20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120528 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut oktober
« Svar #435 på: 11. Des. 2008, 13:01 »
Dette går i mine øyne ut på hvilke taktikker Kinnear har valgt. Han har utelukkende valgt feigt i kampsituasjoner, og det liker jeg overhodet ikke.
Når det kommer til resultater, så er jeg ikke fornøyd uansett. Jeg syns uten tvil vi burde tatt flere poeng enn de vi har.
Jeg er også fornøyd med at Kinnear kom til unsetning, men jeg er ikke glad over situasjonen :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #436 på: 11. Des. 2008, 13:09 »
Hadde vi vunnet mot Wigan og Stoke, så tør jeg faktisk påstå at alt her inne ville vært rosenrødt! Bortsett fra Joakim da, som har verdens sterkeste tvangsnevrose mot Joe Kinnear. Marginene har dessverre gått mot oss, og det er ganske tunge tider for klubben. Dog har jeg har fortsatt troen på at det kommer en god periode for dette laget, og som vil løfte oss vekk fra bunnen. Vi har gode fotballspillere, og det er det aller viktigste, og så lenge vi har det mister iallefall ikke jeg trua! Kinnear har hatt noen taktiske bommerter i det siste, men alle gjør feil, og han er intet unntak. Jeg er ihvertfall veldig takknemlig for den jobben Kinnear har gjort for oss, tross noen dårlige og unødvendige resultater har han gjort en veldig respektabel jobb.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #437 på: 11. Des. 2008, 13:12 »
Hehe, selvsagt, da hadde vi også tatt nødvendige poeng og ligget langt penere til på tabellen!
Jeg har gitt Kinnear skryt tidligere i sesongen når jeg føler han har fortjent det, og jeg kommer til å gi ham det pånytt om han gjør seg fortjent til det. Akkurat som at jeg kjefter på ham nå som jeg føler han fortjener det :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #438 på: 11. Des. 2008, 13:51 »
Det er synd at to eks Newcastle spillere putter på overtid !! Brambe og Faye, herregud. Vi har jo maks uflaks også !! :) Og det er som Kø1 sier, hadde vi fått 6 poeng i de to kampene hadde alt vært så mye mye bedre! Det er kun marginer og uflaks som gjør at vi ligger der vi gjør i dag, og jeg føler meg trygg på at vi kommer til å klatre.

Det viktigste nå er stabilitet og et par nye fjes i Januar. Og hvis vi er maks heldige, så ser vi en ny manager og ny eier i løpet av 2009.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #439 på: 11. Des. 2008, 13:57 »
Det som irriterer meg med Kinnear er de dumme suspensjonene etter tåpelige utspill. Er så forbanna lett å unngå!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 11. Des. 2008, 14:05 »
Kinnear driter seg alt for mye ut, samt at han er møkk elendig taktisk, slik har han for meg ihvertfall fremstått.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #441 på: 11. Des. 2008, 14:09 »
Jepp, det er jeg enig i. Jeg setter pris på at han ærlig, han legger ikke skjul på hvilke spillere han vil ha, han sier hva som skjer med hensyn på salg og drift av klubben og han sier ting som det er. Det er noe vi manglet under Keegan og Sam feks. De sa så lite som mulig og prøvde å holde det meste skjult. Men det hadde vært fint med en mellomting i enkelte tilfeller..

Han er vel ingen mestertaktikker. Men i utgangspunktet så synes jeg ikke byttene han gjorde på Lørdag var SÅ fæle, hadde vi vunnet så tror jeg få hadde reagert på de hvertfall.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #442 på: 11. Des. 2008, 14:41 »
Tja, King Kev kunne jo ikke si stort da han ikke visste veldig mye om hvem Dennis Wise kom til å by på.
Kinnear minner meg som sagt om Souness. Aldri redd for å si det han mener, bånn ærlig og er rett frem i det han sier. Souness var heller aldri redd for å erklære interesse for spillere han ønsket. Souness var også en ganske fæl taktiker og ganske utdatert.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #443 på: 11. Des. 2008, 15:10 »
Tja, King Kev kunne jo ikke si stort da han ikke visste veldig mye om hvem Dennis Wise kom til å by på.

Dette er jo påstander som ikke kan motbevises. Ingen vet den fulle sannhet, men det er nok en del i det ja.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #444 på: 11. Des. 2008, 15:35 »
Sitat fra: kø1
Hadde vi vunnet mot Wigan og Stoke
Poenget er at vi IKKE vant mot Wigan og Stoke. Og det er faen ikke uflaks som gjorde at vi ikke greide det.
Og det er nettopp der poenget mitt ligger. Vi har ikke prestert godt nok. Og Joe Kinnear er en del av problemet.

Jeg vil ikke si at jeg er glad for at vi har Joe Kinnear. Jeg vil si at jeg er glad vi har en manager, selv om han er en inkompetent fjott. Men hvis det ikke hadde vært for Mike Ashley, kunne vi hatt så meget, meget bedre. Og straks Mike Ashley fordufter, så vil jeg ha inn en som er tusen ganger bedre enn Joe Kinnear. For hvis Joe Kinnear redder oss fra nedrykk er det flaks. Og jeg tror vi kan rette takken ene og alene til Michael Owen og Shay Given. Ikke til Joe Kinnear.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #445 på: 11. Des. 2008, 15:58 »
Manageren sitter på hovedansvaret for lagets resultater, uansett hvordan det går.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #446 på: 11. Des. 2008, 16:09 »
Sitat fra: kø1
Hadde vi vunnet mot Wigan og Stoke
Poenget er at vi IKKE vant mot Wigan og Stoke. Og det er faen ikke uflaks som gjorde at vi ikke greide det.
Og det er nettopp der poenget mitt ligger. Vi har ikke prestert godt nok. Og Joe Kinnear er en del av problemet.

