20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 887423 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #900 på: 22. April 2009, 19:57 »
Ingen andre enn meg som reagerte på dårlig skuespill av de asiaterne?? For all del, en god film, men synes et par av scener var skikkelig dårlig gjennomført.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #901 på: 22. April 2009, 20:50 »
Ingen andre enn meg som reagerte på dårlig skuespill av de asiaterne?? For all del, en god film, men synes et par av scener var skikkelig dårlig gjennomført.

AGREED! Filmen hadde vært bedre uten de amatørasiatene. De stod så langt i skyggen av Clint at det nesten var flaut.
Uansett; kongefilm!

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #902 på: 24. April 2009, 23:16 »
Dialogen mellom Clint og frisøren den første gangen Clint var hos ham i filmen, var sykt bra! Jeg lot meg ikke plage av dårlig skuespill, i allefall.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #903 på: 25. April 2009, 00:37 »
Jeg lot meg heller ikke plage sånn nevneverdig av dårlig skuespill av asiatene, greit dem ikke spiller direkte bra, men sånn er det jo ofte i filmer med mange ukjente skuespillere, må bare leve med det, men skjønner godt hva du mener, Lars Thomas :p

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #904 på: 09. Mai 2009, 18:38 »
Ikke en film, men en jævlig bra TV-serie i 7 deler: Generation Kill

Handler om en amerikansk tropp i Irak, synes faktisk serien er hakket bedre (ihvertfall mer underholdende) enn Band of Brothers. Realistisk er den også! Og gutta oppfører seg akkurat like useriøst i krig som vi gjorde på øvelse. :P

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #905 på: 09. Mai 2009, 19:05 »
Kjøpte DVD-boksen jeg. Synes ikke det er like bra som Band of Brothers, men fullt på høyde! Fantastisk serie. Må jo sies at jeg elsker Band of Brothers og da.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #906 på: 09. Mai 2009, 19:38 »
Ikke en film, men en jævlig bra TV-serie i 7 deler: Generation Kill

Handler om en amerikansk tropp i Irak, synes faktisk serien er hakket bedre (ihvertfall mer underholdende) enn Band of Brothers. Realistisk er den også! Og gutta oppfører seg akkurat like useriøst i krig som vi gjorde på øvelse. :P

Tror det er de samme folka som laget the Wire som ordnet denne også, så er veldig interessert i å se den.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #907 på: 15. Mai 2009, 16:30 »
Generation Kill har jeg faktisk ikke hørt om før jeg leste om den her, er allerede lasta ned og klar til å sees :D
Laster ned for å se den før jeg evt. kjøper den, men om den kan sammenlignes med band of brothers så blir den nok kjøpt ganske kjapt!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #908 på: 03. Juni 2009, 00:06 »
Generation Kill er meget bra ja, men vet ikke om jeg liker den bedre enn Band of Brothers. Det er en serie som er smålik Generation Kill som heter Over There, også den er kun på en sesong. Den ble tatt av luften etter en sesong fordi den var for realistisk. Jeg synes den er hakket bedre enn Generation Kill.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #909 på: 03. Juni 2009, 00:08 »
Changeling var ihvertfall en dritbra film, sånn litt i etterkant av alle andre her som har sett den :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #910 på: 03. Juni 2009, 00:10 »
Fant ingen tråd for serier her, men jeg har begynt å se en ny serie nå: "The Black Donnellys" . Handler om fire irske brødre som havner i diverse trøbbel i New Yorks underverden. Virker meget bra, og har fått gode kritikker. http://www.imdb.com/title/tt0805661/

Noen som har tips på andre bra serier det er verd å få med seg? De seriene jeg følger med på har tatt sommerferie nå...

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #911 på: 03. Juni 2009, 02:25 »
Jeg digget "The Black Donnellys", bare synd serien ble kansellert så alt for tidlig.

Akkurat nå følger jeg med på på Fringe og Dollhouse. Synes begge seriene er ganske bra, spesielt Fringe liker jeg.
http://www.imdb.com/title/tt1135300/
http://www.imdb.com/title/tt1119644/
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #912 på: 03. Juni 2009, 10:06 »
Yndligsserien min nå som Prison Break er ferdig er Breaking Bad. Handler om en kjemilærer som får kreft og begynner å lage crystal meth sammen med en gammel drop out student.

http://www.imdb.com/title/tt0903747/

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #913 på: 03. Juni 2009, 11:17 »
Generation Kill er meget bra ja, men vet ikke om jeg liker den bedre enn Band of Brothers. Det er en serie som er smålik Generation Kill som heter Over There, også den er kun på en sesong. Den ble tatt av luften etter en sesong fordi den var for realistisk. Jeg synes den er hakket bedre enn Generation Kill.

Var en stund siden jeg så Over There, likte ikke den så godt. Ja, den var realistisk, men langt fra like underholdende som Generation Kill. Min mening så klart.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #914 på: 03. Juni 2009, 11:38 »
Ei stund siden jeg så Over There jeg også, men jeg er ganske klar på at jeg mener Over There var den beste av de to. Jeg synes det var mer action i Over There enn i Gen Kill. Men for all del, gode serier begge to...

Når det gjelder litt enklere serier så er jeg fan av The Office, Californication og How I met your mother. Har også fulgt med på Prison Break og Friday Night Lights. Kan anbefale alle de seriene...