20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor er de nå?  (Lest 201385 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #150 på: 18. Nov. 2009, 13:05 »
Christian Bassedas er manager for Velez Sarsfield...

Merker at jeg ble veldig ivrig etter å finne ut hva våre tidligere spillere styrer med...
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #151 på: 20. Nov. 2009, 23:04 »
Is it true you were injured for XXXXX’s 1993 European Cup Winners Cup Final because you got into a fight with a bus driver back in XXXXX
Jim Manley, Wrexham
Yes, that happened here, in Tulua. A bus driver smashed into my car, and then when I got out of the car to get onto the bus, he shut the door on me. It was one of those security doors – so when I kicked it, my foot went through the glass but got cut as it came out. I was furious. If I’d got into the bus, I would have hit him, but he escaped. I’m a bit calmer nowadays – but in those days I used to get mad. And that’s why I missed the final.

Hvem er dette? Han er en av mine absolutte favoritter.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 20. Nov. 2009, 23:08 »
Psycho himself?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #153 på: 20. Nov. 2009, 23:15 »
hvis du mener en guncrazy himself så stemmer det

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #154 på: 20. Nov. 2009, 23:16 »
men jeg tipper nå (i whiskey tåka) at du mente Psycho som i personen og ikke "en hvilken som helst psycho"

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 20. Nov. 2009, 23:17 »
Asprilla altså?
Jeg tenkte på Stuart Pearce ja!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #156 på: 20. Nov. 2009, 23:17 »
hehe. poeng!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #157 på: 20. Nov. 2009, 23:19 »
sjekk intervjuet med ham i 4-4-2 i fjor. Konge!
http://fourfourtwo.com/interviews/one-on-one/127/article.aspx

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 21. Nov. 2009, 03:15 »
Må innrømme at jeg alltid har hatt en forkjærlighet for Psycho Pearce. Tino vil jeg egentlig mest karakterisere som "a nutcase". Han er bare sprø. Glad i våpen, glad i dop, glad i livet. Psycho har selvfølgelig blitt veldig rolig og snill med årene, og ser ikke spesielt farlig ut lenger. Men som spiller var han jo livsfarlig. Å takle i knehøyde med strake bein var mer regelen enn unntaket.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #159 på: 21. Nov. 2009, 23:12 »
Gode greier Jokke, men Psycho var nok ikke like guncrazy som Asprilla, og det var han jeg mente. men Psycho var Konge han også

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 22. Nov. 2009, 22:08 »
Jeg vet hva du mente. Fra min side var det bare at jeg kom til å tenke på Psycho, og at jeg aldri har sett på Tino som spesielt glad. Selv om han er uvanlig glad i våpen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 07. Des. 2009, 02:14 »
Legger merke til at Lee Clark bygger opp et godt navn for seg selv som manager i Huddersfield. Laget ligger på playoff-plass i divisjonen under, og spiller i god, gammel King Kev-stil som Lee Clark selv var med på. Har scora mye mål i år, og klarte et meget godt 2-2-resultat borte mot ligaleder Leeds United som har hatt et tett forsvar sålangt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 09. Des. 2009, 23:03 »
Minner også om David Edgars drømmeovergang til Burnley, som etter hva jeg har skjønt foreløpig har gjort at han har fått spilt hele en kamp i cup mot Hartlepool..?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 22. Des. 2009, 16:17 »
Boothroyd keen on ex-Newcastle star
Colchester United - Aidy Boothroyd is open to a deal for Nobby Solano

Colchester manager Aidy Boothroyd is refusing to rule out the possibility of signing veteran midfielder Nolberto Solano.

The former Newcastle and Aston Villa playmaker, who most recently played for Peruvian champions Universitario de Deportes, has joined up to train with Boothroyd's men this week.

The Us boss told the Colchester Gazette: "Nobby is here for a few days - he is training with us and we're monitoring the situation. He is a very well respected player and it's no secret that we're looking for someone in that area."

The 35-year-old made more than 250 Premier League appearances for Newcastle, Villa and West Ham between 1998 and 2008, as well as a brief training spell under Boothroyd while he was boss at Watford.

http://www.givemefootball.com/league-one/boothroyd-keen-on-ex-newcastle-star

Moro med Solano tilbake. Tipper han har en del inne fortsatt.

Peter

• Gjest
« Svar #164 på: 22. Des. 2009, 17:35 »
Kult! ;D