20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 888322 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #3960 på: 23. Mai 2013, 15:03 »
Vanishing Point - Latterlig badass film, ass. Bilfilmer var jævlig fett en gang i tiden, i motsetning til hva vi får servert nå om dagen (minus et par her og der, selvfølgelig). Man sjef!

http://www.imdb.com/title/tt0120430/?ref_=fn_al_tt_2

Denne?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3961 på: 23. Mai 2013, 15:10 »
Hehe, nei. Snakker selvfølgelig om orginalen fra 71. Remaken er pisskjip.
Nei.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3962 på: 23. Mai 2013, 15:38 »
Såg Training Day på nytt i går. Herregud, har gått altfor lang tid siden eg såg den sist. Herlig film med gode skuespillerprestasjoner og ein drivende god handling, blir aldri kjedelig. :thumbu:
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3963 på: 23. Mai 2013, 23:07 »
Zatoichi and the Doomed Man - Dette er den ellevte Zatoichi-filmen på fire år, og nok en ekstremt solid film i serien om den blinde massøren. Du vil ikke finne noe nytt under solen her, men allikevel er det så underholdende, sjarmerende og tøft at det er umulig å ikke elske det. Shintaro Katsu er som alltid ekstremt imponerende og fet. Max råhet!
Nei.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3964 på: 24. Mai 2013, 13:05 »
Miyazaki <3

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3965 på: 24. Mai 2013, 13:19 »
Hayao Miyazaki er en Gud! Kaze Tachinu kommer til å bli så jævlig bra.
Kaguya-hime no Monogatari, en annen Studio Ghibli-film av Isao Takahata, kommer også i år. Den har jeg enda større forventninger til faktisk.

Dette er første gang siden 88 at Studio Ghibli gir ut to filmer i samme, år, og den gang var det også Isao Takahata (Grave of the Fireflies) og Hayao Miyazakis (My Neighbor Totoro) filmer som kom. Gode greier!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3966 på: 24. Mai 2013, 14:30 »
Zatoichi and the Chess Expert - Nok en glimrende film i serien om Zatoichi. Formelen er for detmeste den samme som har blitt brukt i majoriteten av filmene så langt, men allikevel er den latterlig underholdende. Herrefred så fet!

Scena hvor Jumonji tror at Zatoichi har løst gåten og tar tak i skjeftet på katanaen på den ene siden av veggen, og Zatoichi fører armen/hånden mot skjeftet på sin katana å den andre siden av veggen var helt fantastisk. Spenstig som bare pokker!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3967 på: 26. Mai 2013, 11:20 »
Life of Pi - Kul film. Visuelt er den veldig flott, men ødeleggs litt av at de til tider bruker en ekte tiger, for forskjellen mellom CGI-tigeren og den ekte tigeren var nesten som natt og dag. Burde kun brukt CGI så man hadde fått sluppet disse store forskjellen, for CGIen så jo veldig bra ut. Men satt og irriterte meg over det flere ganger i løpet av filmen. Drømmesekvensen (med dyra i vannet) burde også vært enten fjernet helt eller gjort bedre, for det så virkelig ikke ba ut. Så utrolig billig ut. Men ellers var dette en god film, det.

Men det er langt i fra Ang Lees beste film, både story- og utseendemessig. Han har mye som er langt bedre på begge punkter bak seg.
Nei.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #3968 på: 26. Mai 2013, 11:26 »
Damen har vært på jentetur i London i helgen. Har benyttet meg av muligheten og sett de 4 Rambo filmene + Bullet To the Head.

Av de 4 Rambo filmene så synes jeg at den første var den dårligste, ihvertfall med tanke på hjernedød skytting og vold (nok av de i de 3 siste).

Kvalitets gutte filmer og passer perfekt med en pils eller to.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3969 på: 26. Mai 2013, 11:36 »
Hæ? Den første Rambo-filmen den dårligste? Det er jo den aller feteste Rambo-filmen etterfulgt av fireren, og den eneste som faktisk er en virkelig god film.
Nei.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #3970 på: 26. Mai 2013, 14:01 »
Hæ? Den første Rambo-filmen den dårligste? Det er jo den aller feteste Rambo-filmen etterfulgt av fireren, og den eneste som faktisk er en virkelig god film.

For mye følelser i den første. Var ikke det jeg ville ha når jeg ser på Rambo.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3971 på: 26. Mai 2013, 17:01 »
Life of Pi - Denne i blu-ray, visuell fantastisk! Eg synst CGI-en er stort sett veldig bra, men der er eit par scener der den VERKELEG ser sketchy ut. Historien i seg sjølv er grei nok, men merker at eg ikkje blir reve med heilt...

Hugo - Elsket denne. Må sjølvsagt sjåast i blu-ray!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3972 på: 26. Mai 2013, 17:20 »
Life of Pi - Denne i blu-ray, visuell fantastisk! Eg synst CGI-en er stort sett veldig bra, men der er eit par scener der den VERKELEG ser sketchy ut. Historien i seg sjølv er grei nok, men merker at eg ikkje blir reve med heilt...

CGIen så for det meste veldig bra ut, men når de varierte mellom CGI-tigeren og en ekte tiger så ble forskjellen veldig stor.

Hugo - Elsket denne. Må sjølvsagt sjåast i blu-ray!

Ja! Fantastisk film. Sinnsykt herlige greier.
Nei.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #3973 på: 26. Mai 2013, 20:08 »
Hugo er dritkjedelig. Se heller en dokumentar om Georges Méliès istedet.
Søte, søte blekkspruter.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3974 på: 26. Mai 2013, 20:09 »
Du har dårlig smak. Spill heller et eller annet drittspill du liker.

:besty:
Nei.