20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wigan  (Lest 49315 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan
« Svar #225 på: 15. Nov. 2008, 18:04 »
ser de tre siste kampene er mot boro (H), Fulham (H) og Villa (B) - Livsviktige kamper! (setter det litt på spissen, men whatever)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #226 på: 15. Nov. 2008, 18:05 »
Klarte ikke å la være å hyle av latter da Bramble scoret. Haha, jævlig typisk!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 15. Nov. 2008, 18:07 »

Hvis du lo da er du faen ikke Newcastlesupporter!!!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 15. Nov. 2008, 18:08 »

Joda, det er jeg. Men gidder ikke å ta ting så helvetes seriøst lenger.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 15. Nov. 2008, 18:08 »
Ja at vi slepp inn mål der og at det av alle er TITUS BRAMBLE, det er så jevla typisk dette laget vi heiar på at eg kan ikkje få sagt det sterkt nok. Kan dra fram tusenvis av slike...Heilt frå Collymore , til no , ja Bramble...

Kjenne eg treng ein pause frå dette ... lang ein, veldig lang. Orkar rett og slett ikkje meir.

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #230 på: 15. Nov. 2008, 18:12 »

Medgangssupporter heter det
Walking in a Keegan wonderland!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 15. Nov. 2008, 18:14 »

Takk! Det er faktisk akkurat det det heter!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 15. Nov. 2008, 18:16 »

Hvorfor er jeg her fortsatt da?

Jeg gidder bare ikke sitte og grine fordi favorittlaget mitt taper. Det finnes viktigere ting i livet enn fotball. Syntes det er utrolig at folk i det hele tatt orker å bli så deppa når laget taper. Hva skal det være godt for da? Bare slik at dere kan gå rundt og kalle dere for "ekte" supportere?

Vi fikk 1 poeng. Smil.

Sytepaver.

Fotballemoer.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 15. Nov. 2008, 18:18 »
Synes faktisk det er latterlig av deg å si Olav. Jeg blir deppa fordi det er akkurat det jeg føler. Tror jeg snakker for mange da.. En sånn kamp kan ødelegge hele kvelden for meg.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 15. Nov. 2008, 18:18 »
Mener du virkelig det der, Olav? Så du mener det er feil å legge følelser til favorittlaget sitt? Når Newcastle driter seg ut på denne måten er resten av helga ødelagt for min del...Newcastle betyr fryktelig mye for meg!

Jeg har en kompis som satt å gråt når Scum slo Chelski i CL-finalen i fjor. Det er ekte følelser det. Men det vet vel ikke du hva er...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 15. Nov. 2008, 18:18 »
lol. Om du ikkje blir deppa når laget ditt taper så har du definitivt ikkje sjønnt ka det går i.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #236 på: 15. Nov. 2008, 18:22 »
at titus scorer ser jeg på som en morbid form for humor, mannen har jo hatt en tendes til å avgjøre kamper mot newcastle, enten som Newcastle spiller, eller som nå, som wigan spiller :)

Jeg kan i alle fall, selv om jeg hater mannen akkurat nå, trekke litt på smilebåndet av det her, så jeg er langt på vei enig med deg Olav :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 15. Nov. 2008, 18:25 »
Hva kan man si, folkens... 1 poeng i dag var ikke så sykt surt som så mange skal ha det til her.

Blir veldig glad når Newcastle vinner, men 2-2 i dag var da ikke så ille, særlig med tanke på hvordan det kunne ha gått. Vi ligger fremdeles over streken, og da ser jeg ingen grunn til å syte så fælt.

Jeg respekterer at dere depper når Newcastle taper, men da får dere respektere at jeg velger å IKKE gjøre det.

Og den eneste fotballemoen her inne er nok forresten Asbjørn. Ingen elsker motgang mer enn den karen!
« Siste redigering: 15. Nov. 2008, 18:28 av geordie-olav »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 15. Nov. 2008, 18:32 »
Mener du virkelig det der, Olav? Så du mener det er feil å legge følelser til favorittlaget sitt? Når Newcastle driter seg ut på denne måten er resten av helga ødelagt for min del...Newcastle betyr fryktelig mye for meg!

Jeg har en kompis som satt å gråt når Scum slo Chelski i CL-finalen i fjor. Det er ekte følelser det. Men det vet vel ikke du hva er...

Joda, jeg vet utmerket godt hva ekte følelser er.

Og selvfølgelig gråt han når favorittlaget hans taper CL-finalen. Særlig på den måten (terry kunne jo avgjort). Det er jo noe HELT annet enn uavgjort mot Wigan i serien.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 15. Nov. 2008, 19:43 »
Synst vi ikkje skal rakka ned på kvarandre om vi verte skikkleg skuffa og lei oss etter eit tap eller uavgjort slik som no idag, eller ein ikkje let det påverka seg i så stor grad.

Personleg så verte eg sinnsjukt deppa og i dårleg humør. Slik som idag foreksempel, fortent eller ikkje, vi leiar 2-3 min før slutt og det mot 10 mann. Slik skal vi ro i land. Når vi då rotar det vekk så "klikkar" eg. Det øydeleggje kveldn og helga, men samtidig teinkje eg at det ikkje er verdens undergang. Og at eg ikkje kan la det gå ut over dama og andre rundt meg, sjølv om eg er skikkleg sur ... Då må eg teinkje litt slik som geordie-olav, at dette ikkje er verdens undergang og at dette må vi leggja bak oss så fort som mogleg.

Ja, vi kjem til å kjempa i botn av tabellen heile sesongen. Men då er no 1 poeng 1000 gonger bedre enn 0. Og det er fortsatt veldig jevnt, ein seier kan ta oss langt opp. Eg har ikkje sjekka tabellen etter idag, men vi ligg vel over streken? Før dagens kamp låg vi under.
Vi kjem med stor sannsynlegheit til å verte oppkjøpt i løpet av sesongen, dette er noke veldig positivt som vi kan sjå fram til. Etter alt som har skjedd i løpet av åra så kan det igrunn ikkje verte så myke verre, bortsett frå å rykka ned. Men heilt ærleg så trur eg ikkje vi gjer det, ja som sagt vi kjem ti å vera der nede heile sesongen, men rykke ned gjer vi ikkje.