20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/11: Fulham - Newcastle [1700 på C+]  (Lest 36151 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: 9/11: Fulham - Newcastle [1700 på C+]
« Svar #150 på: 09. Nov. 2008, 18:59 »
At Cacapa faktisk får lov å spille fotball, uansett nivå, er skremmende.
Given, Barton og til dels Colo får pluss i boka av meg. Mener det er uflaks der han "feller" Johnson. Straffe? Jada, men han prøver ikke å felle han. På det første målet får han ikke gjort noe annet enn å slå ihjel Cacapa.
På en børs ville Cacapa i mine øyne få 2 eller 3. Helt seriøst.

Dårlig kamp av Fulham, latterlig ræva av oss...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 09. Nov. 2008, 19:01 »
Cacapa var veldig svak idag. Hvis Taylor hadde spilt kunne resultatet vært noe annet. Som Tjærnås sa så bel Cacapa lurt på slik at Coloccini måtte inn på straffen. Ikke bra av Colo å lage straffe slik, men det er nesten mer Cacapa sin skyld at det blir straffe.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 09. Nov. 2008, 19:09 »
Fy faen så søppel Cacapa er. Og det irriterer meg at vi slår så mye langt mot Hangeland og co. Vi får ingenting ut av det. Videre irriterte det meg at Kinnear ikke bytta inn Owen mens vi enda hadde trykket. Ingen av spissene våre hadde dagen på topp, og vi burde med fordel fått Owen inn tidligere. Og Jonas viser at han helt klart enda har mangler, mye igjen på effektiviteten sin, gjør mange unødvendige slurvefeil.
Men i dag er frustrasjonen størst over hvor søppel Cacapa er, og hvor dårlig fotball vi legger opp til å spille. Da vi hadde trykket i perioden i 2. omgang våget vi spille langs bakken, og å holde ballen i laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #153 på: 09. Nov. 2008, 19:11 »
Når Cacapa spiller sånn som han gjør, og allikevel spiller for et så godt lag, gir det meg store forhåpninger om at jeg kan få en proff-karriere! Så dårlig er det faktisk..
Det Cacapa gjør rett før straffen, kan ikke prøve å bortforklares engang. Jeg skjønner rett og slett ikke hva som skjer, og med en slik kamp savner jeg Boumsong, Onyewu og tilogmed Bramble. Hvorfor ikke spille med Edgar eller Bassong? Det var en stor taktisk bommert, som dessverre hadde stor påvirkning av kampen og kanskje resten av sesongen.....

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #154 på: 09. Nov. 2008, 19:11 »
Faktisk dommerens skyld det ble straffe. Dette grunnet det skulle vært et klart frispark til Cacapa. Han ble klart dyttet, å det var dette Butt tok opp med dommeren.
Ellers. Ja Cacapa gå oss ikke den tryggheten vi trengte i forsvaret, å det viste seg veldig tydlig. Skuffende av han, men jeg er vant med det.
Ellers spilte vi ikke akkurat veldig bra idag.
Nå blir det bare enda viktigere med 3 poeng mot Wigan.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 09. Nov. 2008, 19:12 »
dette holder ikke i det hele tatt. hvis vi har noen som helst ambisjoner om å komme på øvre halvdel må vi klare minst uavgjort mot lag som fulham. Kanskje er vi ikke bedre? kanskje har vi ikke gode nokk spillere til å komme på øvre halvdel?

Cacapa burde vært solgt i sommer, og vi burde prøvd hardere for å beholde faye som i mine øyne er mye mye bedre en cacapa. Dette kan bli en jævlig sesong hvis vi ikke blir kjøpt opp snart. Vi kommer ikke til å handle noen ting i januar med Ashley og Wise bak rattet. kanskje noen talenter fra latvia.