Jeg vil ikke si at jeg er glad for at vi har Joe Kinnear. Jeg vil si at jeg er glad vi har en manager, selv om han er en inkompetent fjott. Men hvis det ikke hadde vært for Mike Ashley, kunne vi hatt så meget, meget bedre. Og straks Mike Ashley fordufter, så vil jeg ha inn en som er tusen ganger bedre enn Joe Kinnear. For hvis Joe Kinnear redder oss fra nedrykk er det flaks. Og jeg tror vi kan rette takken ene og alene til Michael Owen og Shay Given. Ikke til Joe Kinnear.

Har vi ikke hatt marginer mot oss i kamper i de foregående sesonger kanskje?? Skjærp den rare hjernen din å forstå at det ikke er bare Joe Kinnear sin feil at vi ikke har vunnet disse to kampene mot Wigan og Stoke!! Faen asså!!! Det er to dødballmål vi har sluppet inn i sluttminuttene. Det skal være mulig å markere motstanderen, og du skjønner at det IKKE er jobben til Joe Kinnear!??

Rette takken ene og alene til Shay Given og Michael Owen hvis vi unngår nedrykk, og det er flaks hvis vi klarer det....Hva faen!?!?! For det første; Owen har ikke en gang vært på banen i våre beste kamper denne sesongen(manu B, Villa H).....og for det andre; det er 11 spillere på dette fotballaget(du forstår enda ikke det).....dessuten er vi ikke engang helveis i seriespillet, og vi ligger vel ikke under streken heller, samtidig har vi 5 poeng eller noe sånt opp til øvre halvdel.....du har faen meg så jævli mye sperrer i hjernen!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #447 på: 11. Des. 2008, 16:14 »
Skal Joe Kinnear ha all skyld om vi taper må han også ha all ære om vi vinner. Dette er ikke tilfellet. Vi har elleve spillere på banen og Kinnear på benken. Alle er ansvarlige, både når vi vinner og når vi taper. Selv om jeg ikke er noen Kinnear-fanboy, som jeg ikke tror noen her er, tror jeg omtrent alle er klare over at det er noe av det beste vi kan få for øyeblikket.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #448 på: 11. Des. 2008, 16:23 »
Skal Joe Kinnear ha all skyld om vi taper må han også ha all ære om vi vinner

Veldig godt sagt!

Og jeg er skråsikker på at selvom kinnear hadde fått oss opp på en 7 plass denne sesongen så hadde de fleste vært enige om at vi ville hatt en annen manager når den tiden kommer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #449 på: 11. Des. 2008, 16:37 »
Joe Kinnear er det ENESTE vi kan få på nåværende tidspunkt. Med en annen eier vil vi ha langt flere og langt bedre alternativer.
Derfor ser jeg på det som en stor fordel at klubben selges i morgen den dag (nei, jeg sier ikke at jeg tror det skjer, jeg forventer ikke at klubben blir solgt på noen måneder, dessverre, og det plager livet av meg).

Les at jeg sier at Joe Kinnear er en DEL av problemet. Joe Kinnear skal ikke ha all skyld for at vi ikke vant mot Wigan og Stoke. Men han må ta på seg en del av skylden. Det er han som har ansvaret for å få spillerne til å prestere. Når spillerne ikke presterer og blir rundspilt av et lag som Stoke, så må Joe Kinnear ta på seg en god del av skylden for det. Da har han ikke gjort en god nok jobb i pausen. Personlige feil kan selvfølgelig alltid forekomme. Det gjorde det også under Keegan. For all del. Men når vi ikke har en eneste kvalifisert målsjanse på de siste 45 mot Stoke, mens de bombarderer Given med skudd fra alle mulige vinkler, da må vi sette fokus på laglederen. Manageren. Altså Joe Kinnear. Hva gjorde Joe Kinnear i pausen mot Stoke, for å få oss til å fremstå så vanvittig svake?

At Stoke utliknet på corner på overtid er ikke så mye uflaks når de har fått dominere hele andreomgang. Det er selvfølgelig dårlige prestasjoner av spillerne. Men dårlige spillerprestasjoner var det jo i hele andreomgang. Det reflekterer dårlig på manageren. Det skjønner vel enhver idiot?

Vi har selvfølgelig hatt marginer mot oss. Men man kan ikke skylde på marginer når man blir pisset på av Stoke i 45 hele minutter, etter å ha ledet 2-0 til pause. Ikke faen om det er uflaks.

Vi vinner som et lag og taper som et lag. Og manageren er en del av det laget.
Hadde vi vunnet 4-0 mot Stoke, med to mål i hver omgang, hadde jeg klappet Kinnear på ryggen og sagt bra jobba.
Hadde vi vunnet 2-1 mot Wigan, etter å ha ligget under lenge, hadde jeg klappet Kinnear på ryggen og sagt bra jobba.
Jeg var veldig glad etter uavgjorten mot Man City, for en god del evigheter siden. At vi mistet seieren på slutten var ikke så veldig skuffende der og da.
Jeg kunne klappet Kinnear på ryggen etter Chelsea-kampen og sagt bra jobba.
Isolert sett var jo Chelsea-kampen en gedigen opptur. Men når vi følger opp en slik prestasjon med å drite oss ut mot Wigan og Stoke, da er det ikke lenger en bra jobb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon