20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120501 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut oktober
« Svar #195 på: 08. Okt. 2008, 19:34 »

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #196 på: 08. Okt. 2008, 20:19 »
Spillerne er tydeligvis meget fornøyd med JK:

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/10/08/Premier-League-Harper-on-Kinnear/

Sjekk kommentaren under, der JK snakker til Simon Bird. Ha ha ha. Priceless ;D
Who else...... Alan Shearer

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #197 på: 09. Okt. 2008, 14:39 »
De liker ikke at han banner Erlend ! Slemme, slemme mannen som sier fyyy-ord

Jepp, må være der det ligger!   Grunnen til at jeg og noen flere reagerer på det intervjuet er at vi ikke tåler fyyy ord!
Evt. så er vi ikke 14 år, og synes ikke det at en voksen man banner på TV er tøffeste i hele verden lengre.

Faen , der tok du meg på kornet...jeg som pleier å spole til de stedene der det er mest banning når jeg ser film. Ikke har jeg blitt 15 enda heller, huff !

Det går jo litt å være profosjonell også da. Kinnear representerer Newcastle United, en klubb som blir fulgt av mennesker i alle aldre. Det er ikke så kult at unger på 5-6 år sitter å følger med på tv når en av hovedrepresentantene ikke klarer å si en setning uten å banne.

Det er greit å banne, det er greit å høvle over media, men han må tenke hva han representerer.

Men hele det møtet skulle jo egentlig være off the record, det var ikke meningen at noen skulle få se det. Men Kinnear sa at de kunne skrive hva de vil, så...uansett, han skal ikke være her så lenge, så jeg gir en lang faen i hvordan han er som person.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 09. Okt. 2008, 17:14 »
Det gjør jeg også. Og jeg bryr meg egentlig ikke noe særlig om det intervjuet.. Men jeg ser at folk ikke liker måten han representerer Newcastle på.

Men jeg på en annen måte tror jeg det er bra at vi har en mann som ikke er redd for å si akkurat hva han mener til hvem det enn måtte være.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 11. Okt. 2008, 13:49 »
Hva tror dere sjangsen er for at Kinnear får gå inn i trener staben ilag med Keegan:) At han blir med i gruppa som motivator og pådriver:D Hvis halvparten av det Joakim mener om mannen er sant, så bør jo mannen kunne en og annen ting om forsvar :)

Vi har jo en ekstrem tynn trenerstall :)
Han kom, ble mett og dett var dett....

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #200 på: 11. Okt. 2008, 15:58 »
Han kan bli som pressetalsmann eller noe sånt
sunt pueri pueri puerilia tractant

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 11. Okt. 2008, 16:25 »
Kinnear i trenerstaben nå. Halleluja.
Det er nesten like ille som å ha han som manager.
Joe Kinnear bør ha seg veldig, veldig, veldig langt bort fra Newcastle når klubben er solgt og en ny manager er på plass.
Keegan bør kunne klare seg utmerket godt uten Kinnear. Han har da Hughton, som ikke gjorde noen dårlig jobb. Sjansen for at Hughton fortsetter som Keegans høyre hånd, er nok større enn at Kinnear gjør det. Og det er utelukkende positivt.

Og selv om Kinnear verken er fotballtrener eller manager, så er han minst av alt pressetalsmann. Basert på den sagnomsuste pressekonferansen har han ingen forutsetninger for å kunne gjøre en slik jobb. Kan vi ikke bare glemme hele dritten, og lengte etter Keegan?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #202 på: 11. Okt. 2008, 16:30 »
Ifall du ikke forsto det, så var pressetalsmann nokså ironisk ment
sunt pueri pueri puerilia tractant

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 11. Okt. 2008, 18:37 »
Ifall du ikke forsto det, så var pressetalsmann nokså ironisk ment

jeg tok den om ikke annet 8)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #204 på: 18. Okt. 2008, 08:49 »
http://www.tribalfootball.com/?q=content/newcastle-boss-kinnear-warns-ashley-we-must-buy-january
Ikke den sikkerste kilden på denne jord, men Kinnear sier iallefall det han mener.

