Battle Royale, ja, addis. hehe. Villeste filmen. Nå sitter jeg midt i den da. Så jeg vet ikke hvordan det ender ennå, men det er ihvertfall en av de tristeste filmene jeg har sett. ( jeg er nesten cryface, og det er ikke ofte

).
Får håpe de resterende 10 lever i lykke og harmoni resten av livet nå^^
btw; dere vet VLC?
Jeg har et problem. Det står at filmen varer i 59 minutter. Men til nå har jeg minst sett en og en halv time, og det er en stund igjen. Sekundene går driiiiittreigt i forhold til hva de skal gjøre. Det skjedde det samme med Narnia, som også er en .BIN-fil. veit noen hva det er jeg kan gjøre?
Kos med svar.

edit 1: Det skjedde ikke
Uansett: noe som slo meg ; han ene likner driiiiiiiitmye på Deco. Han som dør i vannet som nr. 30 ( når det bare er 9 igjen eller noe sånt ). Prikk lik. Edit 2 kommer senere i kveld / i morgen når jeg har sett ferdig hele filmen.
edit 2:
Ja, takk for det, magnar. Fant det ut av broren min nå også. Han sa det skulle være til hjelp akkurat det der.
Filmen var god, men hadde en kjedelig slutt. Det er en slik film man ikke koser seg så veldig mye med når man er veldig trøtt, noe jeg er for øyeblikket.
Og en ting jeg kom på: han lederen for hele greiene liknet på gamletreneren min Tomy Markowski som nå trener Røas damelag. Filmen er nesten verdt å se.