Hvis vi ikke får inn en forsterkninger i januar kommer det til å bli vanskelig veldig vanskelig på nyåret. Det er bare et spørsmål om tid før vi får nye skader på sentrale spillere.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 09. Nov. 2008, 19:14 »
Tror ting hadde vært bedre med Tayls på bana for å si det slik.
Det unnskylder alikevel ikke den møkkataktikken vi spilte. Perfekt måte å spille Hangeland god på.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 09. Nov. 2008, 19:17 »
Hvis vi ikke hadde fått den straffen mot oss tror jeg vi hadde vunnet. De fikk den da vi hadde kampen og etter 2-1 skiftet kampen helt karakter. Med Taylor på banen tor jeg resultatet hadde blitt et annet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #158 på: 09. Nov. 2008, 19:18 »
Lars Arild:
Mulig han blir dyttet litt, men jeg tror ikke det er nok til å dømme frispark på. Cacapa kløner det til, og sjansen Owen hadde burde han ha satt i mål.
Synd langskuddet til Barton ble reddet, kjempeskudd :)

Vi får bare håpe at Fulham følger opp med å slå Tottenham hjemme neste helg.
« Siste redigering: 09. Nov. 2008, 19:19 av Anders28 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 09. Nov. 2008, 19:20 »
Og hadde Kinnear gjort noen taktiske grep tidligere. Verken Shola, Martins eller Jonas hadde dagen der fremme, og jeg skulle gjerne sett Owen tidligere inn, og ihvertfall mens vi faktisk trykka. Det er jo da Owen burde kommet inn. Zog burde også kommet inn for Martins etterhvert. Og så kan jeg ikke få poengtere nok hvor mye taktikken i dag irriterte meg.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 09. Nov. 2008, 19:29 »
En ting jeg ikke skjønner er at vi ikke kan bytte inn offensivespillere for forsvarspillere. Når vi ligger under med et mål og det er få minutter igjen må vi få inn spillere som kan score mål og skape sjanser. N'Zogbia og Owen er slike spillere og jeg syntes en av stopperene (Cacapa) godt kunne blitt byttet mot Zog. Vi har lite å tape på slutten av kampen og daer det bare å pøse på offensivt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 09. Nov. 2008, 19:31 »
Forsåvidt enig. Cacapa kunne jo med fordel vært bytta ut for Geremi i pausa, slik at vi kunne flytta Beye inn som stopper.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 09. Nov. 2008, 19:32 »
Det som er så irriterende er at Fulham er fullstendig rævva, og likevel slår oss. Det vi feiler på er at for mange spillere slipper seg ned på et uakseptabelt nivå! Jose Enrique og Cacapa spesielt presterer sjokkerende svakt! Jonas er dritt på kanten i dag, og Shola er heller ikke på topp. Sjokkerende rævva av Owen å bomme på den sjansen, han kan faen ikke levere noe sånt, helt ufattelig! Bommen til Owen er en like stor blunder som Cacapa sin håpløse klarering på 1-0.

I dag er vår beste spiller Colo, ikke hans feil at han må inn å gjøre opp for en elendig Cacapa. Duff spiller også en bra kamp.

Given - 6

Beye - 6
Coloccini - 8
Cacapa - 3
Jose Enrique - 4

Jonas - 4
Barton - 6
Butt - 7
Duff - 7

Shola - 5
Martins - 6

Owen - 4

Personlige feil ødelegger dessverre kampen i dag. Det gjelder i begge ender av banen og ikke minst i pasningsspillet. Noen spillere henger med å leverer godt, og det skal de faktisk ha for!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 09. Nov. 2008, 19:33 »
Butt, Barton, Duff, Beye, Colo og Given får godkjent hos meg. Resten får stryk. Under pari, rett og slett.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 09. Nov. 2008, 19:40 »
Vi er nesten enig, men hva faen skal Martins gjøre bedre der oppe når han ikke får rom eller baller å jobbe med?  Martins leverer faktisk en ok kamp, prøver iherdig hele tiden, og er ganske god i perioder! Ikke klarer de rundt Martins å spille på hans styrker heller, så ut fra forholdene spiller Martins mer enn godkjent.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM