20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness har gjort flere riktige grep sålangt i sommer...  (Lest 9080 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Souness har gjort flere riktige grep sålangt i sommer...
« Svar #30 på: 19. Juni 2005, 22:00 »
Sitat fra: "NUFCern"
Er det en ting Souness er ganske god på, så er det på gjøre brae kjøp. Ihvertfall i Newcastle. Han gjorde det godt i januar som du skriver.
Og han har startet godt i sommer også, med kjøp av Parker allerede. Og vi er også favoritter til å kjøpe Emre fra Inter Milan.

Så jeg har tro på at han klarer å rydde opp betraktelig i stallen sånn at vi får en fin start på neste sesong. Det fortjener Souness.

Men det spørs om de taktiske egenskapene hans holder mål da...

Jepp, han hadde også flere bra kjøp i Blackburn hvor han hadde begrensede midler. Han kjøpte David Thompson, Friedel, Gamsten, Emerton, Dickov for omtrent ingenting.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

DanMan

• Gjest
« Svar #31 på: 20. Juni 2005, 09:28 »
Fantastisk enig med deg, Nordin ang Bramble. Han er en klassespiller i mine øyne, og jeg vil påstå at O'B ville vært femtevalg, da jeg vil tro Ramage er et hav bedre.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #32 på: 20. Juni 2005, 09:54 »
Sitat fra: "DanMan"
Fantastisk enig med deg, Nordin ang Bramble. Han er en klassespiller i mine øyne, og jeg vil påstå at O'B ville vært femtevalg, da jeg vil tro Ramage er et hav bedre.

AOB kommer vel til å bli klasse i en ny klubb, han trenger støtte fra fansn, og det har han ikke fått hoss oss. Ikke rart han spiller så nærvøst og slikt når 52.000 tilskuere slenger dritt til han. Han hadde ingen framtid hoss oss, så det var bra han ble solgt, men A.Hughes var en mann vi ikke skulle kvittet oss med. =(
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

DanMan

• Gjest
« Svar #33 på: 20. Juni 2005, 10:11 »
Kan være enig i at Hughes ikke var den første jeg ville se ut døra, men da et bud kom var det like greit. Han blir aldri mer enn en ok potet, og med talenter i fleng i backrekka vår for tiden tror jeg det var riktig å la ham gå. Det er nok det beste for ham selv også, med mer spilletid enn han ville fått hos oss. Jeg støtter defor slaget 100%.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #34 på: 20. Juni 2005, 10:52 »
Sitat fra: "DanMan"
Kan være enig i at Hughes ikke var den første jeg ville se ut døra, men da et bud kom var det like greit. Han blir aldri mer enn en ok potet, og med talenter i fleng i backrekka vår for tiden tror jeg det var riktig å la ham gå. Det er nok det beste for ham selv også, med mer spilletid enn han ville fått hos oss. Jeg støtter defor slaget 100%.

Alltid bra å ha en potet i laget. Vi kan desverre ikke stole 100% på talentene våre, mens Hughes var en spiller som ga 100% uansett. Og med tanke på Baba som aldri er fit, så trenger vi en venstreback nå når Hughes forsvant. Jeg støtter ikke salget, så lenge vi ikke har funnet en erstatter.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

DanMan

• Gjest
« Svar #35 på: 20. Juni 2005, 11:13 »
Spillere som gir 100% er vel og bra, men de forutsetter at de har noe å gi! Alan Smith gir også alt, men han er - i mine øyne - en latterlig dårlig spiss. Vi har Elliott på venstre som back-up, men skal si meg enig i at det kanskje ikke er så bra som det bør være, men han gir også 100%, og er en bedre venstreback enn Hughes.