20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 885609 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #2175 på: 09. Aug. 2011, 22:39 »
Bra med tips folkens - jeg har bare ikke mulighet til å se så mye akkurat nå med 3g-modem og 10GB-grense denne måneden! Forhåpentligvis endrer det seg med en gang jeg kommer til Moscow!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #2176 på: 09. Aug. 2011, 22:48 »
Har ikke fått sett Klovn - the movie enda, men etter at nærmest samtlige dansker har prøvd å presse den på meg i en månede nå, så er det vel kanskje på tide? Jackass-humor er terningkast6, så om det er noe liknende tror jeg at jeg kommer til å digge det.

"Yucko the Clown the movie" hadde jeg kjøpt aksjer i.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2177 på: 09. Aug. 2011, 22:54 »
Synst Superbad var ganske middelmodig personlig.

http://www.imdb.com/title/tt0072251/
The Taking of Pelham One Two Three

Såg denne i kveld. Relativt bra film.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2178 på: 09. Aug. 2011, 23:07 »
Superbad er jo helt fantastisk bra! Sitter just nu i min "I am McLovin"-t-skjorte. Den er godt brukt :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2179 på: 09. Aug. 2011, 23:55 »
plebUTG - Klovn har ingenting med Jackass og gjøre. Er basert på en dansk TV-serie, som er helt fantastisk morsom. Filmen likeså.

Og Superbad er küng. McLovin' er så JÆVLIG bra! Hysterisk!

Dragonball Evolution - Spillefilm fra 2009. HAHAHAHAHAHAHA!! 1/10

http://www.imdb.com/title/tt1098327/

Yun-Fat Chow og Ernie Hudson er som alltid kule, og Jamie Chung er fremdeles digg.
Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2180 på: 10. Aug. 2011, 16:05 »
http://www.imdb.com/title/tt0200768/
Sword of the beast, samurai-film! Den når ikkje heilt opp til mesterverket Goyokin av same regissør, men uansett ein herlig flick.  8/10
for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2181 på: 10. Aug. 2011, 16:46 »
Sword ot the Beast skal sjekkes ut, ser jeg.

Robin Hood (2010) - Joda, denne gjorde jobben sin den. Jeg ble underholdt, og da er jeg jo fornøyd. Men ble litt skuffa. Fikk aldri en følelse av at jeg satt å titta på Robin Hood. Men kul film uansett. 7/10

Men da har jeg sett en del andre greier de siste dagene, så da skal jeg hoppe tilbake til blaxploitation, nazisploitation, chambara films og rape and revenge. HNGH!
Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2182 på: 10. Aug. 2011, 17:25 »
Huska eg såg nokre Russ Meyer filmar for ein stund tilbake, makan til dritt haha!  :P
Blaxploition-sjangeren kan eg anbefale Shaft og Black Caesar i alle fall.
Rekner med du har sett  Lone Wolf and Cub, mtp Chambara? Drøye saker, men tøffe filmar! 
Salò o le 120 giornate di Sodoma er den desidert jævligste filmen eg har sett, det er vel fascistexploition. Blir heilt kvalm over å tenkje på den filmen!

Jungfrukällan er ein favoritt i rape/revenge-sjangeren. Ingmar Bergmann er nok ein av tidenes regissører, er spesielt glad i Persona og De syvende Innseglet.
for a logical solution!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2183 på: 10. Aug. 2011, 18:02 »
Sjekk ut "a serbian film"

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2184 på: 10. Aug. 2011, 18:06 »
Har ikke fått sjekka ut så veldig mye av Russ Meyer, men Faster, Pussycat! Kill! Kill! er dødsfet! Kongefilm! Har Motor Psycho på maskina, så den skal sees. Har trua som bare det!
Har sett Shaft, og har Black Caesar på PCen, samt Boss Nigger, Black Dynamite, Cotton Comes to Harlem og noen andre. Gleder meg som bare det!
Ikke sett, men lastet ned alle(?) 6 filmene. Gledfer meg som en stut! Har også lastet ned Hanzo The Razor - Sword Of Justice.
Likte Salò o le 120 giornate di Sodoma veldig godt. Ingen film som kommer til å bli sett hyppig på samme måte som f.eks DIe Hard-filmene. Men bra uansett. Meget skremmende film.

Ikke sett Jungfrukällan, men har'n på maskina. Regner med noe helt fantastisk! Men for min del er nok I Spit On Your Grave den feteste. Dødsbra film!

Men av nassefilmer har jeg sett Love Camp 7 som var herlig mongo, og skal se Nazi Love Camp 27, Salon Kitty, SS Experiment Love Camp, Ilsa She Wolf of the SS og noen andre. Blir bra!

Kommer selvfølgelig med noen ord om filmene ettersom jeg har sett de.

Edit: Og A Serbian Film er selvfølgelig sett. Litt skuffende, for å være ærlig. Kul og alt det der, men ikke så drøy som jeg hadde håpt på. Men etter og ha hatt internett i mangeår skal se ekstremt mye til for og bli sjokka over noe som helst. :P
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2185 på: 11. Aug. 2011, 03:08 »
Kozure ôkami: Ko wo kashi ude kashi tsukamatsuru aka Lone Wolf and Cub: Sword of Vengeance - Helvete, denne var fet. Ikke et kjedelig sekund. Digga blodbruken i filmen. Fikk ereksjon førtitre ganger. 10/10
SKal fortsette med de andre filmene i morgen. Må virkelig få lest mangaen og se TV-seriene og, tenker jeg. Kan jo ikke være annet enn herlig.

http://www.imdb.com/title/tt0068815/
Nei.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2186 på: 11. Aug. 2011, 11:07 »
Sjekk ut "a serbian film"

Please dont!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2187 på: 11. Aug. 2011, 11:51 »
Kozure ôkami: Ko wo kashi ude kashi tsukamatsuru aka Lone Wolf and Cub: Sword of Vengeance - Helvete, denne var fet. Ikke et kjedelig sekund. Digga blodbruken i filmen. Fikk ereksjon førtitre ganger. 10/10
SKal fortsette med de andre filmene i morgen. Må virkelig få lest mangaen og se TV-seriene og, tenker jeg. Kan jo ikke være annet enn herlig.

http://www.imdb.com/title/tt0068815/

Den er så BADASS!

Får sjå kva film eg pjasker meg til å sjå i dag, blir enten The Human Condition 3, Miyamoto Musashi kanketsuhen: kettô Ganryûjima eller Hitokiri.
for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2188 på: 11. Aug. 2011, 22:19 »
Så du "Miyamoto Musashi kanketsuhen: kettô Ganryûjima eller Hitokiri", eller? Bra? Må jammen meg se Miyamoto Musashi-filmene selv.

Kozure Ôkami: Sanzu no kawa no ubaguruma aka Lone Wolf and Cub: Baby Cart at the River Styx - Film nummer to i serien om Lone wolf and cub. Som med eneren så er denne jævlig fet. Dødskulfilm hvor alt stemmer. Dritfett! 10/10

http://www.imdb.com/title/tt0068816/

Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2189 på: 11. Aug. 2011, 22:51 »
Fekk desverre ikkje tid! Blir å sjå den i mårgon. Dei 2 første er i alle fall meget bra. Det er faktisk endel som rangerer den tredje-filmen som den beste, så eg er spent.
for a logical solution!