20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: R.I.P Tråden.  (Lest 71961 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: R.I.P Tråden.
« Svar #195 på: 31. Jan. 2012, 11:12 »
Han vokste opp nede i gaten der vi bor.. Vi kjente han godt da han var yngre. Han var tilogmed fadderen min da jeg gikk i 1. klasse og han i 5. klasse. Veldig trist å få den nyheten, var en herlig gutt.
« Siste redigering: 31. Jan. 2012, 11:14 av Eriksen »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 31. Jan. 2012, 11:31 »
Et fantastisk band, en utrolig lovende musiker. Utrolig trist. Ja, man må vel kunne bruke ordet tragisk.

Sender mine dypeste kondolanser til familien hans, og ikke minst bandkompisene. Og håper at jeg får se Honningbarna igjen en eller annen gang senere i år.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 31. Jan. 2012, 12:09 »
Utrolig at de ikke har gjort noe med den veien. Helt siden jeg var guttunge har det vært en kjent sak at den er livsfarlig, og flere har jo dødd på den strekningen allerede. Han gikk på min gamle skole og, skikkelig trist.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 31. Jan. 2012, 13:12 »
Utrolig at de ikke har gjort noe med den veien. Helt siden jeg var guttunge har det vært en kjent sak at den er livsfarlig, og flere har jo dødd på den strekningen allerede. Han gikk på min gamle skole og, skikkelig trist.

Var det langenesveien igjen?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 31. Jan. 2012, 13:13 »
Jepp, selvsagt... Skikkelig provoserende!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 31. Jan. 2012, 13:28 »
Uff, skjer mye sånt der for tiden..

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 31. Jan. 2012, 14:19 »
Meget trist. I bar overkropp med Palestina-skjerf passet han perfekt inn i Honningbarna, de beste går først.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 21. Feb. 2012, 00:07 »
Går rykter om at K.T Eggen er død. Noen andre som har hørt noe om det?

Utrolig trist i så fall, en stor ressurs i norsk fotball og virket som en kjernekar.

Har slitt med angst tidligere, men vil ikke trekke noen konklusjoner.
Bobby Robson:

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #203 på: 21. Feb. 2012, 00:14 »
Googlet litt rundt nå og dødsfallet er rimelig bekreftet gjennom facebook til tross for at media ikke har plukket det opp ennå. Forferdelig når folk dør i så ung alder. Hvil i fred.

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #204 på: 21. Feb. 2012, 07:36 »
Er vel en grunn til at media ikke har skrevet noe om det... vær varsom! Tenk litt lengre enn å være først med rykter!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 21. Feb. 2012, 09:20 »
Pressen har nok definitivt plukket opp ryktene, og det jobbes sikkert med å bekrefte ryktene, finne ut om alle som skal varsles er varslet. Jeg vil tro det kommer dårlige nyheter i løpet av dagen. Men vi vil nok neppe få høre særlig mye om hvordan det hele har gått til, da norsk presse er VELDIG tilbakeholden i forhold til å omtale selvmord, sammenlignet  med engelsk presse. De tilstandene vi fikk etter Gary Speeds død vil ikke forekomme i Norge, og sannsynligvis vil det ta lengre tid før norsk presse informerer om hendelsen.

Hvis ryktene ikke hadde vært sanne, hadde det blitt avkreftet i går kveld, kort tid etter at ryktene oppsto. Det er synd at man skal høre det gjennom rykter på sosiale medier, men sånn er norsk medievirkelighet blitt.

Men synes folk skal tenke seg veldig mange ganger om før de går ut med dette på twitter og facebook. Det kan være at pårørende ikke er varslet (det gjaldt spesielt i går kveld og i natt), og er det totalt feil på alle mulige måter å føle trangen til å være først ute med ikke-bekreftede nyheter.

Peter

• Gjest
« Svar #206 på: 21. Feb. 2012, 11:23 »
Da var det bekrefta av Dagbladet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 21. Feb. 2012, 11:24 »
 :'(
Bobby Robson:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 21. Feb. 2012, 11:38 »
 :snufs:

Knut Torbjørn Eggen var en veldig fin fyr, en dyktig fotballtrener og sin far opp av dage.
Det er en kjent sak at han har slitt med angst og depresjoner. I 1988 fikk han sitt første sammenbrudd, men kom seg på beina igjen. Så hadde han flere gode år som fotballspiller og assistenttrener i Rosenborg, før han skapte et navn for seg selv i Moss og Fredrikstad. Han hadde en kort, og lite vellykket periode som sportslig leder i RBK, som førte til at presset nok en gang ble for stort, og han fikk problemer. Jeg hadde virkelig, virkelig håpet at det skulle gå bra for han.

Skulle visstnok kommentere CL-kamp på onsdag. Både Viasat 4s fotballsendinger, og ikke minst norsk fotball blir veldig mye fattigere uten Knut Torbjørn Eggen. Mine tanker går til nærmeste familie og venner. Og i særdeleshet Nils Arne Eggen som nå har blitt enkemann og mistet sin sønn i løpet av bare et drøyt år.

Hvil i fred. Håper du har det bedre der du er nå.
 :snufs:

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 21. Feb. 2012, 11:43 »
Da har vi NUFC og RBK-fans mistet to store personligheter på nogenlunde like måter de siste månedene, ryktes det.
Spesielt og ufattelig trist.
Bobby Robson: