20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tony Jimenez  (Lest 6159 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tony Jimenez
« Svar #16 på: 12. Okt. 2008, 12:28 »
Ikke noe poeng i å lete etter gode spillere, i en periode preget av mye usikkerhet?
Kan hende at klubben ikke bruker penger i januar pga usikkerheten. Derfor er det ikke noe poeng i å finne gode spillere?
Hva pokker er det for slags holdning?

Selvfølgelig er det et STORT poeng i jobben Jimenez hadde. Selv om klubben er i en periode preget av veldig mye usikkerhet. Og selv om det kanskje ikke blir brukt penger i januar, så er det fortsatt et stort poeng i å lete etter spennende talenter og gode spillere til førstelleveren. Om ikke annet, så kan de på sikt bli aktuelle.

En speider kan da ikke bare ligge på sofaen og sløve fordi klubben for tiden ikke akkurat tenker mest på nye spillerimporter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 12. Okt. 2008, 12:46 »
Eller så kan han gå til en klubb hvor det er stabilitet og han kan fokusere på å gjøre jobben sin? Ser ikke helt hvorfor det er feil av han. Hvertfall ikke med tanke på at Owen m.fl. mest sannsynlig vil gjøre det sammen i Januar.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 12. Okt. 2008, 15:13 »
Nå har de fleste ropt og "gauket" etter Jiminez sin avgang, og når han "endelig" slutter å begrunner hvorfor så er pinadø meg det også galt ???

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 12. Okt. 2008, 15:16 »
Nå har de fleste ropt og "gauket" etter Jiminez sin avgang, og når han "endelig" slutter å begrunner hvorfor så er pinadø meg det også galt ???
Spørsmålet er vel om det er de samme som har ropt på han avgang og som nå synes det er trist at han forlater oss! :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 12. Okt. 2008, 15:47 »
Jimenez var vel den eneste av det nåværende oppsettet jeg alltid har håpet skulle bli. Ashley, Wise osv er jeg per i dag likgyldig til. Om de forsvinner så er det fint, om de blir så får de faenima få orden på denne klubben snart.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 12. Okt. 2008, 16:00 »
Er egentlig ganske likegyldig for meg. Fins vel flere dyktige mennesker der ute, selv om de kanskje ikke utelukkende kjøper spillere fra Spania.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 12. Okt. 2008, 16:12 »
Og de fleste dyktige er mest sannsynlig allerede i en klubb. Det er viktigere å holde på de vi har enn å prøve å karre til oss restene til andre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 12. Okt. 2008, 16:14 »
Jeg er forbanna lei hele kompisgjengen til Ashley, så det går helt fint!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 12. Okt. 2008, 16:18 »
Det blir jo bare teit. Du ser heller at Newcastle forfaller enn at en av "kompisgjengen" blir igjen ?

Jeg ser helst at de som ikke har peiling stikker, så kan de som er dyktige bli. Uavhengig av hvem de er blitt ansatt av eller hvem de er kompis med.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 12. Okt. 2008, 16:22 »
Jeg ser ikke at Jimenez er noen uerstattelig, ekstremt viktig mann for klubbens fremtid, for å være ærlig.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 12. Okt. 2008, 16:27 »
DET gjør ikke jeg heller.

På samme måte som Zoggy ikke er uerstattelig, ekstremt viktig mann for klubbens fremtid heller. Men jeg ser helst at han blir allikevel.. Siden vi først har han i klubben.

Anyway, han har dratt. Så når får vi bare håpe de andre følger han ut eller fikser opp i rotet å får hentet inn en klassemanager så fort som mulig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 12. Okt. 2008, 16:34 »
Hehe, jeg ser på Zog som en viktigere del, jeg da, men det er en annen sak :D