20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120230 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut oktober
« Svar #420 på: 10. Des. 2008, 22:37 »
De 11 utpå banen kan være så god de bare vil. Joe Kinnear kunne vært manager for Chelsea, og de hadde samlet på 14. plasser.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #421 på: 10. Des. 2008, 22:48 »
Jeg er ikke enig i at det ikke er stabilitet i klubben....

Denne klubben drives stabilt ustabilt!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #422 på: 10. Des. 2008, 22:49 »
Dette er faktisk på grensen til det latterlige...

Hva har JK gjort? Han har tatt over en tropp som er i fullstendig oppløsning, han har levd på månedskontrakter, han har minimal tiltro blant "fansen" og han jobber under et styre som vil vekk så fort som mulig. Hva kan man forvente!?

Hvis jeg ikke husker helt feil har han 2 seiere, 2 tap og 5 uavgjort. Er det så forbanna dårlig? Vi plukker i det minste poeng i nesten hver kamp.. Hva faen kan vi forvente når vi ligger ann slik vi gjør nå??

Jeg reagerte også med vanntro når jeg så at JK ble ansatt, men jeg sutrer ikke over det fortsatt. Han er ikke den beste manageren som finnes, men han er bedre enn mange andre alternativer. Alle som er så jævelig påstålige med ting her, kan dere ikke si HVA vi burde gjort da?

Hvem manager i "verdensklasse" er villig til å komme til Newcastle?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #423 på: 10. Des. 2008, 22:52 »
De 11 utpå banen kan være så god de bare vil. Joe Kinnear kunne vært manager for Chelsea, og de hadde samlet på 14. plasser.

Du er ikke god i hodet!!

Er langt på vei enig med Lars Thomas....Kinnear har begått noen taktiske feil, men totalt sett har han gjort en respektabel jobb.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #424 på: 10. Des. 2008, 23:34 »

No drit du deg sjøl berre ut...Ingen tek deg seriøst når du kjem med slik uttalelsar. Beklaga men eg greie berre ikkje å ta deg seriøst...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #425 på: 10. Des. 2008, 23:38 »

Du er ikke god i hodet!!

Er langt på vei enig med Lars Thomas....Kinnear har begått noen taktiske feil, men totalt sett har han gjort en respektabel jobb.

Ja men du skjønnar at Joakim meinar Chelsea hadde rykka ned med Kinnear som manager, eller meinar han at vi burde henta Scolari istaden...kvifor ikkje Mourinho? Nei, no skjønnar eg, han ville vi skulle fortsetja med Hughton etter at KK stakk...Slik at vi no hadde hatt maks 4 poeng.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #426 på: 11. Des. 2008, 00:15 »

Du er ikke god i hodet!!

Ja men du skjønnar at Joakim meinar Chelsea hadde rykka ned med Kinnear som manager, eller meinar han at vi burde henta Scolari istaden...kvifor ikkje Mourinho? Nei, no skjønnar eg, han ville vi skulle fortsetja med Hughton etter at KK stakk...Slik at vi no hadde hatt maks 4 poeng.

No drit du deg sjøl berre ut...Ingen tek deg seriøst når du kjem med slik uttalelsar. Beklaga men eg greie berre ikkje å ta deg seriøst...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #427 på: 11. Des. 2008, 00:22 »
Ikke gjør deg dummere enn du er, Benson. Det er jo akkurat slik som Igrinde skriver at Joakim "oppfører" seg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #428 på: 11. Des. 2008, 01:30 »
Men herregud da!
For det første er det LATTERLIG å påstå at fansen er grunnen til at vi er der vi er i dag. Det er jo fullstendig VANNVITTIG å påstå. Det er de høye herrer - første Freddy Sheperd, og så har Mike Ashley bare fortsatt jobben med å hawaiisere denne klubben. En god styreformann makter ta de rette valgene selv når det går litt trått og supportere ikke er fullstendig enig. Det gjør meg irritert når noen skal drive å prøve å legge skylden på fansen for dette. Skivebom. De fleste kritikerne her inne skylder Mike Ashley for elendigheten, ikke Joe Fuckin' Kinnear.

For det andre - har jeg sagt at jeg vil sparke Kinnear!? Jeg sier jo at jeg ikke vil det - FORDI INGEN andre mer dugelige managere vil jobbe under Mike Ashley. Hadde jeg vært fastboende i Newcastle hadde jeg møtt på hver eneste kamp og støtta laget. Det gir meg alikevel rett til å mene at Joe Kinnear er en elendig taktiker, en dinoasaur av en manager, og en mann som per nå ikke viser noen god visjon for hvordan dette laget skal spille. Han gjør taktiske brølere støtt, og det setter oss dårlig til på tabellen. Vi kan selvsagt enda snu dette, med noen positive resultater, men om noen tror jeg er fornøyd med å ligge å vake med nedrykksspøkelset over klubben, så er svaret et klart NEI. Jeg mener vi har et bedre lag enn som så, og jeg mener Kinnear ikke har klart fått det beste ut av oss. Resultatene har på ingen måte vært noe å glede seg veldig over.
Kinnear skal ha kred for å ha turt ta over dette laget. Men Joe Kinnear hadde heller ikke stort å tape. Absolutt ingen var spesielt interessert i å ansette Kinnear, og når da Newcastle kom til unsetning ble vel valget nokså enkelt. Mannen hadde ingenting å tape. Jeg hadde glatt gått for El Tel fremfor Kinnear, eksempelvis, men dessverre sa han nei.