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/newcastle/3218581/Joe-Kinnear-compiles-Newcastle-shopping-list-Football.html
Ja, spennende å se hva slags spillere han kan finne til oss. Føler liksom det er sånn at vist enn ønsker seg en bil til jul, å får enn sokk..Sånn blir det med spillerene han evt hadde hentet.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 18. Okt. 2008, 15:17 »
Speaking ahead of the game, Joe Kinnear said:

"I'm not trying to be something I'm not. I grew up on a council estate in Watford. I come from a one-parent family. My dad died when I was young and my mum brought up five on a council estate.

"There were an awful lot of characters at Wimbledon in the 10 years that I was there. There were things that had to be said and I don't know how to say them any other way than to tell them straight how it is.

"Maybe I am gradually getting the fans over to my way of thinking. Maybe they are coming to terms that I am totally a football man, a bit of a lunatic at times, I can?t change to be honest. I am not the best in the world with the press by any means, I know that and I do lose my rag now and then

?I have been up in the stand a few times in my career - it?s not the first time I have been banned.

?It is frustrating up there, especially with those mobile phones. It was frustrating up there, shouting through the phone. ?I want to move him, left, right, can?t you hear me?? ?I am one of those managers who acts quickly if I see something going wrong on the pitch. I will not just sit there and hope it changes itself. If I see they are too strong for us in a certain area, I will do something about it. I have done it all my life.

"Standing on touchlines, I will be focused on changing things, willing the players on, talking to players. I?ll probably be pushed back on to my bench around 40 times by some sort of official.

?Of course, it will be a very proud moment for me when I step out. I?m looking forward to it. The support is phenomenal and I hope I can give them something to shout about. Fingers crossed.?

?I am led to believe Friday (today) will be a big day. I think something may happen after that,?? he said.

?As far as I know from Mr Harris, who is handling the situation, most of the offers will be coming in Friday.

We will have a clearer picture then where everything stands.

?I think that whether they accept the bids or not, that is the deadline as far as I know. I know they have six or seven consortiums talking to them. I don?t know who the consortiums are and, of course, if they come in and want to shift me out, so be it.

?I?ve had no contact with Dennis Wise. I was not even aware about Tony Jimenez leaving until I was told by the club. I was just concentrating on the training and football side of things. I am not interested in the political side of it.

?I am desperate to win on Monday night. If I do exceptionally well and get a decent result, who is to know what is just around the corner?

?That could give me an opportunity. Maybe another club may give me an opportunity when a new owner comes in.?

Kilde nufc.com

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 18. Okt. 2008, 17:55 »
Hvis nye eiere våger seg på å gi Kinnear fornyet tillit, er det noe alvorlig galt. Og da gir jeg rett og slett opp. Da gidder jeg ikke mer. Da melder jeg meg ut. Da graver jeg meg ned og kommer opp igjen når verden har blitt rettferdig. Sånn rundt 2026/27. Da feirer vi hundreårsjubileum siden forrige ligagull med å vinne et nytt.

Det kan kanskje høres pessimistisk ut, og kall meg gjerne en medgangsupporter. Men ett sted må grensen gå for hva jeg kan finne meg i.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 18. Okt. 2008, 18:00 »
Er det vært antydet noen steder at Kinnear blir en permanent løsning, eller klarte du ikke å lese de to siste setningene?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 18. Okt. 2008, 18:03 »
Haha, lær deg å les bedre Joakim! :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 18. Okt. 2008, 18:42 »
Haha, lær deg å les bedre Joakim! :D
Hmm. Ja, det ser det faktisk ut til at jeg må gjøre. Jeg så vitterlig at det sto ?That could give me an opportunity. Maybe another club may give me an opportunity, or when a new owner comes in.?
Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg var sikker på at den setningen mente at Kinnear håpet på fornyet tillit under en ny eier.
Så feil kan man altså ta.

Jaja. Vil uansett ikke utelukke muligheten for det, og lar innlegget mitt stå, som et worst case scenario.