20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wigan  (Lest 49351 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan
« Svar #30 på: 15. Nov. 2008, 12:37 »
Kampen må vel verte sendt på ein stream?
som sagt, om du går inn her: http://www.footballstreaming.info/ og deretter klikker deg innpå "LIVEstreams & feedback" finner du alltid ein link til dagens kamper, uansett hvilken kamp det skulle være... Du trenger ikkje streamingplayer en gang...
Venter i spenning...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 15. Nov. 2008, 12:39 »
Men i ingen kamper, verken før eller etter, har vi vært i nærheten av å spille som vi gjorde i Villa-kampen. Jeg synes Villa-kampen ser ut som et heldig unntak fra regelen om ræva-fotball.
For mot Fulham var det stikk motsatt av Villa-kampen. Da greide vi knapt nok å slå en eneste vellykket pasning. Enten det var én, fem, ti eller femti meter mellom avsender og mottaker.

Kampen mot ManCity var bra. Sterkt å snu 0-1 til 2-1 med 10 mann.
2. omgangen mot Everton var også bra. Egentlig hele kampen, vi produserte flere sjanser da og det var flere spillere som sto frem.
1. omgangen mot West Brom er vel kansje det beste laget har prestert denne sesongen. Kunne fort ledet med 2-3 mål etter 15-20 min da. 2. omgangen var ikke så bra selv om laget hadde full kontroll.

På den andre siden var kampen mot Sunderland håpløs, den dårligste vi har spilt under Kinnear mener jeg. Også kampen mot Fulham var dårlig, men da produserte vi ihvertfall noen få sjanser, blant annet ved Duff i stanga. Martins og Ameobi hadde også sine muligheter, og det var 2 idiotiske forsvarsfeil som førte til mål imot!

Jeg synes ikke det er så hakkande galt sånn sett under omstendighetene av en caretaker manager. Ihvertfall MYE bedre enn under Chris Houghton.
« Siste redigering: 15. Nov. 2008, 12:41 av Frode »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 15. Nov. 2008, 12:44 »
Man City, andreomgang mot Everton og førsteomgang mot WBA var gode prestasjoner, men spillemessig synes jeg vi var flere tusen hakk bedre mot Villa. Og da gjorde vi i tillegg 90 brukbart gode minutter. Riktignok bedre i andre, enn i første, men synes vi var bedre spillemessig i førsteomgang mot Villa enn i de fleste av de andre omgangene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Shearer1989

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #33 på: 15. Nov. 2008, 13:14 »
Noen radiolinker eller streaminglinker som virker?
"You`ve wasted your money lad", lokal Geordie på stillingen 0-4 til Arsenal

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 15. Nov. 2008, 14:38 »
Å lete litt skader vel ikke? At en eller annen streamlink er postet når det er skrevet 3 sider, er ikke usansynlig... Skråll opp til toppen av denne siden du...

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 15. Nov. 2008, 14:53 »
søk bare, stream link Newcastle vs Wigan på google

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 15. Nov. 2008, 14:54 »
Kampen må vel verte sendt på ein stream?
som sagt, om du går inn her: http://www.footballstreaming.info/ og deretter klikker deg innpå "LIVEstreams & feedback" finner du alltid ein link til dagens kamper, uansett hvilken kamp det skulle være... Du trenger ikkje streamingplayer en gang...

"Octoshape (Ben Sports) seems to be blocking out streams to (at least) the UK. Using a proxy doesn't appear to get around this."

Installerte det programmet og får sett par sekund før det vert blokkert...

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #37 på: 15. Nov. 2008, 15:01 »
Sendes kampen i opptak på c+ senere?

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #38 på: 15. Nov. 2008, 15:07 »
Ser ikke sånn ut. Får satse på at vi bøtter inn mål sånn at vi får se hyppige bilder fra kampen på canal+ sport 1:P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 15. Nov. 2008, 15:09 »
Målene vises ikke på C+ når kampen ikke vises på TV....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 15. Nov. 2008, 15:13 »
Laget er som forventet:

Given
Beye Colo Bassong Enrique
Jonas Butt Barton Duff
Martins Ameobi

SUBS: Harper, Cacapa, N'Zogbia, Geremi, Guthrie, Owen, Carroll

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #41 på: 15. Nov. 2008, 15:15 »
Bra laguttak! Herlig med Bassong inn.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 15. Nov. 2008, 15:39 »
Det som er rart med JK er at alle er enige i lagene han stiller. Det har vi ikke vært med de tidligere managerne..

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #43 på: 15. Nov. 2008, 15:41 »
Spiller ikke Amr Zaki? Da burde vi ro dette i land.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 15. Nov. 2008, 15:42 »
Det som er rart med JK er at alle er enige i lagene han stiller. Det har vi ikke vært med de tidligere managerne..

Det håpløse er byttene han foretar seg. Ellers har jeg stort sett vært fornøyd med JK så langt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."