20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120560 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut sesongen
« Svar #795 på: 16. Mars 2009, 16:34 »
Det er sjokkerende, rett og slett. Ikke bare det at Kinnear ikke er noen god manager, men mannen har for faen svakt hjerte! Det at Kinnear vel er vår nest svakeste manager gjennom tidene bør vel også si oss noe.
Jeg gir meg ende over. Det er bare nok en indikasjon på at Ashley driver dette som gutteklubben Grei.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #796 på: 16. Mars 2009, 16:51 »
Det sykeste er at det ikke er en eneste lys tunnel å se. Om vi rykker ned så MÅ Mike Ashley bli for å ta klubben opp igjen, hvis ikke har han jo tapt sykt store penger. Men derson vi blir i PL, så blir han jo også. Og med Ashley som eier så er garantert Kinnear manager, uansett.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #797 på: 16. Mars 2009, 17:03 »
Kinnear, Hughton og Calderwood videre? Radar, fikser du billetter til hjemmekampen mot Doncaster neste sesong?
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #798 på: 16. Mars 2009, 17:21 »
Viss dette er sant, så er det eit feitt om me rykker ned eller ikkje... Heilt utruleg at Ashley og co ikkje lærer av eigne feil og snart innser kva som må til.

JK som fast manager? Ein middelmådig manager med dårleg helsa... Jepp, that sounds reasonable.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #799 på: 16. Mars 2009, 17:32 »
Grunnen til at han gjør dette er fordi dette er den enkleste løsningen. Da slipper han å starte jobben med å finne andre managere, for så å gå i forhandlinger med de. Her tar klubben en short-cut - til CCC.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #800 på: 16. Mars 2009, 18:15 »
Grunnen til at han gjør dette er fordi dette er den enkleste løsningen. Da slipper han å starte jobben med å finne andre managere, for så å gå i forhandlinger med de. Her tar klubben en short-cut - til CCC.

Jupp! Og derfor er det ingen glede over å ikkje rykka ned i år. Veit jo at vi kjem å vera der neste år, i same gjørma...

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #801 på: 16. Mars 2009, 19:47 »
Hvis dette er sant, så er det bare tragisk. Hva faen er det Fat Ashley tenker på? Eller med?
Skjønner ikke at det er mulig å være så til de grader inkompetent. Husker tilbake til tiden med Fat Fred og hvor mye jeg ønsket han ut og vekk fra klubben, men nå savner jeg faktisk Fat Fred. Jeg SAVNER Fat Fred Shepherd som sjef!! Det sier alt om Ashley. Fy fader asså, det er så frustrerende at det halve kunne vært nok.

Nei, dette marerittet ser ikke ut til å ta slutt. Jeg er er stygt redd det ender i Championship serien. Og det er en prestasjon av dimmensjoner av Fat Ashley og hans venner i London. Tenk det, rykke ned med Newcastle når du ser hvor mange elendige lag det er i prem league bunnen i år....

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #802 på: 16. Mars 2009, 20:01 »
Er enig med de fleste som mener det er helt tragisk om JK blir sittende som manager. Jeg vil ikke se Newcastle i Champinchip, men viss det vil føre til en bedre ledelse i lengden så må det jo nesten til. Blir vi i PL, fortsetter den talentløse ledelsen og manageren. Hva er best?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #803 på: 16. Mars 2009, 20:26 »
http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/217431/JOE-KINNEAR-STAYING-PUT-Newcastle-move-to-keep-manager-Chris-Hughton-and-Colin-Calderwood.html

Konge om dette stemmer, rett og slett fantastisk  ;D

Er nok større sannsynlighet for at det stemmer, enn at det ikke gjør det.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #804 på: 16. Mars 2009, 21:03 »
Er enig med de fleste som mener det er helt tragisk om JK blir sittende som manager. Jeg vil ikke se Newcastle i Champinchip, men viss det vil føre til en bedre ledelse i lengden så må det jo nesten til. Blir vi i PL, fortsetter den talentløse ledelsen og manageren. Hva er best?

Ashley og resten av ledelsen fortsetter hvertfall hvis vi rykker ned. Da MÅ han ta klubben opp igjen, hvis ikke så har han jo tapt masse penger.
Synes det er verst. Championsship, Ashley, Kinnear & co i et helt år. En hel sesong med bare møkkakamper.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #805 på: 16. Mars 2009, 21:18 »
Er det mulig å være så forbanna tette i pappen? Ikke faen om JK skal sitte fram til 2011. Han skal vekk etter denne sesongen, samme faen.
Vi kommer aldri til å bli noen toppklubb med den nåværende ledelsen. Det er nesten sånn at jeg gråter meg i søvn hver natt når jeg tenker på hvilken situasjon klubben er havnet i!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #806 på: 16. Mars 2009, 21:26 »
Er det mulig å være så forbanna tette i pappen? Ikke faen om JK skal sitte fram til 2011. Han skal vekk etter denne sesongen, samme faen.
Vi kommer aldri til å bli noen toppklubb med den nåværende ledelsen. Det er nesten sånn at jeg gråter meg i søvn hver natt når jeg tenker på hvilken situasjon klubben er havnet i!

Jeg vet ikke om du fikk det med deg jeg, men Joe Kinnear bekreftet faktisk selv at han fikk tilbud om en 3 års-kontrakt..
Men sant nok at vi aldri blir en toppklubb med den nåværende ledelsen.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #807 på: 16. Mars 2009, 21:42 »
Har fått med meg det ja. Er iallefall en SKAM!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #808 på: 16. Mars 2009, 21:50 »
For meg er det ihvertfall et klart prov på at Ashley har LANGT igjen før han er fotballfaglig dyktig til å styre en klubb. Kinnear er ikke en god nok manager for vår klubb, han har ei heller helsa til det. Må vel nesten ned i promille for å finne antallet fans som vil ha Kinnear som manager - og det er bare å innse det: Joe Kinnear er ingen god manager anno 2009. Han kan sikkert holde oss oppe i PL og stabilisere oss som middelhavsfarere, men det er da faen ikke vårt mål. Til det kunne vi likesågreit beholdt Souness.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #809 på: 17. Mars 2009, 17:09 »
Mike Ashley fortjener at klubben hans rykker ned.
Problemet er at det får så alvorlige konsekvenser på andre områder.
Ingen av de spillerne som yter sitt beste for denne klubben har fortjent at laget deres rykker ned. Men denne sesongen har vel vært et glimrende motbevis til Graeme Souness eldgamle påstand "Proper players wins you matches. Not tactics". I den perioden vi ikke har hatt en manager (altså etter at Kinnear ble sendt på sykehus) så har vi rast nedover på tabellen.
Vi var ikke akkurat veldig gode før den tid heller, men da var det faktisk ikke så bekmørkt som det er nå.
Vi har bare blitt dårligere og dårligere under Hughton, som selv bare blir dårligere og dårligere.

I et intervju med The Chronicle i går sa Steven Taylor at de (laget) gikk ut på banen for å se hva som skjer. Og først etter at Hull hadde scoret fant de ut at da måtte de kanskje begynne å gjøre noe selv også. Spillerne har ikke lyst til å tape, men de har ikke den fjerneste anelse om hvordan de skal spille fotball. De får tydeligvis null beskjeder fra treneren.
Og i et intervju med Hughton i går, sa jo Hughton selv at fra nå av var det plan B som gjald. Hva var så plan B? Jo, det var offensiv fotball.
Hvorfor i svarteste helvete er offensiv fotball plan B? Og hva pokker var da plan A? Å ikke gjøre noen verdens ting?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon