig idag og kan ikke tenke at han motiverte medspillerne sine med den innsatsen.
-Howay the lads-

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #97 på: 29. Nov. 2008, 18:07 »
Sykt irriterende at Martins blir bytta ut. De må jo bytte ut Owen, han var ikke nær ballen pluss at han ikke vil spille for Newcastle.
Martins vil jo virkelig score utpå der.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 29. Nov. 2008, 18:07 »
Given burde ihvertfall ha hatt en 7'er. Holder 0'en, har et par viktige redninger og er ellers meget trygg.

Og Owen fortjener max 5. Du skriver at han er nesten usynlig i dag Ulf, alikevel gir du han en 6'er...

Grabbie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #99 på: 29. Nov. 2008, 18:11 »
Gjorde Owen egentlig noe bra denne kampen?
Tror (og håper ) forøvrig at vi har skaffet oss en kanonspiller i Bassong.
For en gangs skyld litt kamp om stopperplassen( av bra spillere) i newcastle.
-Howay the lads-

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 29. Nov. 2008, 18:21 »
Jeg er maks skuffa over at vi ikke vinner i dag, mot et dårlig Boro lag. Sjansen våres til å vinne i dag kvittet vi oss LETT med når Martins ble ofret!! Faen, hva i all verden tenkte Kinnear der!!! Owen var så katastrofe i dag, at jeg kan nesten ikke få sagt det, mens Martins faktisk sto for de farlighetene vi hadde! Man setter inn Viduka, greit nok, men hva i helvette gjør Owen i midtsirkelen når oppspillene kommer mot Viduka. Jeg skjønner det faen ikke! Vi har gjennombruddskragt i Martins, men så fjerner vi den!!?!?!? Jeg vet at Owen som regel putter sjansene sine og alt det der, men prioritet EN må jo være å skape dem først!!! Dessuten satt heller ikke pasningene og mottakene hans slik de pleier, sånn at verdien ved å ha Owen på banen ble lik NULL. I tillegg ga byttet Boro en psykologisk fordel, når vi ikke har noen raske spillere på topp, så tør de selvsagt å stå høyere på oss enn om Martins hadde vært på banen. Viduka og Owen er det ingen som er spesielt redd for skal true bakrommet.

Ellers creds til Given, Bassong, Colo og Butt som jeg synes var gode i tillegg til Martins.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #101 på: 29. Nov. 2008, 18:32 »
Given burde ihvertfall ha hatt en 7'er. Holder 0'en, har et par viktige redninger og er ellers meget trygg.

Og Owen fortjener max 5. Du skriver at han er nesten usynlig i dag Ulf, alikevel gir du han en 6'er...

Jeg ser den, jeg gjør det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 29. Nov. 2008, 19:29 »
Jeg mener det at vi byttet ut Martins var avgjørende for at Boro begynte å kjøre over oss på den måten de gjorde. Boro-forsvaret kunne stått oppe på midtbanen, uten at det hadde blitt det minste farlig. Martins var den eneste som ga Boro-forsvaret noe å tygge på. Etter at han gikk ut, kom de høyere opp på banen, og bidro til å starte angrep etter angrep etter angrep. Takk og lov for at Afonso Alves er like håpløs som Alan Smith foran mål.

Bassong MOM med klar margin.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 29. Nov. 2008, 20:41 »
Vel. Går vel an å se det positive - vi holder nullen.
Og Kinnear beviser vel som vanlig sitt taktiske mestertekke.
Forøvrig skuffende dersom Owen var så svak som det sies her inne. Uvanlig at han er så gjennomført svak..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 29. Nov. 2008, 20:44 »
Ja, Bassong var MOM. Enrique var fryktelig i det defensive men litt bedre offensivt. Fryktelig at Martins blir bytta ut. Han var faktisk den som fekk til noko på topp. Etter byttet faller vi nærmast ned i vår egen sekstenmeter...Det var Owen som skulle ha gått ut.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.