Jeg vil ha nye eiere fort som faen. Dersom de klarer finne en bra manager ser jeg svært gjerne at de tar over omgående, selv om vi snakker inneværende sesong.
« Siste redigering: 11. Des. 2008, 01:44 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #429 på: 11. Des. 2008, 03:33 »

Hahaha, herregud...Du skjønner vel at spillerne faktisk må PRESTERE også? Selv om Kinnear gjør dårlige bytter så er det ikke ene og alene hans feil at vi ligger der vi gjør på tabellen.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #430 på: 11. Des. 2008, 12:15 »
Synes Kristoffer skriver mye bra her. Selvfølgelig er det bra at Kinnear har takket ja til oss når ingen andre ville, men det må gå an å kritisere han likevel. Jeg synes kommentarene hans mot dommerne etter kamper er akkurat like dumme selv om han er den eneste som vil være trener for oss.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #431 på: 11. Des. 2008, 12:29 »
Selvfølgelig kan man være kritisk til JK, det er jeg også. Men når man greier å si at Chelsea hadde endt på en 14 plass med JK så viser det veldig liten innsikt. Greit nok at JK gjorde to ræva bytter på Lørdag, men det er faktisk spillerne som slipper inn de to målene. Å legge all skyld på Kinnear mener jeg blir helt feil, spillerne presterer ikke, noe er deres egen feil, noe er Kinnear sin feil, og noe er Ashley Keegan sagaen sin feil.

Det er ikke Èn grunn til at vi er der vi er i dag. Det er mange hendelser de siste årene som har gjort oss til en bunnklubb.. Ustabilitet, ny manager hvert år. en altfor svak tropp HVERT år, Sheperd, Ashley osv osv.

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, vi skal takke høyere makter for at Kinnear tok over Newcastle, hvis ikke hadde vi fortsatt hatt Hughton som gikk på 5-6 strake tap. Det er selvfølgelig mange mange andre enn JK jeg ville ha hatt, men når alle sier nei og han er det "beste" vi kan få, så må vi ta til takke med det.

Newcastle blir ikke solgt med det første, tipper det kan ta år før klubben blir solgt. Williams i Blackburn har prøvd å selge klubben i årevis uten tilslag, så å tro at vi skal selge i løpet av denne sesongen tror jeg nok desverre blir ønsketenkning. Det eneste Newcastle fansen bør gjøre nå er å støtte opp under laget å håpe at vi klaterer ut av nedrykksumpa.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #432 på: 11. Des. 2008, 12:31 »
Da er jeg mer enig. Jeg er glad vi har Joe Kinnear, men i en ideel verden ville jeg hatt en mye bedre.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #433 på: 11. Des. 2008, 12:52 »
Da er jeg mer enig. Jeg er glad vi har Joe Kinnear, men i en ideel verden ville jeg hatt en mye bedre.

bra!  :D

Jeg kan også godta at han gjør noen bommerter på bytter i begynnelsen, mannen kjenner ikke hver eneste spiller i klubben, mange har kommen tilbake ifra skade og han har ikke hatt noen pre-season til å finne rett rolle til spillerne. Alle vil vell måtte prøve og feile i begynnelsen, jeg håper bare han lærer av det.

Beye opp på høyre flanken er i utgangspunktet ingen dom ide, men du vet ikke hvor dumt det blir før du faktisk har prøvd det. Regner med at han ikke prøver det igjenn... men det kunne fungert i krisesituasjoner...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #434 på: 11. Des. 2008, 12:59 »
Dette er faktisk på grensen til det latterlige...

Hva har JK gjort? Han har tatt over en tropp som er i fullstendig oppløsning, han har levd på månedskontrakter, han har minimal tiltro blant "fansen" og han jobber under et styre som vil vekk så fort som mulig. Hva kan man forvente!?

Hvis jeg ikke husker helt feil har han 2 seiere, 2 tap og 5 uavgjort. Er det så forbanna dårlig? Vi plukker i det minste poeng i nesten hver kamp.. Hva faen kan vi forvente når vi ligger ann slik vi gjør nå??

Jeg reagerte også med vanntro når jeg så at JK ble ansatt, men jeg sutrer ikke over det fortsatt. Han er ikke den beste manageren som finnes, men han er bedre enn mange andre alternativer. Alle som er så jævelig påstålige med ting her, kan dere ikke si HVA vi burde gjort da?

Hvem manager i "verdensklasse" er villig til å komme til Newcastle?

Helt enig Lars. Synes egentlig at vi har gjort det brukbart med tanke på forutsetningene. Når har vi f.eks holdt nullen 2 kamper på rad. Eneste skikkelige skuddet for baugen var at vi ikke vant mot Stoke og de rare byttene i den kampen. Ellers har JK klart seg bedre enn forventet.